Czujecie to?

Data: 2009-04-06 19:26:50
Autor: ArturVF500
Czujecie to?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:grcs61$ohg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nadchodzi...

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Panowie, bez urazy, ale to nie matematyka, to numerologia! jestesmty w stanie haosu i moim zdaniem nie beda dzialaly zadne zlote reguly dedykowane dla stabilnego rynku; pamietacie film Beautiful Mind i scene ze 'wzorem opisujacym ruch golebi'? w tej chwili analiza statystyczna to ta sama technika...

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-04-06 19:49:06
Autor:
Czujecie to?
ja mam portfel juz pusty 0 akcji czas na szarańcza

iBin  czas najlepszym lekiem na zło

Data: 2009-04-06 21:16:26
Autor: marfi
Czujecie to?
Użytkownik <brak@czasu.pl> napisał w wiadomości news:grdfe9$adu$1atlantis.news.neostrada.pl...
ja mam portfel juz pusty 0 akcji czas na szarańcza

  A ja odwrotnie :)

--
marfi

Czujecie to?