Cztery osoby zatrzymane

Data: 2017-12-09 05:54:19
Autor: Zenek Kapelinder
Cztery osoby zatrzymane
Za obrzucenie jajkami kolumny rzadowych samochodow. A pizdziak jeszcze nie grzmi?

Data: 2017-12-09 09:58:58
Autor: jacekbialy80
Cztery osoby zatrzymane
Już powinni myć szyby w jakimś sierocińcu.

Data: 2017-12-09 12:19:46
Autor: Zenek Kapelinder
Cztery osoby zatrzymane
Policja ludzkie pany, chciala ich ukarac mandatami. To sie frajerzy nie zgodzili. Dobrze by bylo zeby sprawe wylosowal sedzia z nadania Ziobry. Po trzysta godzin prac spolecznych bylo by idealnym dodatkiem do niewielkiej grzywny. To kolejne ofiary Schetyny i spolki. Obrzucili jajkami rzadawa limuzyne w ruchu, stawiali czynny opor. Dwa lata w zawiasach to minimum co moga dostac. A mogli po stowce zaplacic i isc do domu.

Data: 2017-12-10 06:30:05
Autor: Totalna Opozycja
Cztery osoby zatrzymane
ox "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Ile dałabyś trybunie ludowy komuś kto premiera nazwał "psem" ? Dodatkowo dół z wapnem czy elektrowstrząsy?

CL

Data: 2017-12-10 12:12:38
Autor: Presidente de San Escobar
Cztery osoby zatrzymane
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Idź rechrystianizuj Europę czopku :DDDDDD
Ile lat powinien dostać Kochalski z Pisuaru za prywatyzację kamienic z
lokatorami? :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-10 12:49:53
Autor: Totalna Opozycja
Cztery osoby zatrzymane

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:1k5q2d9farnb541cno2ggj6iv8id4r7hpr4ax.com...
[...]

Albo J.Kaczyński za "mordy zdradzieckie" i "WON!"? Ile powinna dostać
K.Pawłowicz za żarcie kebabu w czasie posiedzenia Sejmu? Kanalie takie jak
zenuś, u2 czy trefniś uważaja się za święte krowy? Przyjdzie na nich czas,
ze ta z przepaska na oczach sieknie im mieczem na odlew.

CL

Data: 2017-12-10 14:37:14
Autor: Zenek Kapelinder
Cztery osoby zatrzymane
Masz strasznie marne argumenty. W zasadzie nie masz zadnych.

Data: 2017-12-11 16:59:22
Autor: Lord Donald
Cztery osoby zatrzymane
[...]

Gostek co obrzucił jajem komora jeszcze odsiaduje to teraz razem będą mogli poćwiczyć rzucanie jejem. Albo będą musieli staremu recydywie obciągać za to że kiedyś darli ryja aby go skazać za to na dożywocie a sami wpadli za to samo.

Data: 2017-12-11 10:04:50
Autor: Zenek Kapelinder
Cztery osoby zatrzymane
Niech sie ciesza ze przezyli rzucanie jajkami.

Data: 2017-12-12 08:07:26
Autor: stevep
Cztery osoby zatrzymane
W dniu .12.2017 o 19:04 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Niech sie ciesza ze przezyli rzucanie jajkami.
Mają się cieszyć, że ich nie odstrzelili.

--
stevep

Data: 2017-12-12 09:05:06
Autor: A. Filip
Cztery osoby zatrzymane
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
W dniu .12.2017 o 19:04 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Niech sie ciesza ze przezyli rzucanie jajkami.

Mają się cieszyć, że ich nie odstrzelili.

Europa przestała być zagrożona terroryzmem?  Kiedy?

Data: 2017-12-12 14:01:14
Autor: stevep
Cztery osoby zatrzymane
W dniu 2017-12-12 o 09:05, A. Filip pisze:
[...]

Skąd taki supergenialny wniosek?

--
stevep

Data: 2017-12-11 17:12:11
Autor: Totalna Opozycja
Cztery osoby zatrzymane
stary komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p0ma0p$199e$1gioia.aioe.org...
[...]

