Czy

Data: 2012-12-16 20:28:50
Autor: Trybun
Czy
Znacie mo偶e jakie艣 tunery satelitarne z modu艂em dost臋pu kt贸re b臋d膮 kompatybilne z kart膮 Cyfry+?  Ew. mo偶e by膰 telewizor z tunerem DVB-S i modu艂em dost臋pu na tak膮 kart臋.

Data: 2012-12-17 07:27:27
Autor: pawell32
Czy
W dniu 2012-12-16 20:28, Trybun pisze:
Znacie mo偶e jakie艣 tunery satelitarne z modu艂em dost臋pu kt贸re b臋d膮
kompatybilne z kart膮 Cyfry+?

wiekszo艣膰?

Ew. mo偶e by膰 telewizor z tunerem DVB-S i
modu艂em dost臋pu na tak膮 kart臋.

telewizory maj膮 tylko kiesze艅, a modu艂 kupujesz sobie sam,
np. Aston z systemem seca

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-12-17 13:59:55
Autor: Trybun
Czy
W dniu 2012-12-17 07:27, pawell32 pisze:
W dniu 2012-12-16 20:28, Trybun pisze:
Znacie mo偶e jakie艣 tunery satelitarne z modu艂em dost臋pu kt贸re b臋d膮
kompatybilne z kart膮 Cyfry+?

wiekszo艣膰?

No tak, ale m贸g艂by艣 poleci膰 co艣 niedrogiego?  I czy tuner kt贸ry jest w strefie moich zainteresowa艅 - Ferguson ariva-250-combo do tego si臋 nadaje baz 偶adnych dodatkowych wydatk贸w. Tzn. czy nie potrzeba dokupywa膰 element贸w w typie modu艂 dost臋pu do Cyfry+?

Ew. mo偶e by膰 telewizor z tunerem DVB-S i
modu艂em dost臋pu na tak膮 kart臋.

telewizory maj膮 tylko kiesze艅, a modu艂 kupujesz sobie sam,
np. Aston z systemem seca

Czyli raczej nie warto inwestowa膰 w telewizor z tunerem dvb-s...

Data: 2012-12-17 15:05:26
Autor: pawell32
Czy
W dniu 2012-12-17 13:59, Trybun pisze:
[...]

modu艂 jest programowy, a przy oryginalnym obs艂uguje
c+ i tnk, wi臋c nie trzeba dokupowa膰

telewizory maj膮 tylko kiesze艅, a modu艂 kupujesz sobie sam,
np. Aston z systemem seca

Czyli raczej nie warto inwestowa膰 w telewizor z tunerem dvb-s...

to zale偶y. r贸偶nica w cenie tv z odbiornikiem dvb-s i bez odbiornika
nie jest du偶a, modu艂 mo偶na dosta膰 od cyfry taniej.
zaleta? jeden pilot i brak dodatkowego odbiornika.
tak偶e to kwestia zaopatrywa艅.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-12-17 20:08:56
Autor: Trybun
Czy
W dniu 2012-12-17 15:05, pawell32 pisze:
[...]

Czyli jest to modu艂 uniwersalny, kt贸ry mo偶na ustawia膰 do danej karty z poziomu menu tunera?

[...]

No w艂a艣nie, - a r贸偶nica w cenie nie jest jaka艣 ma艂a tv z wbudowanym tunerem s膮 znacz膮co dro偶sze. No i podobno sama obs艂uga ich jest do艣膰 uci膮偶liwa. Tak przynajmniej wyczyta艂em w necie. Mam miejsce na tuner, a wi臋c chyba jednak lepszym wyj艣ciem dla mnie b臋dzie kupno oddzielnego dekodera.

