Czujnik hamulca - Yamaha WRX

Data: 2012-06-13 05:03:46
Autor: Tomek Jurkiewicz
Czujnik hamulca - Yamaha WRX
Witam,

zepsuł mi się w motocyklu czujnik przedniego hamulca. W sprzedaży jest dostępny cały komponent - od kostki, przez przewód, aż do czujnika: http://www.yamahascooterspares.co.uk/spares/partImage.asp?GPN=22BH39800000&uID=0&keyWords=switch

Mam pytanie - czy możecie polecić mi miejsce, gdzie mógłbym zaopatrzyć się w sam czujnik, oszczędzając sobie w ten sposób rozbierania paneli, lub ewentualnie jakiś pomysł na zamienniki? Przeczytałem w jakimś wątku sprzed kilku lat, ze ktoś zastąpił ten czujnik mikrowyłącznikiem - czy takie rozwiązanie sprawdzi się w yamasze?

Pozdr,
TJ

Data: 2012-06-13 14:21:07
Autor: Tmek
Czujnik hamulca - Yamaha WRX

Użytkownik "Tomek Jurkiewicz" <jurkiewicz.tomek@gmail.com> napisał w wiadomości news:8d4d3da9-65aa-42dd-86f7-99f763a76eabgooglegroups.com...
[...]

Czyli mowiac ogolnie chcesz przydziadowac? Bo watek z robieraniem paneli jest malo wiarygodny.
Kup uzywke i utnij.

Tmek

Data: 2012-06-13 14:29:30
Autor: Tmek
Czujnik hamulca - Yamaha WRX

Użytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisał w wiadomości news:4fd885ae$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
Kup uzywke i utnij.

Tzn kup nowy i utnij. W larssonie jest kilka rodziai i najdrozszy kosztuje 22zl.
Tmek

Data: 2012-06-13 05:35:25
Autor: Tomek Jurkiewicz
Czujnik hamulca - Yamaha WRX
On Wednesday, June 13, 2012 2:21:07 PM UTC+2, Tmek wrote:

Czyli mowiac ogolnie chcesz przydziadowac?
No dokładnie, mam ochotę przydziadować, bo cała część kosztuje 6 euro, i liczę na to, że sam czujniczek można nabyć za 3 złote.. Wygląda mi to na zwyczajną część elektryczną. Od wymiany tego elementu chciałbym rozpocząć przygodę z
samodzielnym serwisowaniem. Zresztą na prawdę jest tak, że wymiana samego czujniczka nie powinna być zbytnio problematyczna.

Zresztą, po prostu mam ochotę na przydziadowanie na tej drobnej części dla własnej satysfakcji, gdyż ostatnio nie oszczędzałem na łańcuchu i zębatkach.

Tzn kup nowy i utnij. W larssonie jest kilka rodziai i najdrozszy kosztuje
22zl. To nawet nie trzeba ucinać, to jest mocowane na wsuwki. W larssonie w Warszawie? Dzięki!

Data: 2012-06-13 15:45:11
Autor: __Maciek
Czujnik hamulca - Yamaha WRX
Wed, 13 Jun 2012 05:03:46 -0700 (PDT) Tomek Jurkiewicz
<jurkiewicz.tomek@gmail.com> napisał:

Przeczytałem w jakimś wątku sprzed kilku lat, ze ktoś zastąpił ten czujnik mikrowyłącznikiem - czy takie rozwiązanie sprawdzi się w yamasze?

Pewnie coś można dobrać. Poszukaj sobie np. w TME
http://www.tme.eu/pl/katalog/index.phtml

Czujnik hamulca - Yamaha WRX