Czujecie to?

Data: 2009-04-06 14:20:19
Autor: Jan Werbiński
Czujecie to?
Nadchodzi...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-06 14:38:04
Autor: Tomasz Gęguś
Czujecie to?
Jan Werbiński wrote:

Nadchodzi...
 Jeszcze 3 dni z wykresu

--
Żarty możnych są zawsze dowcipne.  William Shakespeare

Data: 2009-04-06 14:47:59
Autor: argothiel
Czujecie to?
Tomasz Gęguś pisze:
Jan Werbiński wrote:

Nadchodzi...
 Jeszcze 3 dni z wykresu

Do wielkiej zwały? Akurat, żeby KGHM odbił się od sześćdziesiątki.

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-04-06 15:34:58
Autor: Tomasz Gęguś
Czujecie to?
argothiel wrote:

Przepraszam 19 kwietnia nie 8. http://c.wrzuta.pl/wi3024/e7819acd0025767c49da04b9/global_cycle1972-20321?type=i&key=x5mjRTJDRs&ft=f

--
<Ku> BTW. Pytałem się wczoraj na stacji Shell czy sprzedaja konta shellowe,
ale gostek nie wiedzial o co chodzi. Nie ma to jak kompetentna obsluga 24/h

Data: 2009-04-06 15:50:45
Autor: Virck
Czujecie to?

"Tomasz Gęguś" <Tom098zzy7q@pocztaUSUN-TO-ZARAZ.onet.pl> wrote in message news:grd0v8$8ek$1nemesis.news.neostrada.pl...
argothiel wrote:

Tomasz Gęguś pisze:
Jan Werbiński wrote:

[...]

Ten wykres to jest totalna bzdura....Wg niego wychodzi, ze szczyt ostatniej hossy mielismy 24 lutego 2007...buhahahahaha.....a dolek.....22 marca 2008......buhahaha.....Jakis kretyn to wyrysowal.....

Data: 2009-04-06 16:39:25
Autor: argothiel
Czujecie to?
Virck pisze:
Ten wykres to jest totalna bzdura....Wg niego wychodzi, ze szczyt ostatniej hossy mielismy 24 lutego 2007...buhahahahaha.....a dolek.....22 marca 2008......buhahaha.....Jakis kretyn to wyrysowal.....

Ale za to te 3 dni, mimo że podane przez pomyłkę, brzmią rozsądnie.

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-04-06 16:41:58
Autor: Tomasz Gęguś
Czujecie to?
argothiel wrote:

Virck pisze:
[...]

3 dni pochodzą z innego źródła. Ale to jeszcze w powijakach jest. Natomiast przypomniałem sobie o tym wykresie, który ładnie pasuje do mojej
teorii 25% w góre od dołka. Ja nie mam nerwów ze stali więc wychodzę 20%
czyli właśnie 1760na zamknięciu W20

--
Doświadczenie nas uczy, że zawsze kto inny umiera. Stanisław Słonimski

Data: 2009-04-06 16:02:33
Autor: george
Czujecie to?

argothiel wrote:

Tomasz Gęguś pisze:
Jan Werbiński wrote:

[...]

a to co za wygibasy ? wpływ Argon Prime ?

Data: 2009-04-06 16:27:50
Autor: Tomasz Gęguś
Czujecie to?

argothiel wrote:

Tomasz Gęguś pisze:
Jan Werbiński wrote:

[...]

Nie ja je rysowałem
http://www.nowandfutures.com/forecast.html

--
Chodźcie, znam taki fajny skrót - rzekł Mojżesz

Data: 2009-04-06 16:54:44
Autor: Adam Sito
Czujecie to?
a to co za wygibasy ? wpływ Argon Prime ?

To wykres cykli Kondratiewa.
W obecnej bessie sa przesuniecia o ok. 3 miesiace.

AS

Data: 2009-04-06 22:10:38
Autor: Dieter
Czujecie to?
Podaj equity wg tego cyklu.

D.

Data: 2009-04-06 14:59:51
Autor: marfi
Czujecie to?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:grcs61$ohg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nadchodzi...

  Zainwestuj w Hygienike :)

--
marfi

Data: 2009-04-06 15:14:13
Autor: Virck
Czujecie to?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:grcs61$ohg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nadchodzi...

Tak kretynie...Ale tylko ty czujesz, bo w koncu co zresz tym pierdzisz i to czujesz....

Data: 2009-04-06 16:45:39
Autor: skippy
Czujecie to?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:grcs61$ohg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nadchodzi...

1900 p na bazowym?

Data: 2009-04-06 19:26:50
Autor: ArturVF500
Czujecie to?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:grcs61$ohg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nadchodzi...

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Panowie, bez urazy, ale to nie matematyka, to numerologia! jestesmty w stanie haosu i moim zdaniem nie beda dzialaly zadne zlote reguly dedykowane dla stabilnego rynku; pamietacie film Beautiful Mind i scene ze 'wzorem opisujacym ruch golebi'? w tej chwili analiza statystyczna to ta sama technika...

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-04-06 19:49:06
Autor:
Czujecie to?
ja mam portfel juz pusty 0 akcji czas na szarańcza

iBin  czas najlepszym lekiem na zło

Data: 2009-04-06 21:16:26
Autor: marfi
Czujecie to?
Użytkownik <brak@czasu.pl> napisał w wiadomości news:grdfe9$adu$1atlantis.news.neostrada.pl...
ja mam portfel juz pusty 0 akcji czas na szarańcza

  A ja odwrotnie :)

--
marfi

Czujecie to?