Data: 2010-05-11 01:49:02 | |
Autor: marider | |
Czternascie na hamowni | |
doktorski pisze:
6, tu doktorski; Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?... Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli? Pzdr PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM. -- marider Wsciekla (ex) R1 + dodatki http://tinyurl.com/yvjtdk |
|
Data: 2010-05-10 20:58:16 | |
Autor: doktorski | |
Czternascie na hamowni | |
On 11 Maj, 01:49, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...Na zla skale patrzysz :). Momentu jest prawie 150 Nm. Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?Nie zwrocilem uwagi. Bylem skupiony na pilnowaniu kolejki :) PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo VinceTo tak jak CBR1000RR z jakiegos 08-09. Dla porownania 1098 wyciagnal 160 KM. PJ wrote: ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel. pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-05-11 13:11:29 | |
Autor: (pj) | |
Czternascie na hamowni | |
W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
PJ wrote: ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim. Takczysiak - gratuliren -- pozdr pj gsx1300r bez zadnych ingerencji |
|
Data: 2010-05-11 21:02:37 | |
Autor: kocyk | |
Czternascie na hamowni | |
(pj) wrote:
W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze: Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki. K. |
|
Data: 2010-05-11 12:22:29 | |
Autor: doktorski | |
Czternascie na hamowni | |
On 11 Maj, 21:02, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.No no, to ja sie pierdzielilem z baterflajsami! :) pzdr, dr 14/525 |
|