Cztery osoby zatrzymane

Data: 2017-12-11 17:10:01
Autor: Totalna Opozycja
Cztery osoby zatrzymane
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p0m9o9$18pb$1gioia.aioe.org...
Za obrzucenie jajkami kolumny rzadowych samochodow. A pizdziak jeszcze nie grzmi?

Srajdak grzmiał aby skarać na dożywocie lub karę powieszenia gostka który obrzucił jajem Komorowskiego. Teraz to nie wie jak to potraktować, żądać kary więzienia dla sprawców podobnie jak skazali tamtego przestępce czy wsadzić mordę w kubeł i przeczekać.

Zyjesz? Juz miałem nadzieję, że nie zobacze cie na swoim ekranie!  :-)))))

Ale ad rem: jajkami rzucały jakies (?) kobiety - gnija już w więzieniu?

CL

Data: 2017-12-12 07:14:24
Autor: stevep
Cztery osoby zatrzymane

[...]