Czujnik parkowania

Data: 2020-07-03 19:49:27
Autor: PeJot
Czujnik parkowania
Czołem. Na *.elektronika nie ma odzewu, pytam tu. Czujniki parkowania w 12 letniej Fabii II. Ostatnio wymieniłem drugi z czterech czujników parkowania ( typowy VAGowski model ) i zastanawiam się czy proforma nie wymienić pozostałych dwóch, bo wkrótce padną ze starości, a dostęp do nich jest taki sobie. 2ga sprawa: czy wśród zamienników tych czujników ( 5J0919275A ) są jakieś lepsiejsze lub gorsze ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-07-04 07:57:47
Autor: Przemek Jedrzejczak
Czujnik parkowania
Prewencyjna inwestycja w 12 letnie auto ? No chyba że trzeba za każdym razem ściągać zderzak to może ale wątpię.

Data: 2020-07-04 20:27:54
Autor: PeJot
Czujnik parkowania
W dniu 2020-07-04 o 16:57, Przemek Jedrzejczak pisze:
Prewencyjna inwestycja w 12 letnie auto ? No chyba że trzeba za każdym razem ściągać zderzak to może ale wątpię.

Właśnie chodzi o zderzak, jego demontaż jest upierdliwy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-07-04 14:09:36
Autor: Przemek Jedrzejczak
Czujnik parkowania
Chińczyk to 40 zeta ale oryginał 3-4 razy tyle. Nie powinien paść na gwarancji czyli masz 2 lata spokoju. Można zrobić prewencyjnie ale raczej by mi się nie chciało :-)

Data: 2020-07-05 07:31:31
Autor: PeJot
Czujnik parkowania
W dniu 2020-07-04 o 23:09, Przemek Jedrzejczak pisze:
Chińczyk to 40 zeta ale oryginał 3-4 razy tyle. Nie powinien paść na gwarancji czyli masz 2 lata spokoju.

Ceny znam, chodzi o żywotność. Te 2 czujniki co padły ( fabryczne ), wyglądały na rozszczelnione, żywica odklejała się od obudowy.

Można zrobić prewencyjnie ale raczej by mi się nie chciało :-)

Ten samochód ujeżdża żona, czasem córka i wolałbym żeby był sprawny.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-07-05 08:07:54
Autor: Przemek Jedrzejczak
Czujnik parkowania
To założyć najtańsze chińczyki i modlić się aby wytrzymały połowę tego co OEM.

Data: 2020-07-08 17:05:14
Autor: z
Czujnik parkowania
Bo Ty to idziesz do salonu i masz nowe auto ;-)

Data: 2020-07-08 19:13:25
Autor: PeJot
Czujnik parkowania
W dniu 2020-07-08 o 17:05, z pisze:
Bo Ty to idziesz do salonu i masz nowe auto ;-)

A takie auto salonowe to jak długo ono jest *nowe* ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-07-09 19:05:24
Autor: kk
Czujnik parkowania
On 2020-07-08 19:13, PeJot wrote:
W dniu 2020-07-08 o 17:05, z pisze:
Bo Ty to idziesz do salonu i masz nowe auto ;-)

A takie auto salonowe to jak długo ono jest *nowe* ?

Aż znajdzie się na nie drugi kupiec.

Data: 2020-07-09 20:12:14
Autor: PeJot
Czujnik parkowania
On 2020-07-08 19:13, PeJot wrote:
W dniu 2020-07-08 o 17:05, z pisze:
Bo Ty to idziesz do salonu i masz nowe auto ;-)

A takie auto salonowe to jak długo ono jest *nowe* ?

Aż znajdzie się na nie drugi kupiec.

Czyli mam nowe, 12 letnie auto :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-07-07 22:10:01
Autor: p0li
Czujnik parkowania
T->Dnia 2020-07-04 16:57:47 niejaki Przemek Jedrzejczak napisał:
Prewencyjna inwestycja w 12 letnie auto ?

a czemu nie? ja ostatnio wymieniałem prewencyjnie w 19 letnim francuzie o
wartości paczki fajek uszczelkę głowicy, pasek rozrządu, pompę wody, rolkę
szpilki w głowicy no ale teraz śmigam codziennie stówkę po autostradzie bez obawy że cośmi
wybuchnie :)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Czujnik parkowania