Czy

Data: 2013-02-02 09:43:37
Autor: A. Filip
Czy
https://www.google.com/news/story?ncl=dUOy_LACCfmiRqMVixUAx7e0EDMMM&ned=pl_pl&topic=h

http://wsieci.rp.pl/artykul/891373,976614-- Czarnuch-- -czyli-rzeczowa-dyskusja-o-zwiazkach-partnerskich.html
  "Czarnuch", czyli rzeczowa dyskusja o związkach partnerskich
  osk 01-02-2013, ostatnia aktualizacja 01-02-2013 15:19
  Słynący z tolerancji "młodzi wykształceni, z duĹźych ośrodkĂłw" znĂłw
  dali popis [...]

http://www.wprost.pl/ar/386506/Napisal-do-Godsona-czarnuch-przeprosil/
  Napisał do Godsona "czarnuch" - przeprosił
  2013-02-01 19:51

Data: 2013-02-02 01:25:15
Autor: glob
Czy można być homolubem i rasistą? A dlaczego nie? [Godson wyzywany od czarnuchów]

  osk 01-02-2013, ostatnia aktualizacja 01-02-2013 15:19
  Słynący z tolerancji "młodzi wykształceni, z dużych ośrodków" znów
  dali popis [...]

http://www.wprost.pl/ar/386506/Napisal-do-Godsona-czarnuch-przeprosil/
  Napisał do Godsona "czarnuch" - przeprosił
  2013-02-01 19:51

No i mają racje, bo jeśli Godson tak kocha tradycję, to powinien na
polu zapierdzielać i to właśnie ludzie oświeceni czarnym zapewnili
prawa ludzkie.
 Czyli facet głosi tezy/ załóżcie mi kajdany/.
 Były przypadki iż w USA, po wyzwalaniu czarnych na północy, znaleźli
się wyzwoleni czarni, którzy handlowali czarnymi niewolnikami z
południa.
 Ale to było samo dno, nawet najgorsi niewolnicy na to pluli, czyli
ktoś potrafił stoczyć się już poniżej samego dna i takie coś
prezentuje Godson, który z białymi rasistami odmawia praw ludzkich
ludziom, którzy są obecnie w położeniu jego rodziców.
Tak więc ludzie mają prawo oceniać go tak negatywnie.
 To się nazywa prywata, dla kariery wśród białych rasistów , będzie
dopiero co wyzwolony czaruch, skakał jak mu zagrają i po trupach do
celu.

  osk 01-02-2013, ostatnia aktualizacja 01-02-2013 15:19
[...]

Praca na swoim polu to wolność, nam ludzie "oświeceni" założyli kajdany...

Data: 2013-02-02 02:00:24
Autor: glob
On 2 Lut, 10:41, "No pasaran" <no_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:6cbe2969-ad61-4f67-b8b1-f007be405888h2g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]
> Czyli facet głosi tezy/ załóżcie mi kajdany/.

Praca na swoim polu to wolność, nam ludzie "oświeceni" założyli kajdany...

Przecież czarni pracowali niewolniczo na polach białych i też nie
mieli praw ludzkich.
Biali rasiści  tak kiedyś wyli jak teraz, że czarnym/obecnie homo/ dać
ludzkie prawa to koniec świata.
No cóż naród tak dotknięty zaborami jak polacy powinien rozumieć co to
jest ucisk i gorsze traktowanie , ale widać jak bata polakom zdjeli,
ci zamiast wyciągnąć wnioski zaraz złapali za bata i batują innych, a
tych batujących nigdy historia dobrze nie oceniała.
Dlatego taki wstyd, taka kompromitacja na arenie światowej i takie
poniżenie Polski jakie nam dokonuje prawica.

Data: 2013-02-02 17:37:33
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:44338aaa-7f1a-4311-80b0-923e31b41b0bf6g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Dlatego taki wstyd, taka kompromitacja na arenie światowej i takie
poniżenie Polski jakie nam dokonuje prawica.

Najpierw zniewolili czarnych, a teraz zniewalają gojów, bo czarni się nie dają... Poniżają nas syjoniści, bo motłoch sam sobie winien, bawiąc się w POPiS...

Data: 2013-02-02 22:42:32
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:44338aaa-7f1a-4311-80b0-923e31b41b0bf6g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Praca na swoim polu to wolność, nam ludzie "oświeceni" założyli kajdany...

Przecież czarni pracowali niewolniczo na polach białych i też nie

To nie byli jeszcze rasisci, tylko zwykli wlasciciele niewolnikow, ktorzy nie chcieli sie ich pozbywac.
Wspolczesny 'naukowy rasizm' zostal wyprodukowany przez Karola Marksa na bazie jego materialistycznej koncepcji czlowieka. Marks uwazal, ze ludzka swiadomosc jest calkowicie zdeterminowana przez warunki fizyczne, na co nie ma zadnego wplywu. Zydow, Rosjan i 'inne brudnobiale rasy' uwazal za bledy ewolucji, ktore powinny zniknac z powierzchni ziemi jako 'narodowe odpady'. Marks zapoczatkowal spoleczny darwinizm. Twierdzil, ze jego rewolucje moga przeprowadzic tylko Europejczycy, inni mieli byc do tego niezdolni poprzez 'wrodzone' im przywiazanie do wladzy absolutnej i religii.
Chwalil za to sobie Marks zachodnia burzuazje za to, ze podbila 'barbarzynskie' ludy swiata i poprzez swoja ekonomie zniszczyla ich 'zacofane' kultury, co mialo pomoc w rozszerzeniu jego rewolucji na inne kontynenty (kapitalizm uwazal za faze konieczna w drodze do socjalizmu).

Wiecej na:
Polska sekcja MIA przedstawia: Karol Marks i Fryderyk Engels
http://www.marxists.org/polski/marks-engels/index.htm
http://www.marxists.org/polski/marks-engels/1848/manifest.htm

Data: 2013-02-02 19:09:32
Autor: glob
On 2 Lut, 22:42, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:44338aaa-7f1a-4311-80b0-923e31b41b0bf6g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

'zacofane' kultury, co mialo pomoc w rozszerzeniu jego rewolucji na inne
kontynenty (kapitalizm uwazal za faze konieczna w drodze do socjalizmu).

Co ma z tym wspólnego MARKS , którego wtenczas nie było, a na
zachodzie wogóle nie było komunizmu, a rasizm był i wypływał z
konserwatyzmu powiązanego z religią.

Data: 2013-02-03 14:36:58
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d6bc77d-e5e3-471b-a0e7-bd8549db2520w7g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

Co ma z tym wspólnego MARKS , którego wtenczas nie było, a na
zachodzie wogóle nie było komunizmu, a rasizm był

Nawet jesli byl rasizm, to wyplywal z sankcjonowania niewolnictwa. Mozna szukac na sile uzasadnien w religii, biblii etc.

 i wypływał z
konserwatyzmu powiązanego z religią.

