Czterech Je藕d藕c贸w Zad艂u偶eniowej ApokaQ1|BX┏

Data: 2016-01-30 15:41:43
Autor: u2
Czterech Je藕d藕c贸w Zad艂u偶eniowej ApokaQ1|BX┏
ale偶 obrzydliwe staruchy:)

http://wpolityce.pl/polityka/279957-czterech-jezdzcow-zadluzeniowej-apokalipsy

Po 8-miu latach rz膮d贸w PO-PSL i 26-latach tzw. transformacji, po latach wyprzeda偶y i dewastacji maj膮tku narodowego, marnotrawstwa publicznych pieni臋dzy, zwyk艂ego z艂odziejstwa, ale przede wszystkim zad艂u偶ania naszego kraju na pot臋g臋, dzisiejsza opozycja pr贸buje wm贸wi膰 Polakom, 偶e zostawiono nowemu rz膮dowi kraj mlekiem i miodem p艂yn膮cy, 偶e podobno mamy 艣wietny system bankowy i stabilne finanse i byli艣my do niedawna pot臋g膮 gospodarcz膮 i tylko z powodu 3 miesi臋cy rz膮d贸w nowej w艂adzy wszystko si臋 wali.

Warto przypomnie膰 fakty; gdy rz膮d D.Tuska w 2007 r. obejmowa艂 w艂adz臋 Pa艅stwowy D艂ug Publiczny (PDP) wynosi艂 ok. 530 mld z艂, pod koniec 2015 r. gdy koalicja PO-PSL, ku swojej rozpaczy musia艂a demokratycznie odda膰 w艂adz臋 wynosi艂 ju偶 ok. 880 mld z艂 i to pomimo 150-miliardowego skoku na OFE. W 2016 r. wyniesie 928 mld z艂, a w 2017 r. przekroczy 1 bln z艂. D艂ug zagraniczny wr臋cz astronomiczny bardzo podobny do greckiego wynosi 1,3 bln z艂 czyli ponad 330 mld dol., za艣 po艂owa ca艂ego polskiego d艂ugu jest w r臋kach zagranicznych, a 30 proc. w walutach obcych. Jeste艣my wi臋c na musiku i coraz gwa艂towniej szanta偶owani przez lobby lichwiarsko-bankowe, kt贸re ma licznych i bardzo oddanych pomocnik贸w, zar贸wno w PO, Nowoczesnej R.Petru jak i po艣r贸d tzw. 鈥瀙olskich elit鈥. Coroczny koszt obs艂ugi tego d艂ugu w bud偶ecie pa艅stwa to blisko 32 mld z艂, cho膰 by艂y lata, gdy by艂o to ponad 40 mld z艂 rocznie.

To prawie tyle ile wszyscy Polacy corocznie p艂ac膮 polskiemu fiskusowi w ramach podatku PIT i dwa razy mniej ni偶 potrzeba na program 500+ na polskie dzieci. Tylko przez 8 lat rz膮d贸w PO-PSL 鈥瀦anie艣li艣my w z臋bach鈥 naszym wierzycielom blisko 250 mld z艂 czyli prawie tyle ile netto dostali艣my z UE w ramach tzw. dotacji. Polski d艂ug ukryty szacowany jest na blisko 3 bln z艂. Jak wida膰 w tym szale艅stwie jest metoda i to nie krasnoludki i rz膮d PIS-u zafundowali nam t膮 min臋 z op贸藕nionym zap艂onem, tylko politycy i przyw贸dcy UW, KLD, SLD, PO, PSL i Nowoczesnej R.P i tzw. ojcowie transformacji, kt贸rzy dzi艣 maj膮 wyj膮tkowy tupet, by straszy膰 Polak贸w II-g膮 Grecj膮.

A oto tych 4-ech Je藕d藕c贸w owej Zad艂u偶eniowej Apokalipsy nad Wis艂膮: Mefisto sch艂adzania polskiej gospodarki - by艂y MF, v-ce premier, prezes NBP L.Balcerowicz, Dracula polskiej prywatyzacji - doradca premiera D.Tuska i E.Kopacz, europose艂 PO J.Lewandowski, Sztukmistrz z Londynu - MF przez 7 lat - J.V.Rostowski, kt贸ry sam fundn膮艂 nam blisko 400 mld z艂 nowego d艂ugu i wreszcie Herr Oberpolicmajster od ciep艂ej wody i haratania w ga艂臋 - 鈥瀠chod藕ca ekonomiczny鈥 premier D.Tusk. Co charakterystyczne owi Je藕d藕cy Zad艂u偶eniowej Apkalipsy im wi臋cej sprzedawali maj膮tku narodowego, sreber rodowych, w tym w wi臋ksze d艂ugi nas wp臋dzali.

