Czującego za plecami oddech gen. Błasika....

Data: 2010-10-10 09:58:35
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Czującego za plecami oddech gen. Błasika....
Katastrofa w Smoleńsku była straszną tragedią, ale typowym wypadkiem lotniczym. Załoga, szukając we mgle kontaktu wzrokowego z ziemią, zeszła za nisko i rozbiła maszynę. Stało się to nie tylko z winy pilotów. Na ten wypadek "pracowało" wielu ludzi

Więcej... http://wyborcza.pl/1,105770,8485740,Smolenskie_domino.html?as=1&startsz=x#ixzz11wNhZRJn

 Możemy sobie wyobrazić Protasiuka skupionego na wypatrywaniu ziemi. Nie kwitującego w ostatnich sekundach - co wynika ze stenogramu - komend kontrolerów. Czującego za plecami oddech gen. Błasika. Nie słyszącego pokładowych systemów ostrzegających przed niebezpieczną bliskością ziemi.

Według Klicha kapitan leciał "jak zahipnotyzowany".

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-10 00:59:44
Autor: DJ MC Donald Musk
Czującego za plecami oddech gen. Błasika....
On 10 Paź, 09:58, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
[...]

insynuacje, insynuacje, kolejne spiskowe teorie polskojezycznych
dziennikarzy...

Data: 2010-10-10 10:29:09
Autor: u2
W dniu 2010-10-10 09:58, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Według Klicha kapitan leciał "jak zahipnotyzowany".

Nie od dzisiaj wiadomo, że ruscy czekiści mają na etatach zawodowych
hipnotyzerów. I nie chodzi mi tutaj o Putina.

Data: 2010-10-10 10:56:35
Autor: pluton
> [...]

Nie od dzisiaj wiadomo, że ruscy czekiści mają na etatach zawodowych
hipnotyzerów. I nie chodzi mi tutaj o Putina.

Myslisz, ze Lech Katynski byl zahipnotyzowany ? Ja raczej mysle,
ze po 10 'malpkach' byl raczej narąbany.

Nullification

Data: 2010-10-10 11:00:55
Autor: u2
W dniu 2010-10-10 10:56, pluton pisze:
[...]

Powtarzasz pomówienia czołowego alkoholika z pełobandy Janusza P.

Jak niezbicie wykazano ś.p. Kaczyński był w momencie zamachu trzeźwy jak
szkło.

Data: 2010-10-10 11:17:38
Autor: pluton
> [...]

Powtarzasz pomówienia czołowego alkoholika z pełobandy Janusza P.

Jak niezbicie wykazano ś.p. Kaczyński był w momencie zamachu trzeźwy jak

Ano tak, zmylilo mnie, ze czołowy alkoholik z pełobandy Janusz P.
podrzucil do Kancelarii Prezydenta faktury na zakup kilku tysiecy malpek
z gorzałą.

A tak z ciekawosci: to wykazal, ze brat wariata byl wtedy trzezwy ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2010-10-10 11:06:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8rv4u$2sr$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Myslisz, ze Lech Katynski byl zahipnotyzowany ? Ja raczej mysle,
ze po 10 'malpkach' byl raczej narąbany.

Nie pie...ol głupot. Poczytaj sobie wyniki autopsji Lecha Kaczyńskiego.

Data: 2010-10-10 11:23:34
Autor: pluton
> [...]
> ze po 10 'malpkach' byl raczej narąbany.

Nie pie...ol głupot. Poczytaj sobie wyniki autopsji Lecha Kaczyńskiego.

A to bardzo przepraszam. Jednak byl zahipnotyzowany.

Nullification

Data: 2010-10-10 10:45:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i8rrnd$moc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Takie opisywanie przyczyn powoduje rozmycie odpowiedzialności, a przecież ciąg wydarzeń, czyli "kostki domina" razem, czy też osobno nie nie były powodem katastrofy.

Jedynym istotnym powodem katastrofy była decyzja o lądowaniu.

Zarzuca się np., że Protasiuk nie trenował na symulatorach. Oczywiście, że to źle, ale żaden symulator nie nauczyłby go lądować we mgle, bez widoczności ziemi w warunkach takich, jakie panowały w Smoleńsku.

I nie ma co dywagować, co byłoby gdyby...

Data: 2010-10-10 12:25:01
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb17d33$0$27026$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Z punktu widzenia Kaczynskiego i jego podnozkow , dywagacje maja gleboki sens . O to w nicvh idzie aby uspokoic wlasne sumienie , ktore dopomina sie kary .
Podejrzenie , ze prezydent nakazal ladowac w wyniku wywieranej przez swojego brata namowy graniczy z pewnoscia !.
W tej sytaucji nie ma watpliwosci , ze konusia swiadomosc dopomina sie winy za dokonana zbrodnie .Ego jednak nie dopuszcza do swiadomosci tego , ze samo jest jej sprawca !.

cyc

Data: 2010-10-10 13:01:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i8s4a5$5t9$1news.onet.pl...

[...]

Jaruś ma nierówno pod sufitem. Członkowie PiS-u w obawie przed mściwością prezesa i utratą stanowisk potakują, choćby to było największą bzdurą. Najbardziej kompromitującym był powrót posłów na łono PiS-u, bo dostęp korytka się kończył.

Czującego za plecami oddech gen. Błasika....