Z ograniczonej liczby znakow na papierze mozna wyciagac nieograniczona liczbe wnioskow - dlaczego nie rasizm?
:
Jednak tworca rasizmu 'bezinteresownego', 'obiektywnego', czyli 'naukowego' byl Karol Marks. Taki rasizm nie czyni z inny niewolnikow, lecz eliminuje ich programowo.
Wbrew oczekiwaniom Marksa jego rewolucja nie wybuchla w Europie Zachodniej, lecz zostala zaszczepiona Rosji przez niemiecki wywiad wojskowy. Pierwszym panstwwem marksistowskim nie zostal kraj zamieszkiwany przez 'czysto-biala' rase, jak oczekiwal Marks, lecz mieszanina narodow od Polakow i Rosjan poczawszy, po Zydow, Tatarow, Mongolow ect. Dlatego nauki mistrza musialy zostac zweryfikowane. Dokladna lustracje dziel Karola Marksa Komintern przeprowadzil na zachodzie Europy jeszcze w latach 20. Bardzo im w tym pomogla partia Adolfa Hitlera, ktory zawlaszczajac dla siebie autorstwo wielu pomysłow Marksa i Engelsa wzial cale ich odium na siebie.
Ludzie tacy jak Adolf Hitler rodzili sie zawsze na swiecie. Jednak nie znajdujac gotowych wzorcow, pomocnej dloni, przemijali bez echa. Tak bylo do roku 1917.

Data: 2013-02-03 08:15:34
Autor: glob
On 3 Lut, 14:36, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4d6bc77d-e5e3-471b-a0e7-bd8549db2520w7g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

gotowych wzorcow, pomocnej dloni, przemijali bez echa. Tak bylo do roku 1917.

Rasizm wynikał z religii, która głosiła że wszystkich Bóg umieścił na
swoim miejscu i na tą regułkę powoływali się rasiści.
 A w polsce rasizm pojawia się z przyjęciem mitu szlachcica sarmaty,
czyli Bóg go wybrał na miejsce lepsze od innych i u nas chłop był
traktowany jak czarnuch i tym samym mieszczaństwo, inne nacje,
inteligencja, była podludźmi, czyli tylko los szlachty staje się ważny
i zaczyna się upadek Polski.
 Nie dziwi mnie oburzenie Marksistów, bo jak klecha w kopalni
przekonuje dzieci że Bóg ich umieścił w kopalni, a marksiści wiedzieli
że to bzdura, bo kler ma zafałszowaną świadomość, no to nie dziwne że
chcieli zmienić los tych dzieci, a wszelkich faszystów nie cierpieli.
Tak więc pierdolisz.

Data: 2013-02-03 18:31:41
Autor: jr
Czy można być komuchem i rasistą? A dlaczego nie?
Rasizm wynikał z religii, która głosiła że wszystkich Bóg umieścił na
swoim miejscu

To jeszcze nie rasizm. To jest starotestamentowy nacjonalizm izraelitow.

 i na tą regułkę powoływali się rasiści.
 A w polsce rasizm pojawia się z przyjęciem mitu szlachcica sarmaty,
czyli Bóg go wybrał na miejsce lepsze

W istocie Slowianie przybyli gdzies z rejonu Kaukazu. Najechali na europejskie ziemie zamieszkane przez plemiona mniej cywilizowane. Bedac nosnikiem bardziej wyrafinowanej kultury podporzadkowali sobie dzikich tubylcow i sami stali sie dla nich szlachta. To mozliwe, bo tak bylo na calej kuli ziemskiej. Ale to byl bardziej rodzaj nacjonalizmu niz rasizmu. O ludzkich rasach ludzie mieli wtedy mgliste pojecie.

[...]

Mnie rowniez nie dziwi. Marksisci nienawidzili w ogole calego swiata (a nie tylko klechow jak ci sie wydaje). Marksa nazywano zacieklym krytykiem wszystkiego co istnieje. On sam twierdzil, ze caly swiat jest niewychowany. Ze trzeba swiat wychowac przy pomocy rewolucyjnego terroru. Tym czasem procz Europki, to on niewiele wiedzial o swiecie.

   bo jak klecha w kopalni
  przekonuje dzieci że Bóg ich umieścił w kopalni, a marksiści

Marksizm jest chrzescijanska herezja. Tam masz wszystko, co w Starym i Nowym Testamencie, tylko na uzytek wlasny.

  wiedzieli
  że to bzdura, bo kler ma zafałszowaną świadomość, no to nie dziwne że
  chcieli zmienić los tych dzieci

Tymi dobrymi checiami wybrukowali pieklo na ziemi. Podkradli Darwinowi teorie na uzytek wlasnych pogladow na spoleczenstwo. W swoim panstwie potrafili deportowacd i unicestwiac cale narody, ktore uwazali jako nieprzydatne do swojego modelu (na przyklad Tatarow Krymskich Stalin wysiedlil w calosci). Zydow wymordowali wiecej niz ich uczen - Adolf Hitler.

Data: 2013-02-03 09:46:37
Autor: glob
On 3 Lut, 18:31, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
[...]

Do tej pory masz zapędy rasistowskie kościoła, a marksizm chciał
wyzwolenia ludzi uciskanych, krytyka oprawców była mądra, ale
budowanie nowego niezbyt mądre, utopijne i tak komunizm przerodził się
w religię.....

Ani fundamenty kultury europejskiej nie pochodzą od chrześcijaństwa,
ani chrześcijaństwo nie wywodzi się z Europy. Powstało w Azji
Mniejszej. Tam miało swe źródła.

 Do dziś aktualne zasady europejskiej kultury zostały sformułowane
klarownie i w sposób bardzo dojrzały w antycznej Grecji. Na setki lat
przed narodzinami Jezusa wartości kultury europejskiej były gotowe.
Prawda, dobro, sprawiedliwość, piękno - wymieniane w projekcie
preambuły - nie są wartościami sformułowanymi przez chrześcijan.
Odkryła je starożytna literatura, teatr, rzeźba, architektura, a jasno
sformułowała filozofia. Pogańscy Ateńczycy jako pierwsi sformułowali
też zasady demokracji bezpośredniej i cenili cnotę obywatelskiej
odpowiedzialności.

 Historycznie rzecz biorąc wymienione wartości nie są chrześcijańskie.
Pozostaje ewentualnie sprawa ich boskiego pochodzenia, ale wówczas
trzeba by się powoływać na bogów i boginie greckiego Olimpu. Jeśli
uważa się, że kultura Aten czasów Peryklesa nie była dziełem ludzi,
lecz miała źródło nadprzyrodzone, to było nim wielobóstwo i wiara w
pokrewieństwo bogów, ludzi i zwierząt.

