Czułem wcześniej, że Lech Kaczyński wkrótce umrze

Data: 2010-04-26 20:26:42
Autor: awe
Czułem wcześniej, że Lech Kaczyński wkrótce umrze

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hr4g76$378$1mx1.internetia.pl...
Miałem krótko przed katastrofą prezydenckiego samolotu jakieś dziwne myśli, zastanawiałem się, kto pierwszy umrze, Jarosław czy Lech Kaczyński i czułem, że Lech Kaczyński pierwszy umrze i to już w niedługim czasie, jeszcze perzed końcem swojej kadencji. Takie miałem jakies dziwne i nieodparte wrażenie, że to wkrótce nastąpi, myslałem tylkom, że najprawdopodobniej umrze na marskość wątroby. Nie przyszło mi tylko do głowy, że pociągnie za sobą do grobu tylu ludzi i że będzie tpo takie najspektakularniejsze odejście na świecie. To było piękne, spektakularne odejście, na jakie żadnego prezydenta nie stać na świecie...

boukun
jednym slowem boukun wykrecil ci orla...ale musze ci sie przyznac ze tez mialem cos podobnego ale o tym opowiem w swoim czasie...
awe

Czułem wcześniej, że Lech Kaczyński wkrótce umrze