Cztery lata rzadów rudego liberała

Data: 2011-04-03 02:44:45
Autor: Inc

u2 pisze:

>Tuska mogę porównać tylko do nieudacznika "twardziela" Leszka Millera.

Tusk to prosty chłopak z podwórka, jego świat zaczyna się i kończy na kopaniu piłki, dlatego w wykonywanym obecnie zawodzie, stosuje zasady których nauczył się od kiboli. Krasowski przypisuje ryżemu cechy charakteru których nie posiada, Tusk to taka trochę przypudrowana wersja obślizłego cwaniaczka z
warszawskiego Targówka, który głupim i naiwnym potrafi sprzedać spodnie z jedną nogawką.

Data: 2011-04-03 03:01:45
Autor: Inc

the_foe pisze:

W dniu 2011-04-02 16:33, Inc pisze:

>to brzmi jak definicja idealnego rzadu....

.....albo ironia na temat obecnego nierzadu.

>tak niestety nie jest. Tak na prawde rzad w polsce robi sie co raz
>bardziej omnipotencyjny. Bardziej niz za PIsu. Wlasciwie nie rozumiem
>czemu zwolennicy PISU nie lubia Tuska.

Czemu? Sadze, ze instynktownie wyczuwaja w nim oszusta, w takim wypadku dzialaja te same mechanizmy obronne, ktore osobom bardziej inteligentnym
nie pozwalaja zlapac sie na cos takiego:

"Na łączącej Kraków z Niemcami międzynarodowej trasie, przy której leżą miasta Górnego Śląska, Opole, Wrocław i Legnica, zawsze porusza się dużo aut i kierowców. Policjanci z tych miast doskonale znają już schemat działania oszustów. Zawsze jest taki sam: auto na niemieckich numerach (marki Audi, Mercedes lub BMW) stoi na poboczu drogi z otwartą maską lub jadąc daje sygnał do zatrzymania mijanym kierowcom. Kiedy ktoś skory do pomocy się zatrzyma, rozpoczyna się urabianie delikwenta.
To głównie bajeczka o tym, że skończyło się paliwo, a kierowca nie ma złotówek na tankowanie. Prosi więc o niewielką kwotę, w zamian proponując biżuterię: złoty łańcuch, bransoletkę, pierścionki lub obrączki. Część ludzi daje się skusić. Później okazuje się, że to wcale nie złoto, ale tombak"

Roznica pomiedzy zwolennikami PiSu i PO, polega glownie na tym, ze ci ostatni sa inteligentni, wyksztalceni, europejscy i potrzebuja az cztery lata aby zrozumiec ze zostali oszukani przez pospolitego oszusta.

>Klientyzmuje wyborcow. Robi to skutecznie co pokazuje wzrost
>poparcia dla Tuska wsrod emerytow.

Skutecznie uszczesliwil studentow i mlodych wyksztalconych :) Czytasz gazety?

>Jedyna roznica miedzy kaczynskim a tuskiem jest podejscie do ludzi.

Nie jedyna, Tusk to oszust ktory dla osobistych i materialnych zyskow wylize psu dupe, Kaczynski to idealista ktory wierzy w to co robi i nie robi tego dla wlasnych korzysci.

Donald Tusk (marzec 2001):

"Każdego można kupić(...) Zawód polityka sytuuje się między śmieciarzem a katem"

>Dlaczego PO odeszlo od liberalizmu? To proste, ludzie w 2005 roku
>wyraznie opoiwedzieli sie za odmiennym modelem panstwa i ten model Tusk
>realizuje.

Jak zwykle nie doczytales do konca, dlatego pomoge:

Donald Tusk, Warszawa, Hala Torwaru, 19 czerwca 2005:

"Wyleczymy polską władzę, polskich polityków, bo to jest źródło marności polskiego życia publicznego. Nie pozwolimy innym politykom nałożyć kagańca na obywateli. Nałożymy kaganiec władzy. Zbudujemy państwo, gdzie polityk, sędzia, policjant będą tak samo ciężko pracowali jak tak zwani zwykli obywatele. Władza musi znaczyć wyłącznie obowiązki i nigdy więcej przywilejów."

Donald Tusk (listopad 2007)

"Wszyscy bez wyjątku mówimy o naszej odpowiedzialności za budżet, o tym, że chcemy obniżać podatki, że chcemy wzrostu płac i większych wydatków na infrastrukturę. Chciałbym powiedzieć państwu, że jeśli rozumie się dobrze, na czym polegają warunki wzrostu gospodarczego i na czym polega szansa europejska, rozumie się także, że te cele są tylko pozornie sprzeczne, bo tylko umysły zanurzone w takiej ponurej, socjalistycznej przeszłości rozumują o gospodarce w kategoriach gry o sumie zerowej: jak stąd się zabierze, to tu przybędzie, a jak tu przybędzie, to tam musi ubyć. Nie bierze się pod uwagę tego, co najpiękniejsze i najważniejsze w wolnej gospodarce, że wolni ludzie, nieskrępowani zbyt wysokim podatkiem, zbyt skomplikowanymi przepisami, wytwarzają coraz więcej dóbr. (Oklaski) To jest istota demokratycznego kapitalizmu, istota polityki, którą dzisiaj chcemy zaproponować Polakom - liberalnej polityki gospodarczej i solidarnej polityki społecznej."

Data: 2011-04-03 11:43:12
Autor: cirrus
Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:in98he$35h$1dont-email.me...
u2 pisze:
[...]

To sobie załóż tę nogawkę kretynie najlepiej przez głupi łeb.

--
stevep

Cztery lata rzadów rudego liberała