 Jak to się w ogóle stało, że chrześcijaństwo podpisuje się dziś pod
antycznymi wartościami, które przez długie lata zwalczało, jako
pogańskie, a dziś przypisuje sobie nawet ich autorstwo? I dlaczego
projektodawcy preambuły pomijają inne fundamentalne wartości należące
do kanonu kultury europejskiej- na przykład wolność jednostki?

 Młode chrześcijaństwo obchodziło się w sposób barbarzyński z
zabytkami antycznej kultury, ale z upływem wieków przyswoiło sobie
filozofię grecką. Św. Augustyn korzystał z Platona, a św. Tomasz z
Arystotelesa. A gdy skończył się długi okres średniowiecza i Renesans
przyniósł wybuch swobodnej, wielkiej twórczości, artyści i myśliciele
żywiołowo zwrócili się do antycznych źródeł europejskiej kultury.
Wartości duchowe Europy, we wszystkich wielkich okresach dziejów tego
kontynentu, tworzyli przede wszystkim artyści, pisarze, uczeni i
reformatorzy społeczni.

 Ważnym elementem europejskiego kanonu wartości są idee wolności
jednostki i równości obywateli wobec prawa a także braterstwo. Te
wartości z wielką siłą wypowiadali myśliciele Oświecenia. Stały się
one podstawą organizacji nowoczesnych państw demokratycznych. Dziś
ludzie myślą o wolności osobistej jako ochronie jednostki przed
ingerencją państwa i wszelkich innych instytucji, które chcą
kontrolować prywatne życie ludzi poprzez jawne nakazy i zakazy oraz
zakulisowe manipulacje. Być może tu jest odpowiedź na pytanie dlaczego
projekt chadeckiej preambuły pomija kanoniczną w kulturze europejskiej
wartość wolności. Kościół katolicki odmawia jednostce prawa do
samodzielnego formułowania sądów moralnych i do decydowania o własnym
losie. Hierarchowie dążą do podporządkowania prywatnego życia
wszystkich ludzi doktrynie katolickiej. Dlatego konstytucje, ich
preambuły i kodeksy karne są terenem szczególnych zabiegów ze strony
Kościoła. Polska jest dziś takim modelowym krajem, w którym świeckie
prawo skonstruowane jest wedle woli Kościoła Katolickiego, we
wszystkich sprawach, które hierarchów interesują.

Data: 2013-02-03 22:15:38
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:59829600-701e-4ba3-9a93-c7833e95a5645g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Teoria marksistow od poczatku byla apokaliptyczna religia oparta na mitach.

1) Nieprawdziwy jest marksistowski mit wspolnoty pierwotnej (odpowiednik biblijnego raju). Ludzie zawsze walczyli i ustalali miedzy soba hierarchie wladzy i posiadania (co jest powszechne takze u zwierzat stadnych). Dopiero ludzka cywilizacja stworzyla pojecie wspolnoty i prawa, najczescie w oparciu o jakies wartosci duchowe. Nie wiem czy byl raj Adama i Ewy, ale na pewno nie bylo raju jaskiniowcow.
2) Materia jest w dzisiejszej nauce pojeciem czysto umownym. Marks i Engels sugerujac sie XIX-wiecznym modelem fizyki twierdzili kategorycznie, ze materia jednoznacznie determinuje zachowania jednostki. Ze swiadomosc jest tylko widmem materii, a wolnosc jednostki zludzeniem. Engels nawet pisal, ze Marks odkryl rownania ruchu dla ludzkich spoleczenstw. Tymczasem obok zjawisk naturalnych na historie wplywaja takze jednostki, co juz z rownaniami niewiele ma wspolnego.
3) Mitem sa marksistowskie 'procesy dziejowe' generowane przez konflikty klasowe, odwieczny konflikt 'postepu' i 'wstecznictwa' itd. Przypomina to biblijny konflikt 'bozego planu zbawienia dla czlowieka' z zamiarami Szatana. Osobiscie nie wierze w odwieczna wojne Boga z Szatanem, ale walka Historii 'reakcja' to czysta paranoja. Historia nie ma jasno okreslonej przyszlosci.
4) Socjalistyczna rewolucja majaca obalic 'stary swiat' jest marksistowska wersja Apokalipsy lub Armagedonu, za pomoca ktorego Bog ma unicestwic grzeszny swiat (pozostawiajac sobie tylko jakis wybrany lud).
5) Wizja komunizmu, jaki ma nastapic po zniszczeniu 'starego swiata' jest najslabiej zarysowana czescia calej marksistowskiej ideologii. Jest rownie piekna i glupawa, jak biblijna wizja lwa, ktory jedzac slome zazyje przyjazni z jagniatkami.

Data: 2013-02-03 22:19:53
Autor: jr
Czy można być komuchem i rasistą? A dlaczego nie?
      Ani fundamenty kultury europejskiej nie pochodzą od chrześcijaństwa,

Kultura jest tym bogatsza i bardziej wyrafinowana , im wiecej posiada fundamentow. Tradycja judeochrzescijanska jest jednym z wielu fundamentow Europy (nic dziwnego, ze marksizm narodzil sie w Europie).

Data: 2013-02-03 18:31:53
Autor: jr
Czy można być komuchem i faszysta? A dlaczego nie?
  a wszelkich faszystów nie cierpieli.

A kto Hitlerowi dawal pieniadze na dzialalnosc? Kto mu posylal rope, zeby mogl najechac Polske swoimi czolgami? Gdzie zadecydowano o tej wojnie - w Moskiwie, czy w Berlinie? Decyzja o 'Wielkiej Ojczyznianej' zapadla w Moskwie nie w sierpniu 1939 roku, ale juz po przegranej w roku 1920. Brakowalo tylko sojusznika.

Data: 2013-02-03 09:50:22
Autor: glob
[...]

Marksizm to wszyscy są równi, faszyzm i rasizm, to że inni są gorsi..
Dlatego tak wszystkich zrównywali, a faszyści razem z kościołem który
poparł Hitlera, wyliczali -ten gorszy, tamten gorszy i wszyscy gorsi a
my najlepsi.

Data: 2013-02-03 22:34:38
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:9e307cb7-c57b-4ee8-b8ed-5fb55ad1e357d11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Nie znasz Marksa.
Marksizm mowi, ze wszyscy _beda_ rowni, ale dopiero 'ci wybrani' po czerwonej Apokalipsie. Marksizm zaklada scisla kolejnosc tzw. procesow historycznych:
Najpierw burzuazja, ktora unicestwi feudalizm (tudziez barbarzynskie ludy, ktore nie potrafia z tego feudalizmu wyjsc). Burzuazja stworzy klase robotnicza, konflikt 'kapitalu z czlowiekiem' no i nienawisc klasowa, ktora z kolei wywola swiatowa apokalipse - przepraszam - rewolucje.

