Czwartkowo.

Data: 2009-07-30 10:07:56
Autor: Sqeeb
Czwartkowo.
O MotoGP inaczej.

http://demotywatory.pl/1784/Oh-Tak

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-30 11:25:35
Autor: Jasio
Czwartkowo.

Uzytkownik "Sqeeb" napisal w wiadomosci news:20090730100756.b2009cde.sqeebinternet.community...
O MotoGP inaczej.

http://demotywatory.pl/1784/Oh-Tak

http://asset.soup.io/asset/0370/3068_3fcc.jpeg

Jeszcze jeden, a co mi szkodzi tez sobie posmiecic.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-30 12:37:34
Autor: Jacek Czerwinski
Czwartkowo.
Jasio pisze:

[...]

Żeby ci jakiś odrzutowiec na łeb nie spadł.

Data: 2009-07-30 11:40:55
Autor: Jasio
Czwartkowo.

Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał w wiadomości news:h4rt5m$d6u$1news.onet.pl...
Jasio pisze:

http://asset.soup.io/asset/0370/3068_3fcc.jpeg

Jeszcze jeden, a co mi szkodzi tez sobie posmiecic.

Żeby ci jakiś odrzutowiec na łeb nie spadł.

Nie do końca zrozumiałem ten subtelny żarcik.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-30 12:58:14
Autor: Jacek Czerwinski
Czwartkowo.

Jasio pisze:

http://asset.soup.io/asset/0370/3068_3fcc.jpeg

Jeszcze jeden, a co mi szkodzi tez sobie posmiecic.

Żeby ci jakiś odrzutowiec na łeb nie spadł.

Nie do końca zrozumiałem ten subtelny żarcik.

NiektĂłrzy jak siÄ™ wkurzÄ… rzucajÄ… odrzutowcami o glebÄ™.

Data: 2009-07-30 06:54:05
Autor: CyberScyzor
Czwartkowo.
On 30 Lip, 12:58, Jacek Czerwinski <x...@y.z.pl> wrote:
Jasio pisze:

> Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał w wiadomo¶ci

> Nie do końca zrozumiałem ten subtelny żarcik.

Niektórzy jak się wkurz± rzucaj± odrzutowcami o glebę.

jakies przykłady?

pozdr.
CyberScyzor

Data: 2009-07-30 15:57:31
Autor: Kefir
Czwartkowo.
Jasio pisze:

> Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał w wiadomo¶ci

> Nie do końca zrozumiałem ten subtelny żarcik.

Niektórzy jak się wkurz± rzucaj± odrzutowcami o glebę.

jakies przykłady?

Boszsz ;) Lopatologicznie: USA, 11.09.2001
http://en.wikipedia.org/wiki/September_11_attacks

Data: 2009-07-30 18:32:01
Autor: Jacot
Czwartkowo.

Jasio pisze:

> [...]

Niektórzy jak się wkurz± rzucaj± odrzutowcami o glebę.

jakies przykłady?

Boszsz ;) Lopatologicznie: USA, 11.09.2001

Wycinacze Wam sie psuja...

--
Pozdrowionka
Jacot M10