Data: 2012-12-17 23:30:15
Autor: Wariat z gwizdem
Czy
On 2012-12-17 20:08, Trybun wrote:
W dniu 2012-12-17 15:05, pawell32 pisze:
W dniu 2012-12-17 13:59, Trybun pisze:
No tak, ale m骻砨y poleci co niedrogiego?  I czy tuner kt髍y jest w
strefie moich zainteresowa - Ferguson ariva-250-combo do tego si
nadaje baz 縜dnych dodatkowych wydatk體. Tzn. czy nie potrzeba dokupywa
element體 w typie modu dost阷u do Cyfry+?

modu jest programowy, a przy oryginalnym obs硊guje
c+ i tnk, wi阠 nie trzeba dokupowa

Czyli jest to modu uniwersalny, kt髍y mo縩a ustawia do danej karty z
poziomu menu tunera?

telewizory maj tylko kiesze, a modu kupujesz sobie sam,
np. Aston z systemem seca

Czyli raczej nie warto inwestowa w telewizor z tunerem dvb-s...

to zale縴. r罂nica w cenie tv z odbiornikiem dvb-s i bez odbiornika
nie jest du縜, modu mo縩a dosta od cyfry taniej.
zaleta? jeden pilot i brak dodatkowego odbiornika.
tak縠 to kwestia zaopatrywa.

No w砤秐ie, - a r罂nica w cenie nie jest jaka ma砤 tv z wbudowanym
tunerem s znacz眂o dro縮ze. No i podobno sama obs硊ga ich jest do舵
uci笨liwa. Tak przynajmniej wyczyta砮m w necie. Mam miejsce na tuner, a
wi阠 chyba jednak lepszym wyj禼iem dla mnie b阣zie kupno oddzielnego
dekodera.
Znacz眂o dro縮ze? Nieprawda. Lg seria 570W wcale nie jest droga. Pilot jest jeden. I nie wiem co to znaczy uci笨liwa obs硊ga. Jest normalnie. Jeden pilot i wszystko dzia砤 jak trzeba.

Data: 2012-12-18 09:45:23
Autor: Trybun
Czy

[...]

Czyli jaka cena? Ew. jaki to konkretnie  model/modele? - Wyszukiwarka na has硂  "Lg seria 570W" znajduje m.in zasialania do laptop體 itp. sprawy wcale nie zwi眤ane z telewizorami..

Data: 2012-12-18 23:59:56
Autor: Wariat z gwizdem
Czy
On 2012-12-18 09:45, Trybun wrote:
[...]

Konkretnie to LG 42LV570S... Sorry za drobn pomy砶 w symbolu poprzednio.

Data: 2012-12-19 11:37:01
Autor: Trybun
Czy
W dniu 2012-12-18 23:59, Wariat z gwizdem pisze:

[...]

Dzi阫i za namiary. TV wydaje si by godny zainteresowania. Powiedz mi jeszcze czy pr骲owa砮 co na nim nagrywa z satelity? No i czy s wymagane jakie specjalne no秐iki do nagrywania - np. twardy dysk o okre秎onej minimalnej pojemno禼i, czy wystarczy do tego normalny pendrive?

Data: 2012-12-20 21:30:09
Autor: Wariat z gwizdem
Czy
On 2012-12-19 11:37, Trybun wrote:
[...]

  Nic nie nagrywa砮m, Nie mam potrzeby. Tutaj nie pomog...

Data: 2012-12-21 14:51:40
Autor: Trybun
Czy
W dniu 2012-12-20 21:30, Wariat z gwizdem pisze:

[...]

Nic nie szkodzi, i tak nie by硂 tego modelu w sprzeda縴, a wi阠 kupi砮m inny..

Data: 2012-12-18 07:17:02
Autor: pawell32
Czy
W dniu 2012-12-17 20:08, Trybun pisze:
Czyli jest to modu艂 uniwersalny, kt贸ry mo偶na ustawia膰 do danej karty z
poziomu menu tunera?

w menu tego nie ma.

[...]

jak kupowa艂em kilka miesi臋cy temu nowy odbiornik to nie by艂o dost臋pnego
modelu z dvb-s, a jak pojawi艂 si臋 miesi膮c p贸藕niej to by艂 niewiele dro偶szy. zatem jakbym mia艂 taki wyb贸r to spokojnie bym wzi膮艂,
nawet jakbym mia艂 tego nie u偶ywa膰.
obs艂uga jest jak samo prosta jak tv naziemnej.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-12-18 09:42:49
Autor: Trybun
Czy
W dniu 2012-12-18 07:17, pawell32 pisze:
W dniu 2012-12-17 20:08, Trybun pisze:
Czyli jest to modu艂 uniwersalny, kt贸ry mo偶na ustawia膰 do danej karty z
poziomu menu tunera?

w menu tego nie ma.