, faszyzm i rasizm, to że inni są gorsi.
Dlatego tak wszystkich zrównywali, a faszyści razem z kościołem który
poparł Hitlera

Jezeli, to najpewniej z tchorzostwa. Polski kosciol tez wspieral Bieruta, tak jak rosyjska cerkiew Stalina. Coz - zycie.

osk 01-02-2013, ostatnia aktualizacja 01-02-2013 15:19
[...]

Za to ty nie masz racji.
Zadni 'postepowcy' nie wyzwalali czarnych, a ojcem nowozytnego rasizmu byl Karol Marks. Jesli amerykanscy czarni wywalczyli sobie rownouprawnienie, to zawdzieczaja to swojej religi (gl. luteranskiej). Luther King pyl pastorem, caly jego ruch rodzil sie z glebokiej wiary jego i jemu podobnych. Narzedziem walki byla czesto muzyka religijna (soul, gospel). Gdyby czarnoskorzy Amerykanie oparli sie na lewiznie nigdy nie osiagneliby sukcesu (lewizna osiagnelaby wiele, a Murzyn... zrobil swoje).

Data: 2013-02-02 18:58:52
Autor: glob
On 2 Lut, 21:50, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6cbe2969-ad61-4f67-b8b1-f007be405888h2g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

>http://www.wprost.pl/ar/386506/Napisal-do-Godsona-czarnuch-przeprosil/
> Napisa do Godsona "czarnuch" - przeprosi

No i maj racje, bo je li Godson tak kocha tradycj , to powinien na
polu zapierdziela i to w a nie ludzie o wieceni czarnym zapewnili
[...]

Ale brednie, oświecenie i ruchy liberalne to nie komunizm, czyli tak
jak w Polsce oświeceniowej miałeś pochwałę nauki, wiedzy, wolność i
konstytucje, która miała dać konstyntucyjne prawa Polakom, ale
przyszła konserwa i zorganizowała targowice, czyli rasizm szlachty,
wycie kleru, ciemnota i głupota. Na bazie oświecenia i ideałów
wolności miałeś wyzwolenie we Francji i wyzwolenie w USA .

Data: 2013-02-03 16:22:48
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:4b83cbf9-782c-44fe-aafc-18fd9c0015c1n2g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

(lewizna osiagnelaby wiele, a Murzyn... zrobil swoje).

  Ale brednie, oświecenie i ruchy liberalne to nie komunizm

Jeszcze nie. Na europejskim Oswieceniu najlepiej wyszly USA. Francja juz gorzej - w Bastylii znaleziono kilkunastu wiezniow, rewolucja wymordowala znacznie wiecej (zami sobie lby utracali).

  , czyli tak
  jak w Polsce oświeceniowej miałeś pochwałę nauki, wiedzy, wolność

Wolnosc tez ma swoje granice. Przyklad? - zalosny schylek I RP. W XVIII wieku nikt nas specjalnie nie napadal, choc skarbiec pustoszal z roku na rok. Nie majac wlasnego wojska stronnictwa polityczne wzywaly na pomoc cudze.

  konstytucje, która miała dać konstyntucyjne prawa Polakom, ale
  przyszła konserwa

Masz plaskie widzenie swiata: Konserwa-postep. Obiektywnie nie ma czegos takiego jak postep. Pewne ruchy 'postepowe' moga prowadzic do degereracji, ruchy 'konserwatywne' do rozwoju.

    i zorganizowała targowice, czyli rasizm szlachty

Konfederaci Barscy to tez byla konserwatywna szlachta. Porwali 'postepowego' krola Stasia (kochal nauke i inne nowinki), ktory wyslugiwal sie swojej kochance carycy Katarzyny (nota bene Zofii von Anhalt ze Szczecina) - kobiecie na swoj czas rowniez bardzo postepowej.

,
   wycie kleru, ciemnota i głupota.

Z tym klerem to tez roznie bylo. Pierwsi nowozytni uczeni wywodzili sie glownie ze srodowisk duchownych. Tak na przyklad Mikolaj Kopernik byl od 1497 roku do smierci kanonikiem warminskim (i osobistym sekretarzem warminskiego biskupa).

Data: 2013-02-03 08:23:42
Autor: glob
On 3 Lut, 16:22, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4b83cbf9-782c-44fe-aafc-18fd9c0015c1n2g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

 Na bazie oświecenia i ideałów
  wolności miałeś wyzwolenie we Francji i wyzwolenie w USA .

Na bazie oświecenia masz gwarantowaną w konstytucji wolność, która
broni ciebie przed zakusami dyktatorów, którzy chcieliby abyś tańcował
jak oni zagrają.
Dlatego kler ciągle wyje na Sztrazburg, bo ta oświeceniowa wolność
chroni twoje prawa przed butem i batem kleru, który chce mieć
wszystkich jak  niewolników, a na ich skinienie łupać tych co nie
zgadzają się z klerem. Kopernik żył w toletancyjnej Polsce dlatego
przeżył, bo wtenczas kler polacy niezbyt szanowali i dlatego w PL nie
było wojen religinych.

Data: 2013-02-03 18:51:01
Autor: jr
Czy można być 'wolnym' niewolnikiem? A dlaczego nie?
  Na bazie oświecenia masz gwarantowaną w konstytucji wolność, która
  broni ciebie przed zakusami dyktatorów, którzy chcieliby abyś tańcował
  jak oni zagrają.

Po czesci masz racje.
Ale na jakiej bazie pojawili sie dyktatorzy tacy jak Stalin, Hitler, Mao Tse Tung? Przeciez zaden z nich nie obalil zadnej monarchii. Lenina przywiezli pociagiem do wolnej juz od caratu Rosji. Hitler wyplynal w w wolnej Republice Weimarskiej. Mao Tse Tung siedzial cicho przy granicy mongolskiej, gdy republikanskie Chiny walczyly z Japonia.
Wolnosci ma rozne oblicza. Nie wystarczy oglosic republike, zeby byc wolnym. Natura nie lubi prozni. Ludzie nieprzywykli do wolnosci przedzej czy pozniej znajda sobie nowych 'carow' i 'cesarzy', albo sami nimi zostaja gnebiac innych. Na szczescie nie wszedzie tak sie stalo. Sa kraje, ktore zyskaly na Oswieceniu i Rewolucji Francuskiej. Sa i takie, ktore popsaly w wieksza niewole od tej ktora mieli.

Data: 2013-02-03 10:02:44
Autor: glob
On 3 Lut, 18:51, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
[...]

W polsce jest obecnie podobnie jak w niemczech w latach trzydziestych,
do władzy dostają się oszołomy, które zamiast bronić konstytucyjnych
praw polaków, je po prostu łamią , aby narzucić wszystkim to co chce
np: kler. Przecież tu nie ma demokracji, w demokracji przestrzeń
publiczna jest wolna od ideologii, chcesz być katolem, cyklistą, czy
pierdolcem, to u siebie w domu, a nie jakaś grupa narzuca innym bycie
cyklistami.