A przecie偶 ju偶 Biblia ostrzega艂a, by zachowa膰 szczeg贸ln膮 ostro偶no艣膰 zaci膮gaj膮c d艂ugi, by nie popa艣膰 w niewol臋 - 鈥瀓e偶eli nie masz czym zap艂aci膰, po co maj膮 艂贸偶ko zabra膰 spod Ciebie鈥. Dzi艣 ci sami ludzie strasz膮 ratingami i drug膮 Grecj膮. A, przecie偶 wiadomo, 偶e tzw. kr贸tkoterminowi inwestorzy portfelowi czyli m贸wi膮c po ludzku, ci kt贸rzy najszybciej potrafi膮 si臋 dobra膰 do naszych portfeli i r贸偶nego rodzaju s臋py spekulacji walutowej, 艂akomym okiem patrz膮 na 100 mld dol., jeszcze posiadanych przez Polsk臋 rezerw walutowych. I nie zrobi膮 偶adnego wyj膮tku ze wzgl臋du na tzw. 鈥瀘bro艅c贸w demokracji鈥 czy 鈥濺ubikonia Troja艅skiego鈥 - R.Petru, gdy postanowi膮 przeprowadzi膰 atak spekulacyjny na polskiego z艂otego. Ow膮 zad艂u偶eniow膮 pu艂apk臋 zafundowano i skonstruowano Polakom jeszcze w Konstytucji RP w 1997 r. wpisuj膮c w do艅 takie artyku艂y jak: art. 216, 220, 227 czy art. 4 i 48 w ustawie o NBP, a by艂a to robota B.Geremka, A.Kwa艣niewskiego i L.Balcerowicza - prawdziwych braci zad艂u偶eniowego przymierza.

Ani PO, ani Nowoczesna R.Petru ci膮gle nie rozumiej膮, 偶e nie tylko syci i bogaci oraz banksterzy i lichwiarze zas艂uguj膮 na demokracj臋 i powa偶ne traktowanie, 偶e nie tylko d艂ugi wobec obcych i zagranicy trzeba sp艂aca膰, 偶e wa偶ne i istotne, a nawet pierwszoplanowe s膮 zobowi膮zania wobec w艂asnego narodu. Opozycja w艣ciekle atakuj膮ca rz膮d udaje, 偶e nie rozumie, 偶e 鈥瀝臋ka, kt贸ra daje jest ponad r臋k膮, kt贸ra bierze, a bankierzy i spekulanci to najcz臋艣ciej ludzie wyzuci z wszelkich uczu膰, a zw艂aszcza tych patriotycznych, kt贸rzy ch臋tnie daj膮 nam parasol, gdy 艣wieci s艂o艅ce, ale zabieraj膮 go natychmiast, gdy tylko zaczyna pada膰 deszcz, nie m贸wi膮c ju偶 o prawdziwej nawa艂nicy鈥. Dzi艣, nie tylko Polsce, ale ca艂emu wsp贸艂czesnemu 艣wiatu potrzebna jest Nowa Architektura Finansowa, bo nie tylko na polskim rynku t艂ocz膮 si臋 2 krwio偶ercze bli藕niaki - spekulacja i d艂ugi - cz臋sto d艂ugi nieuprawnione i nie do sp艂acenia. Najwy偶szy wi臋c czas, by w Polsce zmieni膰 i to zasadniczo filozofi臋 finansowania naszego rozwoju gospodarczego, by nie odbywa艂o si臋 to wy艂膮cznie poprzez dalsze zad艂u偶anie si臋 w zagranicznych bankach i u niemieckich podmiot贸w gospodarczych, bo to droga do samozag艂ady i niewoli za d艂ugi.

Trzeba stworzy膰 nowe, silne, Polskie Grupy Finansowe, np. Bank Skarbu Pa艅stwa czy Pa艅stwowy Bank Emerytalny. Trzeba przywr贸ci膰 prawdziw膮 suwerenno艣膰 polskiego pieni膮dza i kreacji kredytu polskiemu bankowi centralnemu - NBP. Trzeba wykorzysta膰 szans臋 na wsp贸艂prac臋 i mo偶liwo艣ci finansowe i inwestycyjne wielkich chi艅skich bank贸w, kt贸re tak jak cho膰by ICBC s膮 coraz bardziej zainteresowane w艂a艣nie Polsk膮. Dzisiaj 5 najwi臋kszych bank贸w 艣wiata to w艂a艣nie banki chi艅skie. Trzeba przygotowa膰 profesjonalny program odd艂u偶enia polskiego pa艅stwa, polskich firm, ale i polskich rodzin i by膰 mo偶e dokona膰 restrukturyzacji tego d艂ugu.

A na pewno udomowi膰 polski d艂ug, nie m贸wi膮c ju偶 o repolonizacji sektora bankowego. Inaczej nadal b臋dziemy niewolnikami we w艂asnym kraju, kawa艂kiem sukna, z kt贸rego bankowo-lichwiarscy krawcy utn膮 sobie tyle ile b臋d膮 chcieli. Coraz liczniejsze narody na 艣wiecie nie chc膮 by膰 zak艂adnikami globalizacji, spekulacji, wyzysku i d艂ug贸w ponad si艂y i mo偶liwo艣ci sp艂aty. R贸wnie偶 coraz wi臋cej Polak贸w zdaje sobie spraw臋, 偶e nie warto p艂aci膰 i to s艂ono, za w艂asn膮 zad艂u偶eniow膮 niewol臋, kt贸r膮 w znacznej mierze sprokurowali nam owi 4 Je藕d藕cy Zad艂u偶eniowej Apokalipsy i ich sponsorzy.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-30 16:39:34
Autor: Lucenty
Czterech
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

http://wpolityce.pl/polityka/279957-czterech-jezdzcow-zadluzeniowej-apokalipsy

Po 8-miu latach rz膮d贸w PO-PSL i 26-latach tzw. transformacji,

Autorem artyku艂u jest Janusz Szewczak
G艂贸wny Ekonomista SKOK, ekspert gospodarczy, publicysta, pose艂 do Sejmu.
SKOKi 艣ci艣le powi膮zane z PiSem.

