Czy

Data: 2017-07-31 06:24:06
Autor: A. Filip
Czy
http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/marek-borowski-o-magdalenie-ogorek-to-nieszczesna-i-gupiutka-osoba_1011026.html
 Marek Borowski o Magdalenie Ogórek: "To nieszczęsna i głupiutka osoba"
 31.07.2017, godz. 02:00
Ostra wymiana zdań rozpoczęła się na portalu Twitter, gdy Borowski
skrytykował Gowina za postawę podczas sejmowego głosowania o reformie
sądownictwa. Wówczas wicepremier siedział, gdy inni posłowie prawicy
wiwatowali. - Trudno stać, jak się nie ma kręgosłupa - zakpił
Borowski. No i się zaczęło.
"Czy oznaką kręgosłupa jest zmiana nazwiska z Berman na Borowski?" -
napisała zaczepnie Ogórek, nawiązując do faktu, że prawdziwym
nazwiskiem rodowym senatora jest Berman. Jednak nazwisko zmienił
ojciec polityka - wieloletni działacz komunistyczny, a nie on sam. [...]

Pański interes panie Borowski nie jest interesem pani Ogórek.
A czy ten jej ryzykowny ruch okaże się głupi to zobaczymy zapewne nie od razu.

--
A. Filip

Data: 2017-07-30 21:52:43
Autor: japanizer
Czy jeśli Ogórek jest "głupiutka" to w drugim pokoleniu Borowski jest po prostu głupi?
On Monday, July 31, 2017 at 1:24:43 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Pański interes panie Borowski nie jest interesem pani Ogórek.
A czy ten jej ryzykowny ruch okaże się głupi to zobaczymy zapewne nie od razu.

Ogórek to idiotka. Tak więc do PiS nadaje się doskonale.

Data: 2017-07-31 07:21:04
Autor: A. Filip
Czy
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

A czy ten jej ryzykowny ruch okaże się głupi to zobaczymy zapewne nie od razu.

Ogórek to idiotka. Tak więc do PiS nadaje się doskonale.

A jest idiotką bo?  Bo nawiązała do tematu który Borowski/SLD/... bardzo
chcieliby przemilczeć?  Walenie "po rodzinie/przodkach" przeważnie nie
uchodzi w polityce jako atak _główny_.  Niech jakiś polityk spróbuje
powiedzieć wyborcom że nie mają prawa wiedzieć wcale i poczeka na
konsekwencje :-)

Borowski się od ojca odciął czy za nim stoi? [I tak źle i tak niedobrze]

--
A. Filip

Data: 2017-07-31 07:55:06
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

A czy ten jej ryzykowny ruch okaże się głupi to zobaczymy zapewne nie od razu.

Ogórek to idiotka. Tak więc do PiS nadaje się doskonale.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jestes Zydem zniewalajacym Polakow?

boukun

Data: 2017-07-30 23:29:14
Autor: japanizer

https://valconetti.files.wordpress.com/2017/05/c-u-ytdxyaabmbc.jpg

Data: 2017-07-31 10:03:08
Autor: Chiron

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:e35400e8-741d-4834-b5b3-6612e51e0ae5googlegroups.com...
> [...]

Ogórek to idiotka. Tak więc do PiS nadaje się doskonale.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tyle, że np Cenckiewicz i Ziemkiewicz sami się zlustrowali. Wolski też nie ukrywa swojego pochodzenia. Mówią o tym oni, mówią inni (nie wiem, jak jest z pozostałymi). A tu- bliski krewny kata Polaków- zamiast posypywać głowę popiołem- jeszcze bluzga i złorzeczy, jak mu się to wytknie. Czy słyszałeś kiedyś, żeby np w Niemczech ktoś się przechwalał, że miał ojca wysokiego funkcjonariusza NSDAP- ludobójcę? Może- ale za wysoko nie zaszedł. U nas obsiedli wysokie stanowiska jak muchy g..no. I jeszcze ubliżają nam i wyzywają od najgorszych, jak im się to wytknie.

