Czuć zmianę

Data: 2015-05-23 00:29:26
Autor: Mark Woydak
Czuć zmianę

Ta kampania wyborcza w sposób niezwykle intensywny pokazała, że władza ma
demokrację i konstytucję za nic. Elita III RP uznała, że władza jej się po
prostu należy i raz zdobytej nie odda nigdy. Jest jednak dobra informacja.
Już w niedzielę to Obywatel będzie miał szansę ich "zepchnąć na margines".

"Teraz kiedy piszę te słowa zwolennicy ugody
zdobyli pewną przewagę nad stronnictwem niezłomnych
zwykłe wahanie nastrojów losy jeszcze się ważą"

Mówiąc władza mam na myśli nie tylko rząd i prezydenta, PO i PSL. Myślę tu
o masie celebrytów, dziennikarzy, sportowców, satyryków, aktorów itd.
przekupionych orderami Państwa Polskiego, publicznymi zamówieniami,
reklamami spółek skarbu państwa, dotacjami, czy po prostu kolejnymi
stołkami w tysiącach publicznych instytucji. Mam też na myśli
najwierniejszych przedstawicieli obozu PRL, komunistycznych generałów z
krwią na rękach. Milionerów, którzy swój majątek zdobyli nie uczciwą pracą,
a dzięki resortowemu pochodzeniu, układom z komunistami, czy zwykłym
oszustwom. Mam też na myśli banki, które mają w Polsce takie Eldorado, że
nie chcą by ktokolwiek tutaj robił im problemy w ich wspaniałym projekcie
złupienia wyborców.

W kampanii pokazali swą prawdziwą twarz

Najpierw ignorując, drwiąc i przemilczając swoich konkurentów takich jak
Duda i Kukiz. Pamiętacie co Niesiołowski o Kukizie mówił? Krzywonos?
Pamiętacie jak Komorowski zapraszając Olejnik do Pałacu drwił: "Duda? Jaki
Duda? Piotr Duda?" Gdy już się nie dało przemilczeć - atak. Atak jakiego
dawno nie było. Atak totalny: na młodych, na jakichkolwiek krytyków władzy,
na dziennikarzy (5 dni przed wyborami TVP zdjęła ostatni nie prorządowy
program swojej stacji), czy w końcu na konkurencję. Co zrobiono z rodziną
Dudy wiemy wszyscy. Te wrzaski, wygrażanie pięścią, "spychanie na margines"
itd.

Bo zgoda musi być z władzą, a jak się z władzą nie zgadzasz, to nie ma
bezpieczeństwa. I taką wizję proponuje prezydent "naszej wolności", czyli
wolności swojej, Kiszczaka i całej reszty kumpli, bo przecież nie kibica
siedzącego bez wyroku, czy faceta, który przyniósł na wiec krzesło i wciąż
siedzi w pierdlu. I w jakim celu to wszystko? Jaka wizja za tym stoi,
oprócz propagandy sukcesu,według której wszyscy co nie zarabiają 6 tys. to
nieudacznicy, "idioci". Bo nie byli wystarczająco cwani, żeby się ustawić i
w tym chórze "zgody" śpiewać. Nie podoba Ci się? Weź kredyt. Przecież banki
tylko czekają. Chcesz coś zmienić w kraju? Angażujesz się? Spokojnie, my i
tak jakby co zignorujemy to, co robisz, wyśmiejemy, a podpisy (choćby było
ich miliony) zmielimy.

III RP postawiła mur

Słuchaj "idioto" - mówi do nas władza - nie podoba ci się "25 lat
wolności"? To wyp... stąd. Dlaczego się nie uśmiechasz? Fajno jest! A jak
myślisz inaczej, to my cię zaszufladkujemy, pokażemy gdzie twoje miejsce.
Jesteśmy my władza i frajerzy, oszołomy. Na wiecu Komorowskiego młody
chłopak założył koszulkę "popieram Komorowskiego", żeby po chwili krzyknąć
"WSI! Pro Civili! Przeczytajcie książkę Sumlińskiego". Pal sześć że BOR
rzucił na glebę, mimo że nawet nie tknął prezydenta. Partyjny kącik
natychmiast nazwał go pisowcem! Przecież nie śpiewał w chórze pochlebców
wiec musi być z PiSu!

Mam tego dosyć. Jestem dziennikarzem, więc niejako z obowiązku muszę to
obserwować intensywniej niż inni. Mam być obiektywny, ale też uczciwy.
Jeśli widzę, że coś działa źle, to moim obowiązkiem jest o tym czytelnika
poinformować - przekazać mu informację, której on jako obywatel potrzebuje.
Mam dosyć jedynie słusznej władzy jak władzy Korei nie zmieniającej się
nigdy. Mam dość coraz mocniej kontrolowanych przez nią mediów i całkowitego
braku równowagi władzy tym medialnym świecie (porównanie sobie choćby
środki na stacje TV wg profilu ideologicznego). Mam dosyć Lisów,
Olbrychskich, Wajdów stawiających Armii Czerwonej znicze i Nałęcza kwiaty
pod ich pomnikiem. Tych wszystkich Niesiołowskich, Kamińskich, Giertychów,
Kiszczaków, Koziejów, Dukaczewskich, Palikotów i ten cały światek medialny
podległy władzy równie mocno jak za komuny. Mam dosyć tego całego wielkiego
zbioru pasożytów, złodziei, cwaniaków, cyników, kłamców, ludzi bez serca,
godności i żyjących w pogardzie do własnego narodu. Zaczęli mi ciążyć.

Chcę zobaczyć ich strach. Chcę zobaczyć jak Obywatel daje im w końcu Kopa W
Dupę. Chcę zobaczyć jak to Obywatele spychają ich na margines! 24 maja.
Oby.

Data: 2015-05-23 08:48:42
Autor: MarkWoydak
Czuć zmianę
WON PSYCHOLU PODSZYWACZU!  OBYŚ ZDECHŁ POD PŁOTEM!