Data: 2013-02-03 22:53:01
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:35b29c34-5dfc-40c9-bdc1-1ee9e3914f0ck8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

To jest konflikt w rodzinie. Polacy nie maja faktycznej reprezentacji politycznej. Wszystkie istniejace dzis w sejmie partie wywodza sie okraglego mebla, pod ktorym rozdawano karty. W obliczu kryzysu, protestow (a takze zrzeczenia sie Gorbaczowa pretensji co do ustroju Polski) wladze PRL postanowily ustapic troche miejsca i kasy niektorym swoim zaufanym poddanym w zamian za legitymizacje 'transformacji'.
Byly tam przerozne ustalenia, co komu ma sie nalezec. Oczywiscie nikt nikomu slow nie zamierzal dotrzymywac, wiec mamy wojne, ktora wciaga w siebie caly narod. Poklocili sie o dom, ktory zbudowali.

Data: 2013-02-03 18:59:43
Autor: jr
[...]

[...]
Kopernik żył w toletancyjnej Polsce dlatego
przeżył, bo wtenczas kler polacy niezbyt szanowali

Kopernik sam zyl jak duchowny (chociaz swiecen kaplanskich nie mial, posadzali go o konkubinat z gosposia). Swoje zyciowe dzielo zobaczyl na lozu smierci, wiec wiele osobistego pozytku z niego nie mial. A jednak poswiecil mu wiekszosc swego zycia. Dlaczego?
Bujal w oblokach. Uwazal, ze Bog nie mogl stworzyc Wszechswiata tak absurdalnego, jak go widzieli mu wspolczesni. Bujal w Niebie, a poruszyl Ziemie.

Data: 2013-02-03 10:07:07
Autor: glob
On 3 Lut, 18:59, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
> [...]

absurdalnego, jak go widzieli mu wspolczesni. Bujal w Niebie, a poruszyl Ziemie.

Kopernik za swoje odkrycia był prześladowany, za co JP2 przepraszał, a
na zachodzie kler palił takich jak Kopernik na stosie. Nie było
uniwersytetów świeckich, ludzie uczyli się jak za komuny w
komunistycznych szkołach, ale umieli myśleć jak Kopernik by widzieć
inaczej niż uczy szkoła.

Data: 2013-02-03 22:58:05
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:6d835403-b5cf-4ee2-a008-6f6062c51276k4g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

Kopernik za swoje odkrycia był prześladowany, za co JP2 przepraszał, a
na zachodzie kler palił takich jak Kopernik na stosie. Nie było

W ogole nie bylo wczesniej uniwersytetow swieckich. W starozytnej Grecji byly zdaje sie jakies akademie zakladane wokol mysli jakiegos filozofa, lecz uniwersytety z prawdziwego zdarzenia powstaly dopiero w sredniowiecznej Europie.

Data: 2013-02-02 11:09:27
Autor: Grzegorz Z.
Można wiele. [Godson wyzywany od czarnuchów]

  osk 01-02-2013, ostatnia aktualizacja 01-02-2013 15:19
[...]

Czy powinno się hołubić kogoś tylko dlatego że jest Murzynem? Mam przecież
prawo się z nim nie zgadzać. Zresztą drugi z Murzynów z klubu PO głosował
odmiennie niż Godson. Inna sprawa że Roszak obraził go a zaraz później przeprosił. To się wśród
waszych nie zdarza, chyba że po prawomocnym wyroku a i to nie zawsze.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 02:22:00
Autor: glob
On 2 Lut, 11:09, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
A. Filip napisał:

> [...]

Inna sprawa że Roszak obraził go a zaraz później przeprosił. To się wśród
waszych nie zdarza, chyba że po prawomocnym wyroku a i to nie zawsze.

A kto tu kogo obraża, czarni którzy wykorzystywali niewole swoich
braci dla prywatnych celów, to było samo dno i to jest fakt a nie
obraza.
 Masz analogie historyczną, bo gdy jakiś czarny zyskał wolność /
zdarzały się takie przypadki/ to brylował na salonach białych z
południa, wchodząc w interesy niewolnicze dla własnych korzyści. Było
to samo dno, odpad i dla białych i dla czarnych i to samo robi Godson
do homków, którzy obecnie są czarnuchami bez praw.

Data: 2013-02-02 11:27:26
Autor: Grzegorz Z.
glob napisał:

i to samo robi Godson
do homków, którzy obecnie są czarnuchami bez praw.

Dokładnie. Biorąc pod uwagę przeszłość i to jak jego ziomkowie byli
traktowani przez przedstawicieli "religii białych" ciśnie mi się na myśl
określenie "pożyteczny idiota".

Nazywanie "czarnuchem" kogoś z kim się nie zgadzam jest oczywiście
obraźliwe, ale przypomnienie kontekstu historycznego "pożytecznemu idiocie"
Godsonowi już obraźliwe nie jest, przynajmniej wg mnie:

http://publica.pl/wp-content/uploads/2013/01/godson-z-facebooka.jpg

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 02:40:03
Autor: glob
Można wiele. [Godson wyzywany od czarnuchów]
On 2 Lut, 11:27, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
glob napisa :

> i to samo robi Godson
> do homk w, kt rzy obecnie s czarnuchami bez praw.

Dok adnie. Bior c pod uwag przesz o i to jak jego ziomkowie byli
traktowani przez przedstawicieli "religii bia ych" ci nie mi si na my l
okre lenie "po yteczny idiota".

Nazywanie "czarnuchem" kogo z kim si nie zgadzam jest oczywi cie
obra liwe, ale przypomnienie kontekstu historycznego "po ytecznemu idiocie"
Godsonowi ju obra liwe nie jest, przynajmniej wg mnie:

http://publica.pl/wp-content/uploads/2013/01/godson-z-facebooka.jpg

--
"We are controlling the transmission"

Też naciskałbym na tego czarnucha do Godsona, bo tu chodzi o to by
spojrzał w lustro i przypomniał sobie swoją "ciemną" historie. Może mu
się pokićkało i jest jak Jakson, też myśli że jest biały:D
 Niestety ale robi to dla prywatnych interesów, więc pokazuje
jednocześnie jak na posła się nadaje, bo co jest ważne, dobro wspólne
czy prywatne w polityce?
 Zresztą pomijając Godsona, to przecież Polacy znają bata i ubliżanie,
za to że są Polakami i to jacyś zdrajcy Polski tak nas kompromitują,
że naród zniewolony tyle pokoleń, nagle po tym co sam przeszedł łapie
za bata. Jak bym takich proponował nie nazywać Polakami.