--
Chiron

Data: 2017-07-31 01:06:07
Autor: japanizer
On Monday, July 31, 2017 at 5:03:13 PM UTC+9, Chiron wrote:

> [...]

https://valconetti.files.wordpress.com/2017/05/c-u-ytdxyaabmbc.jpg

Tyle, że np Cenckiewicz i Ziemkiewicz sami się zlustrowali

Nie słyszałem, żeby się chwalili że ich rodziny były umoczone w ubecję czy PZPR. Podobnie z pozostałymi z powyższego zdjęcia.
A teraz piastują najwyższe stanowiska, co tak piętnujesz.

Data: 2017-07-31 10:17:45
Autor: Chiron

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:d673324d-94e5-4ec4-8a17-7f3e525336d3googlegroups.com...
> [...]

A teraz piastują najwyższe stanowiska, co tak piętnujesz.
Ja słyszałem. Cenckiewicz nawet wydał ostatnio swój "Alfabet", w którym opisuje osoby przez niego zlustrowane. Między innymi swojego dziadka. Ziemkiewicz opowiadał o tym nie raz. Podobnie Wolski. Reszta- nie wiem, nawet wielu nie znam. No ale tych 3 łatwo sobie sprawdzisz. Jednak nie kryją się z tym- a przecież o to chodzi. I o to, że jak im to wytknąć- to bluzgaja i rzucają się wraz z cały umoczonym środowiskiem. Jest też różnica pomiędzy kimś takim, kto miał dziadka w UB- ale nie czerpie z tego korzyści (jak Wolski, Cenckiewicz czy Cenckiewicz), a kimś, kto np doskonale wykorzystuje to, że jest dzieckiem resortowym- jak Owsiak, Olejnik czy cała rzesza sędziów, polityków, etc

--
Chiron

Data: 2017-07-31 10:32:46
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Chiron" <chiron@to.ja> napisał w wiadomości news:olmp3c$2q5$1node1.news.atman.pl...
Ja słyszałem. Cenckiewicz nawet wydał ostatnio swój "Alfabet", w którym opisuje osoby przez niego zlustrowane. Między innymi swojego dziadka. Ziemkiewicz opowiadał o tym nie raz. Podobnie Wolski.

Czy masz na myśli tego Wolskiego, który o innych mówi: "glisty ludzkie"?

CL

Data: 2017-07-31 14:55:19
Autor: Chiron

Użytkownik "Lord Donate" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości news:olmq5h$89k$5news.mixmin.net...
[...]

Nie wiem. Może i ten- nie znam tej jego wypowiedzi

--
Chiron

Data: 2017-07-31 10:31:33
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Chiron" <chiron@to.ja> napisał w wiadomości news:olmo7v$22j$1node1.news.atman.pl...

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

CL

Data: 2017-07-31 15:02:40
Autor: Chiron

Użytkownik "Lord Donate" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości news:olmq5h$89k$4news.mixmin.net...
[...]

Nie kumkam- o co idzie z tym Palikotem?
--
Chiron

Data: 2017-07-31 10:30:42
Autor: Lord Donate

Data: 2017-07-31 07:33:54
Autor: Lord Donate
Czy jeśli Ogórek jest "głupiutka" jak "filip" to... ?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ślinisz się na jej widok? ;-)))

Laska z katolickim rodowodem, komunistka z wyboru, PiS-owska flama z konieczności.

CL

Data: 2017-07-31 07:54:02
Autor: A. Filip
Czy
"Lord Donate" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

Czy Sikorski jest pełowską flamą z konieczności? :-)

--
A. Filip

Data: 2017-07-31 10:30:08
Autor: Lord Donate
Czy jeśli filip jest "głupiutki" to w drugim pokoleniu Gowin jest po prostu głupi?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+83arpuy9zf-h7v1@buntownik.pl...
[...]

Masz na myśli Gowina?