Czy 0,07 ampera to dużo ? - epilog.

Data: 2009-07-22 16:13:07
Autor: Michal
Czy 0,07 ampera to dużo ? - epilog.
Aleksander napisal:

Hej,

Jakiś czas temu napisałem posta o podobnym tytule,
w którym opisałem problem, z szybko rozładowującym
się akumulatorem w Nubirze.

Okazało się, że winnym (prócz słabego akumulatora) było
źle podłączone fabryczne radio (dzięki Wmak za podpowiedź!).
Radio pobierało ok 40mA (mimo, że było oczywiście wyłączone).

Teraz, po poprawieniu podłączenia radia, zaparkowana
nubira pobiera sobie 0,03A - nieco ponad 2 razy mniej ! :)
Więc można wysnuć wniosek, że te 0,07A to jednak było sporo.

40mA = 0,04A

0,04A-0,03A=0,01A=10mA

Michal

Data: 2009-07-22 16:27:01

[...]