Czujnik kadencji - tanio, bardzo tanio :-)

Data: 2016-02-16 20:10:19
Autor: Ghost
Czujnik kadencji - tanio, bardzo tanio :-)

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n9qadq$v5g$1@dont-email.me...

Tylko teraz mam problem co wpisać jako obwód koła aby wyświetlacz miał jako-taki sens...

Komputer chce 4 cyfry obwodu, wyrażone w mm.
Kombinuję że w takim razie chyba trzeba wpisać 1/60 kilometra.
Albo 1/600 lub 1/6000 i po prostu zignorować kropkę dziesiętną...

Ale naprawdę zdaje ci się, ze z obrotów korby wynikają w jakikolwiek sposób prędkość i/lub dystans?

Data: 2016-02-16 17:33:43
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:56c37426$0$22839$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Naprawdę zdaje mi się, że nie rozumiesz zupełnie o czym tu mowa :-)
Ale nie przejmuj się... have a good day!

Data: 2016-02-17 00:19:11
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 16 lutego 2016 20:10:33 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]

Ale naprawdę zdaje ci się, ze z obrotów korby wynikają w jakikolwiek sposób prędkość i/lub dystans?

Weź przeczytaj pierwszy post w wątku i zastanów się, po cholerę
autor chce dwa liczniki...

Czujnik kadencji - tanio, bardzo tanio :-)