Czy

Data: 2011-11-15 19:13:31
Autor: jadrys
Czy

Takie "zbieranie hak贸w" no kogo艣 wobec kogo istnieje du偶e podejrzenie i偶 贸w pope艂ni艂 przest臋pstwo kwalifikuje si臋 do postawienia  艣ledczego przed s膮dem?

http://wiadomosci.wp.pl/title,Kaczynski-przed-Trybunal-Stanu-PO-poprze-wniosek,wid,13988968,wiadomosc.html?ticaid=1d634

Wg. mnie kolesie robi膮 kolejny cyrk, i nikomu w艂os z g艂owy nie spadnie.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-11-15 20:25:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j9ua71$dv8$1node2.news.atman.pl...

[...]

Mo偶esz ja艣niej wyrazi膰 swoj膮 my艣l?

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Czy