Czującego za plecami oddech gen. Błasika....

Data: 2010-10-10 10:29:09
Autor: u2
Czującego za plecami oddech gen. Błasika....
W dniu 2010-10-10 09:58, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Według Klicha kapitan leciał "jak zahipnotyzowany".

Nie od dzisiaj wiadomo, że ruscy czekiści mają na etatach zawodowych
hipnotyzerów. I nie chodzi mi tutaj o Putina.

Data: 2010-10-10 10:56:35
Autor: pluton
> [...]

Nie od dzisiaj wiadomo, że ruscy czekiści mają na etatach zawodowych
hipnotyzerów. I nie chodzi mi tutaj o Putina.

Myslisz, ze Lech Katynski byl zahipnotyzowany ? Ja raczej mysle,
ze po 10 'malpkach' byl raczej narąbany.

Nullification

Data: 2010-10-10 11:00:55
Autor: u2
W dniu 2010-10-10 10:56, pluton pisze:
[...]

Powtarzasz pomówienia czołowego alkoholika z pełobandy Janusza P.

Jak niezbicie wykazano ś.p. Kaczyński był w momencie zamachu trzeźwy jak
szkło.

Data: 2010-10-10 11:17:38
Autor: pluton
> [...]

Powtarzasz pomówienia czołowego alkoholika z pełobandy Janusza P.

Jak niezbicie wykazano ś.p. Kaczyński był w momencie zamachu trzeźwy jak

Ano tak, zmylilo mnie, ze czołowy alkoholik z pełobandy Janusz P.
podrzucil do Kancelarii Prezydenta faktury na zakup kilku tysiecy malpek
z gorzałą.

A tak z ciekawosci: to wykazal, ze brat wariata byl wtedy trzezwy ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2010-10-10 11:06:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8rv4u$2sr$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Myslisz, ze Lech Katynski byl zahipnotyzowany ? Ja raczej mysle,
ze po 10 'malpkach' byl raczej narąbany.

Nie pie...ol głupot. Poczytaj sobie wyniki autopsji Lecha Kaczyńskiego.

Data: 2010-10-10 11:23:34
Autor: pluton
> [...]
> ze po 10 'malpkach' byl raczej narąbany.

Nie pie...ol głupot. Poczytaj sobie wyniki autopsji Lecha Kaczyńskiego.

A to bardzo przepraszam. Jednak byl zahipnotyzowany.

Nullification

Czującego za plecami oddech gen. Błasika....