Cztery lata Kaczyńskiego...

Data: 2009-12-23 08:33:59
Autor: abc
Cztery lata Kaczyńskiego...
Co by nie powiedzieć, ja jestem rozczarowany. Pan Prezydent wiele robi by
utorować drogę Maczo Picu. Zbyt wiele.
Piotr

Teraz to już bez znaczenia. Mamy już nowego prezydenta - Rompaja:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7272961,Herman_Van_Rompuy_zostal_pierwszym_prezydentem_UE.html
Zauważ jak wszyscy szczerzą zęby.

Data: 2009-12-23 08:43:15
Autor: Piotr
Cztery lata Kaczyńskiego...
Dnia Wed, 23 Dec 2009 08:33:59 +0100, abc napisał(a):

Teraz to już bez znaczenia. Mamy już nowego prezydenta - Rompaja:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7272961,Herman_Van_Rompuy_zostal_pierwszym_prezydentem_UE.html
Zauważ jak wszyscy szczerzą zęby.

Boszzz... Ale prezydencka twarz...
Rzeczywiście uhahahani po pachy, to pewnie z tego, że to u nich cieciuje
Graś.
Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią: