Czuję obrzydzenie do hrabiego Komorowskiego, ogarn ia mnie wstręt do człowieka !

Data: 2010-05-06 01:43:01
Autor: maniana
Czuję obrzydzenie do hrabiego Komorowskiego, ogarn ia mnie wstręt do człowieka !
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:5fc8a7e8-c2fe-4885-a651-a84fb3d5ce93x40g2000yqd.googlegroups.com...
Marszał Komorowski powiedział dzisiaj:

Nie dostrzegłem przejawów braku szacunku ze strony instytucji
rosyjskich, jeśli chodzi o zachowanie pewnej dbałości szczątki z
samolotu
(...)

Dziś w programie "Misja Specjalna" kopacz - wspólniczka tuska - łgała, że polscy śledczy wspólnie z kacapami przekopali i przesiali centymetr po centymetrze z należytym szacunkiem całą ziemie w miejscu katastrofy na glębokość 1 metra. Tymczasem jak zeznawali świadkowie i co udokumentowano zdjeciami, do dzisiaj postronni ludzie znajdują tam na wierzchu szczatki ciał ofiar, szczątki odzieży, dokumenty, kawalki samolotu i wyposarzenia, przedmioty osobiste należace do zamordowanych ofiar.

Trzeba było posłuchać kopacz, jak kłamała z trybuny sejmowej w zestawieniu z faktami i dokumentalnymi zdjeciami z miejsca tej potwornej zbrodni. Pewnie będzie można obejrzeć nagranie na youtube (dzisiejszy odcinek Misja Specjalna)

Czuję obrzydzenie do hrabiego Komorowskiego, ogarn ia mnie wstręt do człowieka !