Czy :-)

Data: 2019-09-16 23:00:02
Autor: A. Filip
Czy :-)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Walerian_S%C5%82omka
W 2019 zobligowany przez sąd do przeproszenia za czyny pedofilskie
swoją ofiarę (sprawa się przedawniła)[8].
[8] http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24785134,ksiadz-profesor-byly-wykladowca-kul-przeprosil-za-czyny-pedofilskie.html
Sąd najpierw w pierwszej, a potem drugiej instancji uznał, że sprawa
się przedawniła, ale mężczyźnie należą się przeprosiny. 86-letni ksiądz
Walerian S. został do nich zobligowany.

Cóż za intrygująca prawna instytucja "przedawnienia nie całkiem" :-)
Czy nie prawnik by zdołał to wymyślić? :-)

--
A. Filip

Data: 2019-09-16 22:39:39
Autor: Marcin Debowski
Czy Polański TEŻ może zostać skazany na przeprosiny za przedawnione przestępstwo? :-)
On 2019-09-16, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

Nie sądzę aby Polański mógł zostać skazany na przeprosiny bo w przeciwieństwie to patoli kk zrobił to najwyrazniej bez nakazu z sądu.
https://www.indiewire.com/2018/09/roman-polanski-rape-victim-samantha-geimer-apologies-1202008175/
"Roman hardly need a #MeToo comeback. This is all you've got Esquire, attacking a man who has apologize and made amends years ago?" she tweeted.
 Klarownie masz obsesję.

--
Marcin

Data: 2019-09-17 14:35:10
Autor: ąćęłńóśźż
Czy Polański TEŻ może zostać skazany na przeprosiny za przedawnione przestępstwo? :-)
To nie był gwałt, lecz seks z nieletnią - no ale brukowcom by się gorzej sprzedawało.

-- -- -
roman-polanski-rape-victim-samantha-geimer-apologies

Data: 2019-09-17 14:47:44
Autor: u2
W dniu 17.09.2019 o 14:35, ąćęłńóśźż pisze:
To nie był gwałt, lecz seks z nieletnią - no ale brukowcom by się gorzej sprzedawało.

-- -- -
roman-polanski-rape-victim-samantha-geimer-apologies

gwałt, upił ją i zgwałcił, przeprosiny płatne, nie oznacza to, że Romek P nie jest fugitive z hameryki:)

--
I love love

Data: 2019-09-17 15:07:28
Autor: A. Filip
Czy :-)
ąćęłńóśźż <a@e.pl> pisze:
roman-polanski-rape-victim-samantha-geimer-apologies

To nie był gwałt, lecz seks z nieletnią - no ale brukowcom by się gorzej sprzedawało.

Czyli pokrzywdzeni przez księży "jak ujawniają po wielu latach" to nie
byli gwałceni? :-)

Według oskarżenia przyklepanego przez wielką ławę przysięgłym to był nie
tylko "statutory rape" (stosunek z nieletnią) ale i zwykły gwałt
choć bez *oczywistego* użycia przemocy (zeznała że powiedziała nie),
czyli nie "gwałt według samca" [A].
A co se Polański zredukował w plea bargain (dobrowolne poddanie się karze)
jest bez większego znaczenia gdy plea bargain nie zostało "domknięte" z
winy Polańskiego (ucieczka z USA).  Liczą się *zamknięte* etapy
postępowania czyli w tym przypadku co wielka ława przysięgłych
"przyklepała" a nie co sąd i prokuratura *mogły* być gotowe zredukować.

