Czosne co zrobić

Data: 2015-03-11 17:15:37
Autor: Jeffrey
Czosne co zrobić
Kris wrote:
Mam do¶ć duży zapas czosnku, polskiego Harnasia i raczej
"tradycyjnie" go do lata nie przejem.
Co można z tego zrobic, zamarynować czy na jak±¶ inna przek±ske
przerobić?
Co radzicie?

zmiksować i zawekować w małe słoiki z dodatkiem soli ( chociać nie wiem czy to potrzebne bo czosnek ma sporo siarki)

Data: 2015-03-11 18:39:54
Autor: Waldemar
Czosne co zrobić
Am 11.03.2015 um 17:15 schrieb Jeffrey:
Kris wrote:
[...]

Babcia mieszała z oliw± i sol±. Trzymało się parę miesięcy w piwnicy.

Waldek

Czosne co zrobić