Czterech

Data: 2016-01-30 16:39:34
Autor: Lucenty
Czterech

http://wpolityce.pl/polityka/279957-czterech-jezdzcow-zadluzeniowej-apokalipsy

Po 8-miu latach rządów PO-PSL i 26-latach tzw. transformacji,

Autorem artykułu jest Janusz Szewczak
Główny Ekonomista SKOK, ekspert gospodarczy, publicysta, poseł do Sejmu.
SKOKi ściśle powiązane z PiSem.

Czy on nie wiedział ile miliardów transferuja SKOKI za granicę ?
Czy on nie wiedział, że Polacy musza zapłacić za upadłe SKOKi ?
SKOKI były wyłączone spod nadzoru KNF, bo PiS nie zgadzał się
na taki nadzór. dopiero PO-PSL zmieniły to.

Nie podoba mu się Konstytucja ? Przecież art. 216 Konstytucji
daje posłom prawo decydowania o finansach. Niby dlaczego jest to takie złe ?

Jak zwykle z PiSowcami; porzednicy źli, my wprowadzimy "dobrą zmianę".
Tylko nie mówią ile ta "dobra zmiana" będzie kosztować; ile zapłacą za to
Polacy.

A PiS skąd bierze pieniądze na kiełbasę wyborczą ?
 Nie jest to dodatkowe zadÅ‚użanie paÅ„stwa ?

Data: 2016-02-03 14:10:05
Autor: Chiron
Czterech

Użytkownik "Lucenty" <uloikat5@onet.pl> napisał w wiadomości news:56ad1b1c$0$658$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Z prostej przyczyny: w Polsce nie istnieje konstytucja- i to w sensie prawnym. Obrazoburcze? Nie do końca. Wystarczy zrozumieć, że Traktat Lizboński ustanowił supremację prawa UE nad Polski. Chyba, że UE tworząc swoje prawa- bierze pod uwagę, czy nei są sprzeczne z naszą konstytucją- nic mi o tym jednak nie wiadomo

--

Chiron

Data: 2016-02-03 06:27:41
Autor: corrsuss
Czterech
W dniu ¶roda, 3 lutego 2016 14:10:06 UTC+1 u¿ytkownik Chiron napisa³:
U¿ytkownik "Lucenty" <uloikat5@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:56ad1b1c$0$658$65785112news.neostrada.pl...
> U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Autorem artyku³u jest Janusz Szewczak
> G³ówny Ekonomista SKOK, ekspert gospodarczy, publicysta, pose³ do Sejmu.
> SKOKi ¶ci¶le powi±zane z PiSem.
>
> Czy on nie wiedzia³ ile miliardów transferuja SKOKI za granicê ?
> Czy on nie wiedzia³, ¿e Polacy musza zap³aciæ za upad³e SKOKi ?
> SKOKI by³y wy³±czone spod nadzoru KNF, bo PiS nie zgadza³ siê
> na taki nadzór. dopiero PO-PSL zmieni³y to.
>
> Nie podoba mu siê Konstytucja ? Przecie¿ art. 216 Konstytucji
> daje pos³om prawo decydowania o finansach. Niby dlaczego jest to takie z³e > ?

Z prostej przyczyny: w Polsce nie istnieje konstytucja- i to w sensie prawnym. Obrazoburcze? Nie do koñca. Wystarczy zrozumieæ, ¿e Traktat Lizboñski ustanowi³ supremacjê prawa UE nad Polski. Chyba, ¿e UE tworz±c swoje prawa- bierze pod uwagê, czy nei s± sprzeczne z nasz± konstytucj±- nic mi o tym jednak nie wiadomo

--

Chiron

A to nie Lech Kaczyñski go podpisa³?
stevep

Data: 2016-02-03 15:43:17
Autor: Chiron
Czterech

U¿ytkownik <corrsuss@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:b30ce2dd-7035-403c-994a-fd718b00dd8bgooglegroups.com...
> [...]

swoje prawa- bierze pod uwagê, czy nei s± sprzeczne z nasz± konstytucj±- nic

=============

I?

--

Chiron

Data: 2016-02-03 16:36:09
Autor: corrsuss
Czterech
W dniu ¶roda, 3 lutego 2016 15:43:19 UTC+1 u¿ytkownik Chiron napisa³:

Odpowiedz bez uników.
stevep

Czterech