Czujniki ci¶nienia w oponie

Data: 2014-10-08 13:02:02
Autor: RB
Czujniki ci¶nienia w oponie
witam

już od dawna używam czujników TPMS - i nie jest to wcale takie problematyczne.
Mam nakręcane na wentyle - takie małe kapsle.
Do tego mały monitorek wielko¶ci małej komórki.
Piasanie że trzeba do tego jakiego¶ specjalistycznego sprzętu to zwykłe naci±ganie.
koszt to ok. 100 USD na aliexpress.
Jak bateria pada to sam sygnalizuje, zakresy ci¶nień - wysokie/niskie sam programujesz w 10 sekund.
Mam to od 5 lat i przez ten czas padł jeden czujnik - koszt nowego to 30 USD.

Bardziej problematyczne i podatne na uszkodzenia przy przekładaniu opon mog± być wersje z czujnikiem wewn±trz felgi. - takich z tego powodu nie brałem.

Pozdrawiam

Robert

Opel Omega 2002, 2.2 benzyna + gaz - 620 000 km.

Czujniki ci¶nienia w oponie