Data: 2013-02-02 11:50:30
Autor: zdumiony
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f8eb6b5-a1a6-42ae-b8da-767d14b8fa8dr14g2000yqe.googlegroups.com...
że naród zniewolony tyle pokoleń, nagle po tym co sam przeszedł łapie
za bata. Jak bym takich proponował nie nazywać Polakami.

Ty też nie jesteś według nowomowy "postępowcem" bo nie chcesz wyzwolenia pedofili ;)

Data: 2013-02-02 03:05:04
Autor: glob
On 2 Lut, 11:50, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:8f8eb6b5-a1a6-42ae-b8da-767d14b8fa8dr14g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]
> za bata. Jak bym takich proponował nie nazywać Polakami.

Ty też nie jesteś według nowomowy "postępowcem" bo nie chcesz wyzwolenia

Pedofila to zboczenie, a homo inna orientacja. Pedofilia to przemoc
dyktatora na niewinnych w sensie seksualnym/seks idzie za psychiką/, a
tolerancja do homo to sprzeczność pedofili, bo tam ludzie się kochają
tylko inaczej niż sąsiad i nikomu nie dzieje się krzywda. Tolerancja
homo to mniej pedofili. Niestety te proste rzeczy ciemnota nie rozumie.

Data: 2013-02-02 12:13:45
Autor: Grzegorz Z.
zdumiony napisał:

[...]

Nie weksluj na pedofilię. Pedał nie równa się pedofil. Związki partnerskie
nie równa się związki pedalskie.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 13:26:08
Autor: u2
W dniu 2013-02-02 12:13, Grzegorz Z. pisze:
zdumiony napisał:

[...]

Ale sam pisales, ze nie nalezy karac pedofilow.

Data: 2013-02-02 14:52:07
Autor: Grzegorz Z.

zdumiony napisał:

[...]

Zacytuj.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 14:14:39
Autor: andal
On Sat, 02 Feb 2013 14:52:07 +0100, Grzegorz Z. wrote:

Zacytuj.

Z listĂłw Grzegorza Z. prawnika zreszta

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
"Tak, ja i mĂłj partner."
"Wespół w zespół z moim partnerem"
"Serdecznie zydĂłw nie znosze"
"spierdalaj Zydu"
"Nie lubie dzieci"
" Jestem prawnikiem"
"Masz cos nie tak z tym lbem!"
"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosĂłw i wybijac
jeden zab."
"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
"Co za skurwysyn"
"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
"Watykanskie totemy won z Polski!"
"MĂłj oficer prowadzacy rĂłwniez tak uwaza"
"i huj "
"O kurwa!"
"Rozjebalo mnie"
"O zesz kurwa"
"Co ty kurwa "
"Jebany"
"Pierdolisz od rzeczy"
"ale wez nie pierdol"
"GĂłwno prawda"
"A teraz spierdalajcie"
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
"Ty popierdolona kurwo!"
"Spierdalaj pedale!"
"Alez ja jestem skurwielem"
"najebany jak swinia"
"Grzesia sobie zamĂłw na telefon."
"Oj boli dzisiaj dupa"
"Mam kurwa w dupie"
"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciĂłl"
"Niechaj bedzie przeklety BĂłg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale krĂłlestwo niebieskie"
"KURWA NIE MAM NIESTETY"
"No bo to kurwa smieszne jest! "
"i co mi kurwa zrobisz"
" kurwa jego mac"
"To kurwa co"
"A zebys kurwa"
"Huj i dupa"
"huj i dupa. Huj i dupa"
"A teraz wykurwiaj w podskokach"

Data: 2013-02-02 15:14:40
Autor: u2
Można wiele. [Godson wyzywany od czarnuchów]
W dniu 2013-02-02 14:52, Grzegorz Z. pisze:

Zacytuj.

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespół w zespół z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-02-02 16:54:41
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 14:52, Grzegorz Z. pisze:

Zacytuj.

No i gdzie mój postulat odnośnie depenalizacji zachowań pedofilskich?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 16:58:39
Autor: u2
W dniu 2013-02-02 16:54, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 14:52, Grzegorz Z. pisze:

Zacytuj.

No i gdzie mój postulat odnośnie depenalizacji zachowań pedofilskich?

Bylo, ale za to chetnie chcialbys penalizowac ksiezy katolickich za ich wiare :-)

Data: 2013-02-02 17:02:58
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 14:52, Grzegorz Z. pisze:

Zacytuj.

No i gdzie mój postulat odnośnie depenalizacji zachowań pedofilskich?

Bylo,

Nie było.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 17:04:37
Autor: u2
W dniu 2013-02-02 17:02, Grzegorz Z. pisze:
>Bylo,
Nie było.

-- "We are controlling the transmission"

Bylo, kontrolujemy transmisje.

Data: 2013-02-02 17:07:17
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 17:02, Grzegorz Z. pisze:
>Bylo,
Nie było.

Data: 2013-02-02 17:14:43
Autor: u2
W dniu 2013-02-02 17:07, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Bylo, proponowales depenalziacje pedofilii.

Pewnie ciebie tak wyksztalcono, prawnika z III ubeckiej...-;)

Data: 2013-02-02 17:16:37
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Jak to pisał Numerek na psr - "dwa moża to już prawie chociean".

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 17:22:21
Autor: u2
W dniu 2013-02-02 17:16, Grzegorz Z. pisze:
Pewnie ciebie tak wyksztalcono, prawnika z III ubeckiej...-;)
Jak to pisał Numerek na psr - "dwa moża to już prawie chociean".

Nie interesuja mnie twoje problemy religijne zgrzesiu...-;)

Data: 2013-02-02 17:24:12
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

"Grzesia" sprokuruj sobie np. tutaj:

http://www.lento.pl/randki-i-przyjaciele/pani-szuka-pana.html

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 17:03:30
Autor: andal

http://www.manhunt.net/?p=3&r=go_can&gclid=CKS0h4yNmLUCFfRbPAodzwMAGQ

Data: 2013-02-02 21:03:29
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-02 17:24, Grzegorz Z. pisze:
Nie interesuja mnie twoje problemy religijne zgrzesiu...-;)
"Grzesia" sprokuruj sobie np. tutaj

I znowu nie doczekałem się mojej rzekomej wypowiedzi nt depenalizacji
pedofilii.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 22:01:20
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:510d37af$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

| Bylo, ale za to chetnie chcialbys penalizowac ksiezy katolickich za ich
| wiare :-)

No to podaj cytat i konkretny link, a nie kloc sie jak ta baba z magla.

Data: 2013-02-02 18:10:07
Autor: mkarwan
Można wiele. [Godson wyzywany od czarnuchów]
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kej5m7$gnj$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

[...]

"Wespól w zespól z moim partnerem"

Data: 2013-02-02 11:34:06
Autor: zdumiony
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keipmd$4di$1dont-email.me...
określenie "pożyteczny idiota".

Postempowcy mieli Czarnych za pieszczoszków a tymczasem Czarny mówi coś się postęmpakom nie podoba, co za zawód!

