Czwartek - a jednak są faktury.

Data: 2019-02-06 14:30:32
Autor: Bruno Brunowski
Czwartek - a jednak są faktury.
Data: 2019-02-06 15:13:50
Autor: Zenek Kapelinder
Czwartek - a jednak są faktury.
Gdzie?

Data: 2019-02-06 23:46:52
Autor: u2
Czwartek - a jednak są faktury.
W dniu 06.02.2019 o 23:30, Br Br pisze:
https://twitter.com/JaroslawKurski/status/1093236890608775169

Samuel Pereira  ??
?
Konto zweryfikowane

@SamPereira_
  18 min18 minut temu
Więcej
W odpowiedzi do @JaroslawKurski @gazeta_wyborcza
Wy sobie w GW z czytelników żarty robicie? To faktura dla Was i waszych kolegów już nie potrzebuje pokrycia? Gdyby usługa na żądaną kwotę rzeczywiście była wykonana, to jaki sens miałby sprzeciw wobec egzekucji w sądzie i próba nacisku na JK żeby wyciszyć? Kpina z czytelników.

--
George Orwell :

Data: 2019-02-07 00:23:50
Autor: A. Filip
Czwartek - a jednak są faktury (na świecie?)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
https://twitter.com/JaroslawKurski/status/1093236890608775169

A dasz takie zdjęcie z którego da się odczytać co na tej fakturze jest?
Nie => wal się na drzewo.

--
A. Filip

Data: 2019-02-07 08:11:53
Autor: bytomir.torpeksowy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
https://twitter.com/JaroslawKurski/status/1093236890608775169

-- Bruno

Redaktor prowadzący J.Kurski. Kim w takim razie jest A.Michnik?

Data: 2019-02-07 08:18:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 7 lutego 2019 17:11:56 UTC+1 użytkownik bytomir.t...@gmail.com napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> https://twitter.com/JaroslawKurski/status/1093236890608775169
> Redaktor prowadzący J.Kurski. Kim w takim razie jest A.Michnik?

Redaktorem naczelnym. --
Bruno

Data: 2019-02-07 08:45:24
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu czwartek, 7 lutego 2019 17:18:16 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Redaktorem naczelnym.

Oki.

I z innej grupy.
ctrl+v
PAP @PAPinformacje:
"Ze skanu zamieszczonego w "Gazecie Wyborczej" wynika, że spółka Nuneaton wystawiła fakturę spółce Srebrna, korzystając z oprogramowania Comarch ERP Optima. Jak dowiedziała się @PAPinformacje , Nuneaton nie posiada i nie posiadał licencji na korzystanie z tego oprogramowania."

Znaczy Friedmann nie mial weksla od Szapira z żyrem Glassa, a rewindykatorem nie byl Barmsztajn? On nie dawal dwadziescia procent, a towar byl u Lutmana, tylko ten towar byl zajety przez Honigmanna z powodu weksel Reuberga? I kto dal gwarancje za ten weksel? Bez sensu...

Data: 2019-02-07 08:57:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 7 lutego 2019 17:45:25 UTC+1 użytkownik bytomir.t...@gmail.com napisał:

> [...]

Znaczy Friedmann nie mial weksla od Szapira z żyrem Glassa, a rewindykatorem nie byl Barmsztajn? On nie dawal dwadziescia procent, a towar byl u Lutmana, tylko ten towar byl zajety przez Honigmanna z powodu weksel Reuberga? I kto dal gwarancje za ten weksel? Bez sensu...

Znaczy się, że firma nie musi mieć licencji, ważne by w biuro rachunkowe  takową posiadało: Warunki licencji Comarch ERP Optima: "2.4. Na zasadzie wyjątku od §2 ust. 3, Klient Końcowy korzystający z Comarch ERP OPTIMA wersja BR jest uprawniony do korzystania z Oprogramowania do obsługi własnej działalności gospodarczej oraz do obsługi działalności gospodarczej osób trzecich wykonywanej przez Klienta Końcowego na podstawie odrębnych umów zawieranych w zakresie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej

2.9 Klient Końcowy korzystający z Comarch ERP Optima wersja BR jest uprawniony do udostępniania Oprogramowania osobom trzecim, o których mowa w §2 ust. 4, w zakresie niezbędnym do zapewnienia im dostępu do ich danych." https://www.comarch.pl/files_pl/file_1832/Warunki-korzystania-i-Gwarancji-Oprogramowania-Comarch-ERP-Optima-i-Comarch-ERP-Klasyka.pdf

BTW Twój tekst już kilka razy dziś widziałem. To dzisiejszy przekaz partyjny?

--
Bruno

Data: 2019-02-07 08:40:41
Autor: Pajdak

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
https://twitter.com/JaroslawKurski/status/1093236890608775169

Aj waj! Aj waj! Kogo z "totalnej opozyjcji" aresztuje dziś CBA?

Co zrobi braciszek Jacuś?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

--
Pajdak

Data: 2019-02-07 08:08:15
Autor: Zenek Kapelinder
Czwartek - a jednak są faktury.
Wczesnie zaczales palic pod kotlem zeby pary do gwizdka narobic. Napiszesz wieczorem ilu dzisiaj przekonales?

Czwartek - a jednak są faktury.