Czujnik deszczu

Data: 2010-12-11 16:31:05
Autor: Kuba \(aka cita\)
Czujnik deszczu

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:ie03k2$e43$1news.onet.pl...
Czy objawem padniętego czujnika deszczu może być przejście wycieraczek w tryb pracy przerywanej tak jakby go nie było? U mnie obojętnie czy deszcz pada czy nie, czy mam włączoną wtyczkę czujnika czy nie wycieraczki włączają się i działają w równych odstepach czasowych. Dodatkowo mogę regulować częstotliwość pokrętłem. Pacjent to Toyota Avensis 2005r. Wcześniej było wszystko ok i czujnik działał w miarę prawidłowo.

w tym wypadku watpie, zeby to był akurat ten przypadek, ale tal na przyszłość - bo już nie raz sie z tym spotkałem - umyj szybe, zanim zaczniesz naprawiać czujnik.
ps. poważnie mówie.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-11 16:37:06
Autor: Agent
Czujnik deszczu

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:ie05g1$511$1inews.gazeta.pl...

[...]

Szyba umyta. Zresztą tak jak pisałem wycieraczki działają cały czas równo bez różnicy czy czujnik jest zamontowany przy szybie cz trzymany w powietrzu czy całkowicie odłączony.

Czujnik deszczu