Data: 2013-02-02 02:42:18
Autor: glob
On 2 Lut, 11:34, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> napisał w wiadomościnews:keipmd$4di$1dont-email.me...

> określenie "pożyteczny idiota".

Postempowcy mieli Czarnych za pieszczoszków a tymczasem Czarny mówi coś się
postęmpakom nie podoba, co za zawód!

Postępowcy wyzwoili czarnych, ale jak wszędzie są czarne owce i Godson
postępuje jak najczarniejsza owca, na krzywdzie chce budować karierę.

Data: 2013-02-02 11:47:27
Autor: zdumiony
Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:97c1f218-299d-406a-b0e3-cb660b46c13em12g2000yqp.googlegroups.com...
Postępowcy wyzwoili czarnych, ale jak wszędzie są czarne owce i Godson
postępuje jak najczarniejsza owca, na krzywdzie chce budować karierę.

To chrześcijaństwo zwalczyło niewolnictwo w Rzymie, a w 19 wieku abolicjonisci nie mieli nic wspólnego z postęmpakami

Data: 2013-02-02 03:00:13
Autor: glob
On 2 Lut, 11:47, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:97c1f218-299d-406a-b0e3-cb660b46c13em12g2000yqp.googlegroups.com...

> [...]

To chrześcijaństwo zwalczyło niewolnictwo w Rzymie, a w 19 wieku
abolicjonisci nie mieli nic wspólnego z postęmpakami

No bo byli niewolnikami w Rzymie, a następnie mordowali i niewolili
całe stulecia i jeszcze w 21 wieku im się tym barbarzyństwem odbija.
 Zapomisza że chrześcijaństwo umarło zaraz jak zbudowano kościół,
który to, słowa Dostojewskiego- żaden ateista nie zrobił takiej
krzywdy chrześcijaństwu, jaką zrobił kościół katolicki.
No widzisz było miłuj bliźniego , a ty co pokazujesz-depcz bliźniego,
z twoimi katolami. Jakbym był chrześcijaninem to bym ci ryja obił, za
plucie non stop na chrześcijaństwo, bo głosiło miłość a nie nienawiść
do bliźniego.

Data: 2013-02-02 21:55:55
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:5be292ac-b989-42af-8d86-a15d614eba625g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

z twoimi katolami. Jakbym był chrześcijaninem to bym ci ryja obił, za
plucie non stop na chrześcijaństwo, bo głosiło miłość a nie nienawiść

Jak widze, to ty plujesz, a nie on

Data: 2013-02-02 19:06:29
Autor: glob
On 2 Lut, 21:55, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:5be292ac-b989-42af-8d86-a15d614eba625g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

z twoimi katolami. Jakbym był chrześcijaninem to bym ci ryja obił, za
plucie non stop na chrześcijaństwo, bo głosiło miłość a nie nienawiść

To idź do okullisty, bo ta religia ma jak wół wypisaną miłość
bliźniego, a wszyscy widzą na mordach katoli lejącą się nienawiść do
bliźniego, tak więc też plują na ideę tej religii.

Data: 2013-02-03 16:24:31
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:c19c8c69-6bf4-468a-93ec-2189a8748e75n2g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

bliźniego, a wszyscy widzą na mordach katoli lejącą się nienawiść do
bliźniego, tak więc też plują na ideę tej religii.

Mozesz sobie tam widziec co chcesz, ale w tym watku to ty plujesz najbardziej.

Data: 2013-02-03 08:27:01
Autor: glob
On 3 Lut, 16:24, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:c19c8c69-6bf4-468a-93ec-2189a8748e75n2g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

bliźniego, tak więc też plują na ideę tej religii.

Mozesz sobie tam widziec co chcesz, ale w tym watku to ty plujesz najbardziej.

Stwierdzam fakt, religine oszołomy szaleją z nienawiści i to widzimy
teraz i w historii, a ta religia głosi co? Miłość bliźniego. Tak więc
zachodnia tolerancja, którą kk nazywa cywilizacją śmierci jest czym?
Miłością bliźniego.

Data: 2013-02-02 12:20:37
Autor: Grzegorz Z.
zdumiony napisał:

[...]

Kol 3:22
22. Niewolnicy, bądźcie we wszystkim posłuszni doczesnym panom, nie służąc
tylko dla oka, jak gdybyście się mieli ludziom przypodobać, lecz w
szczerości serca, bojąc się /prawdziwego/ Pana.
(BT)

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 14:13:03
Autor: andal
On Sat, 02 Feb 2013 12:20:37 +0100, Grzegorz Z. wrote:

zdumiony napisał:

[...]

niewolnikiem pozostaniesz na zawsze

musisz odpisywac na kazde moje pierdniecie

Data: 2013-02-02 21:54:30
Autor: jr
> [...]

> określenie "pożyteczny idiota".

Postempowcy mieli Czarnych za pieszczoszków a tymczasem Czarny mówi coś się

Kto ci takch glupot naopowiadal?

, ale jak wszędzie są czarne owce i Godson
postępuje jak najczarniejsza owca

Godson jest wierny swojej religii, ktorej czarnoskorzy zawdzieczaja rownouprawnienie w USA.

Data: 2013-02-02 19:03:42
Autor: glob
On 2 Lut, 21:54, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
> [...]

postępuje jak najczarniejsza owca

Godson jest wierny swojej religii, ktorej czarnoskorzy zawdzieczaja

Bzdury, poczytaj oświecenie i konsekwencje nurtów i ideii
wolnościowych, bo to te idee stworzyły konstytucje i prawa ludzkie i
to one są humanizmem , czyli spojrzeniem na człowiek a nie odlotami w
niebo i to te wolnościowe idee wyzwalały uciskanych. Walczyli o
wolność i często z religią która nie zgadza się na zmiany.

Data: 2013-02-03 16:35:41
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:6099adef-765f-41e5-8644-61d3033be8b4l13g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

postępuje jak najczarniejsza owca

Godson jest wierny swojej religii, ktorej czarnoskorzy zawdzieczaja

Gdzie bzdury? Martin Luther King nie byl pastorem?

, poczytaj oświecenie i konsekwencje nurtów i ideii
 wolnościowych

Sama idea wolnosci nie jest jeszcze wolnoscia.

, bo to te idee stworzyły konstytucje i prawa ludzkie i
to one są humanizmem

....ani humanizmem. Wolnosc i humanizm wymagaja ludzkiej dojrzalosci, a tego nie wydrukujesz na papierze.

 , czyli spojrzeniem na człowiek a nie odlotami w
niebo

Kopernik nie stworzylby swojej nauki, gdyby nie 'odlecial w niebo'. Martin Luther King nie zrobilby dla Murzynow nic, gdzyby nie byl gleboko religijnym czlowiekiem.

   i to te wolnościowe idee wyzwalały uciskanych.