Czy on nie wiedzia艂 ile miliard贸w transferuja SKOKI za granic臋 ?
Czy on nie wiedzia艂, 偶e Polacy musza zap艂aci膰 za upad艂e SKOKi ?
SKOKI by艂y wy艂膮czone spod nadzoru KNF, bo PiS nie zgadza艂 si臋
na taki nadz贸r. dopiero PO-PSL zmieni艂y to.

Nie podoba mu si臋 Konstytucja ? Przecie偶 art. 216 Konstytucji
daje pos艂om prawo decydowania o finansach. Niby dlaczego jest to takie z艂e ?

Jak zwykle z PiSowcami; porzednicy 藕li, my wprowadzimy "dobr膮 zmian臋".
Tylko nie m贸wi膮 ile ta "dobra zmiana" b臋dzie kosztowa膰; ile zap艂ac膮 za to
Polacy.

A PiS sk膮d bierze pieni膮dze na kie艂bas臋 wyborcz膮 ?
 Nie jest to dodatkowe zad艂u偶anie pa艅stwa ?

Data: 2016-02-03 14:10:05
Autor: Chiron
Czterech

U偶ytkownik "Lucenty" <uloikat5@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:56ad1b1c$0$658$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z prostej przyczyny: w Polsce nie istnieje konstytucja- i to w sensie prawnym. Obrazoburcze? Nie do ko艅ca. Wystarczy zrozumie膰, 偶e Traktat Lizbo艅ski ustanowi艂 supremacj臋 prawa UE nad Polski. Chyba, 偶e UE tworz膮c swoje prawa- bierze pod uwag臋, czy nei s膮 sprzeczne z nasz膮 konstytucj膮- nic mi o tym jednak nie wiadomo

--

Chiron

Data: 2016-02-03 06:27:41
Autor: corrsuss
Czterech
W dniu 秗oda, 3 lutego 2016 14:10:06 UTC+1 u縴tkownik Chiron napisa:
U縴tkownik "Lucenty" <uloikat5@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:56ad1b1c$0$658$65785112news.neostrada.pl...
> U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i

> Autorem artyku硊 jest Janusz Szewczak
> G丑wny Ekonomista SKOK, ekspert gospodarczy, publicysta, pose do Sejmu.
> SKOKi 禼i秎e powi眤ane z PiSem.
>
> Czy on nie wiedzia ile miliard體 transferuja SKOKI za granic ?
> Czy on nie wiedzia, 縠 Polacy musza zap砤ci za upad砮 SKOKi ?
> SKOKI by硑 wy潮czone spod nadzoru KNF, bo PiS nie zgadza si
> na taki nadz髍. dopiero PO-PSL zmieni硑 to.
>
> Nie podoba mu si Konstytucja ? Przecie art. 216 Konstytucji
> daje pos硂m prawo decydowania o finansach. Niby dlaczego jest to takie z砮 > ?

Z prostej przyczyny: w Polsce nie istnieje konstytucja- i to w sensie prawnym. Obrazoburcze? Nie do ko馽a. Wystarczy zrozumie, 縠 Traktat Lizbo駍ki ustanowi supremacj prawa UE nad Polski. Chyba, 縠 UE tworz眂 swoje prawa- bierze pod uwag, czy nei s sprzeczne z nasz konstytucj- nic mi o tym jednak nie wiadomo

--

Chiron

A to nie Lech Kaczy駍ki go podpisa?
stevep

Data: 2016-02-03 15:43:17
Autor: Chiron
Czterech

U縴tkownik <corrsuss@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:b30ce2dd-7035-403c-994a-fd718b00dd8bgooglegroups.com...
> [...]

Lizbo駍ki ustanowi supremacj prawa UE nad Polski. Chyba, 縠 UE tworz眂
swoje prawa- bierze pod uwag, czy nei s sprzeczne z nasz konstytucj- nic

=============

I?

--

Chiron

Data: 2016-02-03 16:36:09
Autor: corrsuss
Czterech
W dniu 秗oda, 3 lutego 2016 15:43:19 UTC+1 u縴tkownik Chiron napisa:
> [...]
> Lizbo駍ki ustanowi supremacj prawa UE nad Polski. Chyba, 縠 UE tworz眂
> swoje prawa- bierze pod uwag, czy nei s sprzeczne z nasz konstytucj- > nic

Odpowiedz bez unik體.
stevep

Czterech Je藕d藕c贸w Zad艂u偶eniowej ApokaQ1|BX┏