Cztery lata Kaczyńskiego...

Data: 2009-12-23 08:20:43
Autor: Piotr
Cztery lata Kaczyńskiego...
"Dokładnie cztery lata temu Lech Kaczyński objął urząd prezydenta RP. 23
grudnia 2005 roku złożył on przed Zgromadzeniem Narodowym uroczystą
przysięgę.

W pierwszej turze wyborów prezydenckich w 2005 r. wygrał Donald Tusk, ale
nie udało mu się zdobyć ponad 50% głosów. W drugiej turze większe poparcie
zdobył Lech Kaczyński i to on ostatecznie został prezydentem."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,4-lata-minely-jak-jeden-dzien-- -rocznica-Lecha-Kaczynskiego,wid,11802694,wiadomosc.html?ticaid=19549

Co by nie powiedzieć, ja jestem rozczarowany. Pan Prezydent wiele robi by
utorować drogę Maczo Picu. Zbyt wiele.
Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-23 08:33:59
Autor: abc
Cztery lata Kaczyńskiego...
Co by nie powiedzieć, ja jestem rozczarowany. Pan Prezydent wiele robi by
utorować drogę Maczo Picu. Zbyt wiele.
Piotr

Teraz to już bez znaczenia. Mamy już nowego prezydenta - Rompaja:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7272961,Herman_Van_Rompuy_zostal_pierwszym_prezydentem_UE.html
Zauważ jak wszyscy szczerzą zęby.

Data: 2009-12-23 08:43:15
Autor: Piotr
Cztery lata Kaczyńskiego...
Dnia Wed, 23 Dec 2009 08:33:59 +0100, abc napisał(a):

Teraz to już bez znaczenia. Mamy już nowego prezydenta - Rompaja:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7272961,Herman_Van_Rompuy_zostal_pierwszym_prezydentem_UE.html
Zauważ jak wszyscy szczerzą zęby.

Boszzz... Ale prezydencka twarz...
Rzeczywiście uhahahani po pachy, to pewnie z tego, że to u nich cieciuje
Graś.
Piotr

Data: 2009-12-23 08:44:07
Autor: pluton
Cztery lata Kaczyńskiego...
W pierwszej turze wyborów prezydenckich w 2005 r. wygrał Donald Tusk, ale
nie udało mu się zdobyć ponad 50% głosów. W drugiej turze większe poparcie
zdobył Lech Kaczyński i to on ostatecznie został prezydentem."

Chwilowe oslabienie czujnosci. Wiecej sie nie powtorzy. Zlo trzeba zwalczac
jak tylko sie je zauwazy.

Nullification

Data: 2009-12-23 08:45:25
Autor: Piotr
Cztery lata Kaczyńskiego...
Dnia Wed, 23 Dec 2009 08:44:07 +0100, pluton napisał(a):

Chwilowe oslabienie czujnosci. Wiecej sie nie powtorzy. Zlo trzeba zwalczac
jak tylko sie je zauwazy.

Powtórzy się, jeszcze nie raz. Daj se na luz, pluto.
Piotr

Data: 2009-12-23 12:39:15
Autor: Jadrys
Cztery lata Kaczyńskiego...
W dniu 2009-12-23 08:20, Piotr pisze:

Co by nie powiedzieć, ja jestem rozczarowany. Pan Prezydent wiele robi by
utorować drogę Maczo Picu. Zbyt wiele.
Piotr

Bez przesady, chyba jedyne jego poważne  "wpadki" to podpisanie "traktatu Lizbońskiego" i uznanie Kosova. Ale niestety, szczególnie ta druga nieroztropność wyklucza moje oddanie głosu na niego.

Data: 2009-12-23 17:25:56
Autor: pluton
Cztery lata Kaczyńskiego...
Bez przesady, chyba jedyne jego poważne  "wpadki" to podpisanie
"traktatu Lizbońskiego" i uznanie Kosova. Ale niestety, szczególnie ta
druga nieroztropność wyklucza moje oddanie głosu na niego.

Ale przypomnij sobie jego sukcesy: ZDOBYL KRZESELKO!!! oraz ... eeee..
jakie on jeszcze mial sukcesy ?

Nullification

Data: 2009-12-23 20:21:13
Autor: Jadrys
Cztery lata Kaczyńskiego...
W dniu 2009-12-23 17:25, pluton pisze:
[...]

Zawetował parę szkodliwych ustaw. A po stronie "wpadek" zapomniałem jeszcze o trzeciej, - jego skandalicznym zachowaniem się w czasie wojny Rosyjsko-Gruzińskiej.

Data: 2009-12-23 21:29:53
Autor: pluton
Cztery lata Kaczyńskiego...
> Ale przypomnij sobie jego sukcesy: ZDOBYL KRZESELKO!!! oraz ... eeee..
> jakie on jeszcze mial sukcesy ?

Zawetował parę szkodliwych ustaw.

No pewnie tak. Tylko nie pamietam, czy one byly bardziej szkodliwe dla
niego, czy dla Jarka.

A po stronie "wpadek" zapomniałem
jeszcze o trzeciej, - jego skandalicznym zachowaniem się w czasie wojny
Rosyjsko-Gruzińskiej.

Bohatersko sie zachowal... nie wiem, co ci sie nie podoba.

Nullification

Data: 2009-12-24 10:41:52
Autor: cirrus
Cztery lata Kaczyńskiego...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgtqje$18q$1news.onet.pl...
[...]

Jadrys, a jeśli jesteśmy przy sprawach międzynarodowych to co ty na chęć braci Serbów przystąpienia do UE?

--
stevep

Cztery lata Kaczyńskiego...