Sama idea nie wyzwolila jeszcze nikogo. Wyzwolenie czlowieka na papierze nie czyni go jeszcze wolnym.

Data: 2013-02-03 08:30:15
Autor: glob
On 3 Lut, 16:35, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6099adef-765f-41e5-8644-61d3033be8b4l13g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

   i to te wolnościowe idee wyzwalały uciskanych.

Sama idea nie wyzwolila jeszcze nikogo. Wyzwolenie czlowieka na papierze nie

Krasicki też był biskupem i co, głosił w polsce oświecenie wbrew
większości uwstecznionego kleru i poparł nowoczesną konstytucje, co
zapewniała polakom prawa a nie uprzywilejowanym grupą jak kler czy
zaściankowa szlachta.

Data: 2013-02-03 19:03:03
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:06141c26-b58f-48e9-baeb-20066695de79f6g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

czyni go jeszcze wolnym.

Krasicki też był biskupem i co, głosił w polsce oświecenie

Bo to zalezy od czlowieka.
Historie tworza ludzie, a nie jakies 'uwstecznione' lub 'potepowe' klasy.

Data: 2013-02-03 10:24:57
Autor: glob
On 3 Lut, 19:03, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:06141c26-b58f-48e9-baeb-20066695de79f6g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Bo to zalezy od czlowieka.
Historie tworza ludzie, a nie jakies 'uwstecznione' lub 'potepowe' klasy.

Fundamentem wolnych demokratycznych państw jest oświeceniowa wolność
jednostki, to ta wolność ciebie chroni i nie pozwala by ciebie kler
np : zmuszał do rodzenia, bo to twoja decyzja....ups...ktoś nam
zajebał demokracje i prawa ludzkie, och ups kler, jak komuniści,
partia wie za ciebie jak powinneś żyć, no to mamy cofnięcie z
jednostki w plemiona stadne, gdzie stadna komuna pierwotna decyduje za
jednostki, a nie jak w cywilizacji postępowych krajach jednostki za
własne życie.

Data: 2013-02-03 23:10:43
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:b45c354b-1980-49fc-afcd-c43a21d7ec5af6g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

partia wie za ciebie jak powinneś żyć, no to mamy cofnięcie z
jednostki w plemiona stadne, gdzie stadna komuna pierwotna

Nie bylo nigdy 'stadnej komuny pierwotnej'. Nawet stado zwierzat posiada dominujacego samca, wokol ktorego powstaje hierarchia. Rowniez stado malp posiada swojego krola, bliska mu 'szlachte' i reszte parweniuszy.
Ludzkie plemie tym rozni sie od stada zwierzat, ze oprocz wodza pojawia sie tam szaman, czyli czlowiek znajacy sie na magii. Z magii rozwinela sie religia, medycyna, nauka, sztuka, muzyka... czyli wszystko to, co dzisiaj juz nie jest magia (a przynajmniej tak tego nie nazywamy).

Data: 2013-02-03 20:54:55
Autor: glob
On 3 Lut, 23:10, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <robert.pawlows...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b45c354b-1980-49fc-afcd-c43a21d7ec5af6g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

medycyna, nauka, sztuka, muzyka... czyli wszystko to, co dzisiaj juz nie jest
magia (a przynajmniej tak tego nie nazywamy).

Komunizm to stadność, która podporządkowuje jednostki pod ideologię, w
takim systemie kwitnie paranoja podejrzeń, każdy się pilnuje by
nieodbiec od innych, kwitnie obłuda, przemoc do kogoś na kogo rzucono
podejrzenie- dlatego takie mordy i ucisk.
 Kościół katolicki to stadność ,która.....wpisz tu wszystko z
komunizmu.....widzisz jest tak samo dlatego mordy, prześladowania i
obłuda, bo są to systemy totalitarne.
 A jednocześnie partia czy kler decyduje za innych, to masz relatywizm
i upadek wartości, bo masz ucisk.
Dlatego kler zwalczał każdy rozwój i do kleru pobiegli byli komuniści
z wioch, bo nie jest ważne że jedno materializm a drugie metafizyka,
ważne że totalitarne, czyli batujemy innych i wyżymamy się się nad
innymi by podporządkować, odebrać dojrzałość samostanowienia .
 Dlatego plebs w PL za pomocą zapędów totalitarnych niszczy kraj i
cofa w rozwoju, prześladując ludzi.
 Tak powstawała dyktatura w niemczech w latach trzydziestych. Niemcy
by słabe demokrarycznie i elity nie miały siły przeciwstawić się
agresji Hitlera i jego plebsu karierowiczów pełnych nienawiści,
narzucającym ludziom swoją dyktaturę.
 Hitler losu niemców nie poprawił  ale zorganizował igrzyska przemocy,
takie jak obecnie organizuje pis i ten cyrk z homkami, aby zrobić
kariery, a ludzie zapomnieli że są okradani przez karierowiczów i
kler. Zobacz jak szybko po cyrku z homo po cichu zapewniono klerowi
fundusz kościelny.

Data: 2013-02-05 00:13:55
Autor: jr

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:6a5f3eca-5c97-4cee-a0f5-683e455a26abl9g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]

  nieodbiec od innych, kwitnie obłuda, przemoc do kogoś na kogo rzucono
  podejrzenie- dlatego takie mordy i ucisk.

Wypisz - wymaluj, mutacja inkwizycji.

[...]

i lokalny kompromis Kosciola z wlasna herezja.

 Dlatego kler zwalczał każdy rozwój i do kleru pobiegli byli komuniści
 z wioch, bo nie jest ważne że jedno materializm a drugie metafizyka,

Materializm to tez metafizyka (tylko bardziej 'nowoczesna')

Data: 2013-02-05 00:23:50
Autor: jr
Można wiele. [Godson wyzywany od czarnuchów]
Zobacz jak szybko po cyrku z homo po cichu zapewniono klerowi
fundusz kościelny.

Fundusz koscielny zapewniono klerowi juz w latach stalinowskich i jak na razie nic temu funduszowi nie zagraza.
Temat likwidacji funduszu koscielnego rzucili, gdy mialy byc masowe protesty przeciw ustawie emerytalnej. Fundusz pozostal, ustawa jest nowa (gdy trzeba bedzie dociagnac do 70-tki, znajda nowy temat z klerem).

Data: 2013-02-02 11:37:11
Autor: Grzegorz Z.
zdumiony napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keipmd$4di$1dont-email.me...
określenie "pożyteczny idiota".

Postempowcy mieli Czarnych za pieszczoszków

Ale jeszcze wcześniej Murzyni zbierali bawełnę.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-02 11:38:29
Autor: zdumiony
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keiq8m$4vg$1dont-email.me...
Ale jeszcze wcześniej Murzyni zbierali bawełnę.

To nie marksiści zwalczyli niewolnictwo