Wobec tego na czym polega "programowo艣膰" tego modu艂u?

[...]

Wobec tego prosz臋 o nazw臋 tego telewizora. Z tego co wyczyta艂em w necie - generalnie  u偶ytkownicy narzekaj膮 na obs艂ug臋 tuner贸w dvb-s zamontowanych w telewizorach.

Data: 2012-12-18 10:32:58
Autor: pawell32
Czy
W dniu 2012-12-18 09:42, Trybun pisze:
Wobec tego prosz臋 o nazw臋 tego telewizora. Z tego co wyczyta艂em w necie
- generalnie  u偶ytkownicy narzekaj膮 na obs艂ug臋 tuner贸w dvb-s
zamontowanych w telewizorach.

sony, samsung...

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-12-19 11:35:42
Autor: Trybun
Czy
W dniu 2012-12-18 10:32, pawell32 pisze:
[...]

No tak... i LG.. i wiele, wiele innych.

Data: 2012-12-18 10:35:53
Autor: pawell32
Czy
W dniu 2012-12-18 09:42, Trybun pisze:

w menu tego nie ma.

Wobec tego na czym polega "programowo艣膰" tego modu艂u?

istnieje oprogramowanie alternatywne.
np. dekoder tnk hd czyta tylko karty conax, wgrywasz enigme
i mo偶esz np. korzysta膰 z karty c+

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-12-19 11:35:19
Autor: Trybun
Czy
W dniu 2012-12-18 10:35, pawell32 pisze:
[...]

A "go艂y" tuner Ariva , kupiony w sklepie ma wgrany soft obs艂uguj膮cy C+? I tak nawiasem - sk膮d mo偶na pobra膰 oprogramowanie alternatywne?

Data: 2012-12-19 12:07:56
Autor: pawell32
Czy
W dniu 2012-12-19 11:35, Trybun pisze:

istnieje oprogramowanie alternatywne.
np. dekoder tnk hd czyta tylko karty conax, wgrywasz enigme
i mo偶esz np. korzysta膰 z karty c+

A "go艂y" tuner Ariva , kupiony w sklepie ma wgrany soft obs艂uguj膮cy C+?

ten i jak wi臋kszo艣膰 ferdk贸w  - oczywi艣cie tak

I tak nawiasem - sk膮d mo偶na pobra膰 oprogramowanie alternatywne?

s膮 fora, uploady.
np. http://www.dvb-upload.com/index.php?lang=PL

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-12-21 14:51:15
Autor: Trybun
Czy
W dniu 2012-12-19 12:07, pawell32 pisze:
[...]

Znasz mo偶e ten 250 Combo? Chodzi o to 偶e nigdzie nie ma informacji - instrukcja obs艂ugi, niemo偶liwo艣膰 skontaktowania si臋 z serwisem telefonicznie i przez www, chodzi o to czy w tym urz膮dzeniu mo偶na korzysta膰 z wyj艣cia HDMI i Euro, jednocze艣nie, w tym samym czasie. w taki spos贸b 偶e pod HDMI pod艂膮czam TV a pod EURO nagrywark臋 DVD, i sygna艂 mam w tv i nagrywarce?

Data: 2012-12-21 14:52:23
Autor: Trybun
Czy
[...]

Mam nadziej臋 偶e chocia偶 z C+ zadzia艂a, bo z kart膮 Nki ani nie " piknie"..

Data: 2012-12-21 16:51:27
Autor: pawell32
Czy
On 21.12.2012 14:52, Trybun wrote:

Mam nadziej臋 偶e chocia偶 z C+ zadzia艂a, bo z kart膮 Nki ani nie " piknie"..

n czy tnk?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-12-21 19:43:06
Autor: Trybun
Czy
W dniu 2012-12-21 16:51, pawell32 pisze:
On 21.12.2012 14:52, Trybun wrote:

Mam nadziej臋 偶e chocia偶 z C+ zadzia艂a, bo z kart膮 Nki ani nie " piknie"..

n czy tnk?

N. I korekta - jednak niekt贸re programy odkodowuje. Np. TVN24, Orange Sport czy ca艂膮 paczk臋 TVP. Natomiast nadal takie programy nPremium, nSport czy HBO pozostaj膮 zakodowane.

Czy