Czujnik deszczu

Data: 2010-12-12 10:11:43
Autor: P_ablo
Czujnik deszczu
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:ie03k2$e43$1news.onet.pl...
Czy objawem padniętego czujnika deszczu może być przejście wycieraczek w tryb pracy przerywanej tak jakby go nie było? U mnie obojętnie czy deszcz pada czy nie, czy mam włączoną wtyczkę czujnika czy nie wycieraczki
włączają  się i działają w równych odstepach czasowych. Dodatkowo mogę
regulować  częstotliwość pokrętłem. Pacjent to Toyota Avensis 2005r.
Wcześniej było  wszystko ok i czujnik działał w miarę prawidłowo.

Mam to samo po wymianie szyby czolowej, powodem moze byc to, ze warstwa (0,5 cm) silikonu, ktora znajduje sie miedzy szyba a czujnikiem nie jest przyklejona do szyby.  Zobacz czy ten element przypadkiem u Ciebie nie odkleil sie.

--
Picasso

Data: 2010-12-12 11:11:32
Autor: Agent
Czujnik deszczu

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4d0491d8$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
[...]

U mnie ten czujnik działał kiedyś nawet bez tego silikonu. A powiedz mi czy u Ciebie wycieraczki bez podłączonego czujnika wchodzą w tryb zwykłej czasówki czy wcale nie działają - mowa o trybie AUTO.

Data: 2010-12-12 12:18:39
Autor: P_ablo
Czujnik deszczu
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:ie274k$ghv$1news.onet.pl...

U mnie ten czujnik działał kiedyś nawet bez tego silikonu. A powiedz mi
czy  u Ciebie wycieraczki bez podłączonego czujnika wchodzą w tryb
zwykłej  czasówki czy wcale nie działają - mowa o trybie AUTO.

Ja specjalnie nie zglebialem tematu bo jak to jeden macho na grupie twierdzi - trzeba miec kontrole nad samochodem ;)

A tak na powaznie, w trybie auto nie dziala wogole i zaczyna dzialac dopiero po przekreceniu pokretla na czasowe.

--
Picasso

Czujnik deszczu