Czułem wcześniej, że Lech Kaczyński wkrótce um rze

Data: 2010-04-26 18:47:46
Autor: boukun
Czułem wcześniej, że Lech Kaczyński wkrótce um rze
Miałem krótko przed katastrofą prezydenckiego samolotu jakieś dziwne myśli, zastanawiałem się, kto pierwszy umrze, Jarosław czy Lech Kaczyński i czułem, że Lech Kaczyński pierwszy umrze i to już w niedługim czasie, jeszcze perzed końcem swojej kadencji. Takie miałem jakies dziwne i nieodparte wrażenie, że to wkrótce nastąpi, myslałem tylkom, że najprawdopodobniej umrze na marskość wątroby. Nie przyszło mi tylko do głowy, że pociągnie za sobą do grobu tylu ludzi i że będzie tpo takie najspektakularniejsze odejście na świecie. To było piękne, spektakularne odejście, na jakie żadnego prezydenta nie stać na świecie...

boukun

Data: 2010-04-26 19:59:52
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hr4k9m$e55$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr4g76$378$1mx1.internetia.pl...

[...]

A plemnikami dalej kierujesz do nogawki, "stwórco" swoich dzieci?
Wiem, wiem, teraz sobie poujadasz po pedalsku...

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-26 20:27:18
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr4kec$kl2$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
boukun przestan sie kompromitowac, bo przynosisz wszystkim wstyd...
awe

Data: 2010-04-26 20:40:11
Autor: Tomy M.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr4lh9$j0c$1news.onet.pl...

boukun przestan sie kompromitowac, bo przynosisz wszystkim wstyd...

Nie wyciągaj pacana z KF'u

Tomy M.

Data: 2010-04-26 22:55:31
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hr4lr1$gm6$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr4lh9$j0c$1news.onet.pl...

boukun przestan sie kompromitowac, bo przynosisz wszystkim wstyd...
awe

Aż tak się nie rozpędzaj. :-)
Wałkunia przynosi wstyd sobie... I o to chodzi.
Piotr
awe

Data: 2010-04-27 06:53:42
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hr4uha$vpv$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr4u7k$h9s$1news.onet.pl...

Aż tak się nie rozpędzaj. :-)
Wałkunia przynosi wstyd sobie... I o to chodzi.
Piotr

Skoro "przychlasta" to przedcież nie twoje. Mów, że tępisz. :-)
Piotr
-- -- -- -- -- -- -
no tak ale wiesz lepiej obracac sie w lepszym towarzystwie...a tu z boukunem to takie totalne buractwo na poziomie zdebilalego arangutana...czy moze byc cos bardziej glupszego? no moze jeszcze cyc jest glupszy, ale oni to chyba ta sama chazarksa rodzina tylko ze ponad 60 lat po II wojnie dalej sie ukrywaja
awe

Data: 2010-04-27 11:20:26
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr5q8v$7ka$1news.onet.pl...

[...]

Masz debilu, zacznij myśleć jak normalni ludzie. Tak powinien wyglądać wyważony i obiektywny komentarz do tego wątku, jak to ujął fatso na scp:

Czlowiek byl fizycznie niesprawny i chory na jakies problemy jelitowe.
Ale faktycznie, masz racje Bokun, bo odejscie pana Prezydenta wraz z
plejada najwyzszej rangi rycerzy i doradcow
mialo charakter pogrzebu wodza z poczatkow ludzkiej cywilizacji. Tak
pewnie grzebano krolow w scytyjskich kurhanach,
poswiecajac na droge w zaswiaty jego liczne zony i niewygodnych nowym
wladcom wojownikow.
Ow atawistyczny w swym wymiarze pochowek sprawil, ze cos ruszylo naszymi
sercami i zachowalismy sie podobnie jak zachowal
sie motloch przed tysiacami lat- wstrzasani placzem i obawami o
przyszlosc padlismy na nasza zbiorowa twarz, gotowi bic poklony
i zadowoleni, ze to na nas palec losu nie wskazal, nie my mielismy tu
nadstawic karku pod miecz ofiarny.
Czas najwyzszy by jakis Poeta sformulowal powyzsze mysli.
Pomian?