Wciąż marzysz o "obciaganiu"? ;-)))

Ale ad rem: daj link potwierdzający, że gościu siedzi a te dwie kobiety które rzucały jajkami w jakieś samochody gnija już w areszcie na Nowogrodzkiej.

CL

Data: 2017-12-11 07:41:10
Autor: stevep
Cztery osoby zatrzymane
W dniu .12.2017 o 18:58 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Już powinni myć szyby w jakimś sierocińcu.
Ej tawariszcz Biełyj, tracicie rewolucyjną gotwość, od razu pod stienku, z  rewolucyjnym pozdrowieniem.

--
stevep

Data: 2017-12-11 06:21:03
Autor: Zenek Kapelinder
Cztery osoby zatrzymane
Uwazasz ze powinnismy im darowac? Uwazam ze nie, ze powinni odpowiedziec za to co zrobili. Dostali szanse na najlagodniejsza kare jaka jest mandat. Olali to. Wazniejsze sprawy maja sady do rozpatrywania niz obrzucenie jajkami samochodow.

Data: 2017-12-12 07:12:59
Autor: stevep
Cztery osoby zatrzymane
W dniu .12.2017 o 15:21 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Mają, robić jaja w ramach tzw reformy ze sprawiedliwości.

--
stevep

Data: 2017-12-11 16:56:10
Autor: Lord Donald
Cztery osoby zatrzymane
W dniu 09.12.2017 o 18:58, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Już powinni myć szyby w jakimś sierocińcu.

A gościu co jajem komora obrzucił to jeszcze siedzi a ci tylko okienka wymyją w sierocińcu i to będzie jeszcze za wiele.

Data: 2017-12-11 17:10:39
Autor: Totalna Opozycja
Cztery osoby zatrzymane
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p0m9qo$18pb$2gioia.aioe.org...
[...]

Daj link na potwierdzenie tych rewelacji!

CL

Data: 2017-12-11 17:41:36
Autor: Presidente de San Escobar
Cztery osoby zatrzymane
"Totalna Opozycja" <ciemny._lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

Daj link na potwierdzenie tych rewelacji!

Nie da - to jest dziecko fejknewsa  :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-09 19:10:56
Autor: A. Filip
Cztery osoby zatrzymane
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Za obrzucenie jajkami kolumny rzadowych samochodow. A pizdziak jeszcze
nie grzmi?

Jak groźny ładunek wybuchowy da się ukryć w przedmiocie wielkości jaja?
W jakich krajach obrzucenie czymkolwiek rządowej kolumny spowodowałoby
ostrzał ostrą amunicją?

Jak Europa ma zagrożenie terrorystyczne to czas _bezpiecznego_ robienia
sobie jaj przeszedł do historii.

Data: 2017-12-09 20:34:49
Autor: Totalna Opozycja
Cztery osoby zatrzymane

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+1yszjwr52f-hc96@wp.eu...
psikutas Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

Zenus znów szuka guza? ;-))

CL

Data: 2017-12-11 16:54:51
Autor: Lord Donald
Cztery osoby zatrzymane
Za obrzucenie jajkami kolumny rzadowych samochodow. A pizdziak jeszcze nie grzmi?

Srajdak grzmiał aby skarać na dożywocie lub karę powieszenia gostka który obrzucił jajem Komorowskiego. Teraz to nie wie jak to potraktować, żądać kary więzienia dla sprawców podobnie jak skazali tamtego przestępce czy wsadzić mordę w kubeł i przeczekać.

Data: 2017-12-11 17:10:01
Autor: Totalna Opozycja
Cztery osoby zatrzymane
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p0m9o9$18pb$1gioia.aioe.org...
[...]

Zyjesz? Juz miałem nadzieję, że nie zobacze cie na swoim ekranie!  :-)))))

Ale ad rem: jajkami rzucały jakies (?) kobiety - gnija już w więzieniu?

CL

Data: 2017-12-12 07:14:24
Autor: stevep
Cztery osoby zatrzymane

[...]