Data: 2010-05-10 00:59:06 | |
Autor: doktorski | |
Czternascie na hamowni | |
6, tu doktorski;
Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na mapie 5-tego biegu. http://picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia# Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem jak z momentem. pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-05-10 10:07:38 | |
Autor: de Fresz | |
Czternascie na hamowni | |
On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski <doktorski@gmail.com> said:
Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza dyskretnym napomknięciem po Piernikach. Yelonkoyebca rozumiem się nie sprawdził i poszedł w świat? Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Bosz, a to dopiero początek ;-) Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-05-10 01:19:59 | |
Autor: doktorski | |
Czternascie na hamowni | |
On 10 Maj, 10:07, de Fresz <defr...@nospam.o2.pl> wrote:
A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. pozaA danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :) Yelonkoyebca rozumiem się nieRobi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze. Bosz, a to dopiero początek ;-)Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :). Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach. Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.Problem polega na tym, ze wykresu nie widzialem. pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-05-10 10:30:41 | |
Autor: de Fresz | |
Czternascie na hamowni | |
On 2010-05-10 10:19:59 +0200, doktorski <doktorski@gmail.com> said:
A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. pozaA danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :) Łeeeetam, darujmy sobie urbanistyczne przesądy. Yelonkoyebca rozumiem się nieRobi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze. A to już tylko miesiąc ;-) Bosz, a to dopiero początek ;-)Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :) Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę nowej Undzie? Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach. A wiatraczek podświetlany diodami? ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-05-10 01:38:41 | |
Autor: doktorski | |
Czternascie na hamowni | |
On 10 Maj, 10:30, de Fresz <defr...@nospam.o2.pl> wrote:
Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansęCos se tam wymyslil ale co ja bede za niego gadal. :) A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)Dodatkowy wiatraczek juz jest, ino bez diod. Za to diody na Piernikiach zyskal Mikolaj - teraz ma gustowne czaszki trzymajace tablice. I olej ma w silniku. I plyn chlodniczy nawet :). pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-05-10 11:30:22 | |
Autor: de Fresz | |
Czternascie na hamowni | |
On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski <doktorski@gmail.com> said:
Drynda byla hamowana na mapie 5-tego biegu. Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-05-10 02:33:05 | |
Autor: doktorski | |
Czternascie na hamowni | |
On 10 Maj, 11:30, de Fresz <defr...@nospam.o2.pl> wrote:
Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?Wykresy mocy to odpowiednio: najwyzszy na silniku (estymowany), nizszy na kole (faktyczny). Linia najnizej to straty mocy na napedzie. pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-05-10 12:00:22 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Czternascie na hamowni | |
Siemka
*** "doktorski" Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. W zasadzie phiiii....jak bez strobo -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-05-10 15:30:12 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Czternascie na hamowni | |
doktorski pisze:
6, tu doktorski;[cut] I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie przemawia :] -- pozdr Rogal Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2010-05-10 11:11:00 | |
Autor: doktorski | |
Czternascie na hamowni | |
On 10 Maj, 15:30, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :DNo ba! Ale to nie przez motocykl, to przez brak umiejetnosci :). Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnieDobra dobra, wszyscy wiedza, ze drzesz lacha :). pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-05-10 21:51:39 | |
Autor: (pj) | |
Czternascie na hamowni | |
W dniu 2010-05-10 09:59, doktorski pisze:
[..] Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-) -- pozdr pj gsx1300r R-coĹ tam wiÄcej niĹź wiÄkszoĹÄ |
|
Data: 2010-05-11 01:49:02 | |
Autor: marider | |
Czternascie na hamowni | |
doktorski pisze:
6, tu doktorski; Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?... Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli? Pzdr PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM. -- marider Wsciekla (ex) R1 + dodatki http://tinyurl.com/yvjtdk |
|
Data: 2010-05-10 20:58:16 | |
Autor: doktorski | |
Czternascie na hamowni | |
On 11 Maj, 01:49, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...Na zla skale patrzysz :). Momentu jest prawie 150 Nm. Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?Nie zwrocilem uwagi. Bylem skupiony na pilnowaniu kolejki :) PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo VinceTo tak jak CBR1000RR z jakiegos 08-09. Dla porownania 1098 wyciagnal 160 KM. PJ wrote: ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel. pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-05-11 13:11:29 | |
Autor: (pj) | |
Czternascie na hamowni | |
W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
PJ wrote: ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim. Takczysiak - gratuliren -- pozdr pj gsx1300r bez zadnych ingerencji |
|
Data: 2010-05-11 21:02:37 | |
Autor: kocyk | |
Czternascie na hamowni | |
(pj) wrote:
W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze: Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki. K. |
|
Data: 2010-05-11 12:22:29 | |
Autor: doktorski | |
Czternascie na hamowni | |
On 11 Maj, 21:02, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.No no, to ja sie pierdzielilem z baterflajsami! :) pzdr, dr 14/525 |
|