fatso

Data: 2010-04-27 14:59:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]
> pewnie grzebano krolow w scytyjskich kurhanach,
> poswiecajac na droge w zaswiaty jego liczne zony i niewygodnych nowym

Ba, ale to jakiś wypasiony żydek z Londynu, a nie przychlast ze
Świdnicy...
To, że na ciebie nie napluł ciotuniu, jak to wiekszość ma w zwyczaju, nie
oznacza skłonienia głowy przed twym "geniuszem"...
Ot, fats dorobił jakąś ideologię do twojego pijackiego snu.
Poujadaj i sp...

   fatso chcialby zydowskiego uznania i lize im dupe juz od wielu
   lat, lecz ma pecha, bo z niego zaden starszy i zaden madrzejszy. :-)

   A. Rem

Data: 2010-04-29 12:31:29
Autor: Piotr
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:58462$4bd6dfa9$54702a04$4352news.chello.at...

  fatso chcialby zydowskiego uznania i lize im dupe juz od wielu
  lat, lecz ma pecha, bo z niego zaden starszy i zaden madrzejszy. :-)

Jakoś przeoczyłem tego posta...
A jest ważny, bo swietnie nim scharakteryzowaleś atmosferę na soc, culture.polish... :-)
I chyba nie tylko tam.
Piotr

Data: 2010-04-29 12:46:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]
Jakoś przeoczyłem tego posta...
A jest ważny, bo swietnie nim scharakteryzowaleś atmosferę na soc,

   Los takiego fatso bywa nie do pozazdroszczenia.
   Kilka lat temu ktos z kregu jego ,przyjaciol' napisal
   na niego donos do jego pracodawcy.  Fatso mial
   w podejrzeniu Sharona, za ktorego to Sharona
   zlozyla poreczenie Pyzol.  Fatso z calego tego
   rozzalenia rozplakal sie w glos. Laska panow zydow
   na pstrym koniu jezdzi. :-)

   AR

Data: 2010-04-29 12:56:13
Autor: Piotr
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:52cf3$4bd96396$54702a04$18657news.chello.at...

> [...]

  w podejrzeniu Sharona, za ktorego to Sharona
  zlozyla poreczenie Pyzol.  Fatso z calego tego
  rozzalenia rozplakal sie w glos. Laska panow zydow

Taa...
Po mistrzowsku opanowane dozowanie władzy, prestiżu i pieniędzy...
Piotr

Data: 2010-04-29 13:00:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:52cf3$4bd96396$54702a04$18657news.chello.at...

> "Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

:-)

> [...]
>   na pstrym koniu jezdzi. :-)

Taa...
Po mistrzowsku opanowane dozowanie władzy, prestiżu i pieniędzy...

    Ano...  To sie dopiero nazywa miec tradycje. He, he, he...

    AR

Data: 2010-04-29 14:59:28
Autor: cyc
> [...]

  w podejrzeniu Sharona, za ktorego to Sharona
  zlozyla poreczenie Pyzol.  Fatso z calego tego
  rozzalenia rozplakal sie w glos. Laska panow zydow

fatso ? , ta gora oblesnego tluszczu i obludnego koniunkturalizmu  jeszcze sie udziela na grupach ? . Dawno nie zagladalem na soc.culture gdzie sie stad przeniosl . Tam dopiero jest magiel , przy ktorym ta grupa to niemal Wersal . Tam nawet po sadach sie szlajaja .....pomalu zreszta i tutaj ten sam smrod  przychdzi .

cyc

Data: 2010-04-26 20:26:42
Autor: awe
[...]

jednym slowem boukun wykrecil ci orla...ale musze ci sie przyznac ze tez mialem cos podobnego ale o tym opowiem w swoim czasie...
awe

Czułem wcześniej, że Lech Kaczyński wkrótce um rze