Czwarty wlot we Wrocławiu

Data: 2012-06-19 11:48:58
Autor: Olgierd
Czwarty wlot we Wrocławiu
A u mnie ;-) magistrat wymyśla takie rzeczy:

http://tinyurl.com/4wlot

nie testowałem tych rozwiązań (wyjąwszy lustro na m. Grunwaldzkim, które wisi od jakichś 2 tygodni), ale może P.T. Koledzy są doświadczeńsi i potrafią się odnieść, choćby "na sucho"?

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-19 14:33:48
Autor: Paveu
Czwarty wlot we Wrocławiu
W dniu 2012-06-19 13:48, Olgierd:
[...]

Ostatnio zjechałem sobie tym wlotem z cyklochodnika na WW w Smoluchowskiego, jadąc od Mostu Zwierzynieckiego. Przeczekałem wszystkie samochody i pojechałem. Nic nadzwyczajnego. W drugą stronę może następnym razem.

Paveu

Data: 2012-06-19 13:28:43
Autor: Olgierd
Czwarty wlot we Wrocławiu
On Tue, 19 Jun 2012 14:33:48 +0200, Paveu wrote:

nie testowałem tych rozwiązań (wyjąwszy lustro na m. Grunwaldzkim,
ktĂłre wisi od jakichĹ› 2 tygodni), ale moĹĽe P.T. Koledzy sÄ…
[...]

Tu po prostu chodzi o możliwość włączenia się z DDR do ruchu, tak? Aż się chyba tam dupnę, daleko nie mam.

A dołożenie czegoś tam do znaku "ślepa" jest raczej niezgodne z rozporządzeniem o znakach. No ale co tam, farba może wszystko.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-19 06:40:45
Autor: rmikke
Czwarty wlot we Wrocławiu
On Tuesday, June 19, 2012 3:28:43 PM UTC+2, Olgierd wrote:

> Smoluchowskiego, jad±c od Mostu Zwierzynieckiego. Przeczekałem wszystkie
> samochody i pojechałem. Nic nadzwyczajnego. W drug± stronę może
> następnym razem.

Tu po prostu chodzi o możliwo¶ć wł±czenia się z DDR do ruchu, tak? Aż się chyba tam dupnę, daleko nie mam.

A dołożenie czego¶ tam do znaku "¶lepa" jest raczej niezgodne z rozporz±dzeniem o znakach. No ale co tam, farba może wszystko.

Tym bardziej, że można to załatwić zwykłym znakiem z tabliczk± T22

Czwarty wlot we Wrocławiu