Czujnik kadencji - gdzie?

Data: 2012-07-17 22:27:54
Autor: Krzysztof Naworyta
Czujnik kadencji - gdzie?
rmikke napisał(a):

Gdzie się mocuje czujnik kadencji? Do lewej korby?
A jak korba jest od wewnątrz wyżłobiona, żeby lżejsza była,
to jak?  Przy samym pedale (jedyny płaski od wewnątrz kawałek)?

Do korby montujesz magnesik, nie czujnik :)
A montujesz jak chcesz. Mi pierwszy magnes szybko zniknął po spotkaniu z jakimś kijem czy cóś.
Kolejny, taki do przypinania karteczek na lodówce, przylepiłem jakimś poxipolem i okleiłem taśmą izolacyjną. Umiejscowienie: ledwie ledwie pod ośką pedała.
Czujnik polara umieściłem na dolnej rurze, w okolicach śrubek na bidon. Bo jako że bezprzewodowy gdzie indziej się nie dało (max. 60cm od zegarka). Zaś inny - przewodowy - umieściłem na dolnej rurze tylnego trójkąta.

--
KN

Czujnik kadencji - gdzie?