Czy..

Data: 2010-12-22 09:59:14
Autor: jadrys
Czy..

...te barany w niebieskich mundurkach jeszcze maja zdolność samodzielnego myślenia i przewidywania?:

http://www.slupca.pl/?p=9750

Przecież tylko wielkiemu szczęściu można zawdzięczać to że nikt nie zginął w tym zagraniu rodem z "dzikiego zachodu"..

Data: 2010-12-22 10:39:52
Autor: K.S.
Czy..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iesem0$71b$1news.onet.pl...

[...]

"Na parkingu wzdłuż szkoły podstawowej nr 1 patrol policji zatrzymywał auta do rutynowej kontroli."

Swiadomy obywatel widząc coś takiego powinien zatrzymać się swoim samochodem, wyjść i poprosić o rutynowe skontrolowanie także jego.
Podobnie powinien postąpić pieszy kiedy widzi że policjanci kogoś legitymują (co kiedyś uczyniłem i policjanci bardzo się ucieszyli, bo jeszcze nie wyrobili limitu wylegitymowań).

Data: 2010-12-23 00:26:59
Autor: jadrys
Czy..
W dniu 2010-12-22 10:39, K.S. pisze:
[...]

Tak, ale nie w nocy i przy słabej widoczności. Czemu niby maja służyć te nocne kontrole - patrol złożony z 2 policjantów poluje na gangsterów? I pytanie najważniejsze - co oni chcą osiągnąć pędząc ogromną prędkoscią przez środek miasta goniąc tego co się nie chciał zatrzymać?? I na dodatek ryzykując życiem i zdrowiem innych?

Data: 2010-12-23 00:51:40
Autor: K.S.
Czy..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieu1gb$pfc$1news.onet.pl...
[...]

Nie chce się zatrzymać - znaczy się gangster (w każdym razie prawdopodobieństwo wzrasta, LOL) - a złapanie gangstera... ho, ho, ho...
Kiedyś przechodziłem przez tunel dworcowy z papierosem - policjant mnie złapał i zaprowadził na komisariat w celu wypisania drobnego mandatu. A taki był rozradowany jakby...?... pytałem się o to ale nie wyjaśnił (zapewne akurat mu brakowało jednego mandatu do dziennej normy).

Data: 2010-12-23 17:27:30
Autor: jadrys
Czy..
W dniu 2010-12-23 00:51, K.S. pisze:

[...]

Nie chce się zatrzymać to zaraz można ryzykować zdrowiem i życiem innych? I jest przyzwolenie społeczne na takie zachowanie stróżów prawa? Moim zdaniem, o ile jest - to jest to chore..

Daj spokój - te normy policyjne to mit.

Data: 2010-12-23 02:23:15
Autor: MH
Czy..
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

[...]

Hehe , rozumiem że robisz se na psp Świąteczne Jajca !! Nieważne , czy to o
Karpia chodzi , opłatek , czy jajco..  DOBRE !!  Fajnie "dowaliłeś do pieca" !!

MH

Data: 2010-12-23 17:26:37
Autor: jadrys
Czy..
W dniu 2010-12-23 03:23,  MH pisze:
[...]

Naprawdę nie mam pojęcia dlaczego tak sądzisz? - Że jajca.. A także nie mogę pojąć dlaczego te głupki bez wyobraźni w niebieskich mundurach gonili przestraszoną babkę przez całe miasto na pełnym gazie. Zrozumiałe by było gdyby gonili jakichś bandytów którzy kogoś zamordowali, czy napadli na bank. ale tu tylko chodziło o zwykłe niezatrzymanie sie! I dla Ciebie to normalne.. zaiste - jeżeli Ty naprawdę jesteś naukowcem, to źle z ta nauką się dzieje..

Czy..