[A] https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_abuse_case#Rape_case
On 10 March 1977, Polanski, then aged 43, became embroiled in a sexual
assault case involving 13-year-old Samantha Jane Gailey[10] (now
Samantha Geimer).[11] A grand jury charged Polanski with five charges:
* Rape by use of drugs
* Perversion
* Sodomy
* Lewd and lascivious act upon a child under fourteen
* Furnishing a controlled substance to a minor

--
A. Filip

Data: 2019-09-17 15:44:40
Autor: ąćęłńóśźż
Czy Polański TEŻ może zostać skazany na przeprosiny za przedawnione przestępstwo? :-)
Umiesz odróżnić kurestwo od gwałtu?
www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-ofiara-epsteina-gwalcil-mnie-wielokrotnie-rekin-bylby-dla-mn,nId,3208119
Czy kurwy przykładowo nie umieją korzystać z telefonów, czy wolą mieć gębę/cipę/d... zatkaną zwitkiem $$$?
I podkreślaj wyraźnie żydostwo oskarżanych.

-- -- -
"jak ujawniają po wielu latach" to nie byli gwałceni?

Data: 2019-09-17 15:51:49
Autor: ąćęłńóśźż
Czy Polański TEŻ może zostać skazany na przeprosiny za przedawnione przestępstwo? :-)
Data: 2019-09-17 15:58:39
Autor: u2
W dniu 17.09.2019 o 15:51, ąćęłńóśźż pisze:
www.vox.com/culture/2017/8/17/16156902/roman-polanski-child-rape-charges-explained-samantha-geimer-robin-m

ciekawe twierdzenie Romka P :

"Everyone wants to fuck young girls," says Roman P

--
I love love

Data: 2019-09-17 16:13:04
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d80e68f$0$17365$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A ty nie chcesz ?
Pedał :-P

J.

Data: 2019-09-17 16:22:06
Autor: u2
W dniu 17.09.2019 o 16:13, J.F. pisze:
[...]

no nigdy nie miałem ciągotek do młodych siks, to jest zboczenie w toku wielu miliardów lat ewolucji:)

zauważ, że 52 - letni Romek P uwiódł 19-latkę Seigner, to już jest normalniejsze, ale widać, że poleciała na kaskę Romka, a nie na jego libido:)

--
I love love

Data: 2019-09-17 15:49:28
Autor: u2
W dniu 17.09.2019 o 15:07, A. Filip pisze:
Czyli pokrzywdzeni przez księży "jak ujawniają po wielu latach" to nie
byli gwałceni?

często nie byli, paczaj casus Pella:)

--
I love love

Data: 2019-09-17 15:19:06
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d80d2fd$1$542$65785112@news.neostrada.pl...
To nie był gwałt, lecz seks z nieletnią - no ale brukowcom by się gorzej sprzedawało.

W USA traktuja to jako gwalt ... podobno.

Zreszta u nas pedofilia podobnie - wydawaloby sie, ze to tylko dobrowolny seks z nieletnia, a zakazany ...

-- -- -

Data: 2019-09-17 15:48:53
Autor: ąćęłńóśźż
Czy Polański TEŻ może zostać skazany na przeprosiny za przedawnione przestępstwo? :-)
Czy burdelmama uprzedzała klienta o wieku jej rodzonej kurewki?
Zapomniałem już, czy młodociana kurewka była dziewicą?

-- -- -
wydawaloby sie, ze to tylko dobrowolny seks z nieletnia, a zakazany.

Data: 2019-09-17 15:52:35
Autor: u2
W dniu 17.09.2019 o 15:48, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

oczywiście rodzice (matka) podrzuciła swoją 13-letnią córkę na sesję zdjęciową do znanego reżysera w Hollywood, który ją odurzył i zgwałcił, nie ma znaczenia, że zgwałcona 13-latka nie była już dziewicą, gwałt to gwałt:)

--
I love love

Data: 2019-09-17 13:10:04
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+jwiadm2k3f-j9g1@wp.eu...
[...]

Zaiste intrygujaca.
Czy sad mial prawo, i co sie stanie jak nie przeprosi ?

J.

Data: 2019-09-17 14:28:55
Autor: A. Filip
Czy :-)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Już przeprosił [A].  Jak ma 86 lat to może już mu się nie chciało dalej
wozić po sądach i sobie odpuścił szczególnie przy takiej roszczeniowej
pozycji startowej "pokrzywdzonego z przedawnieniem" [B].

[A] https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-panstwowy-order-odebrany-ksiedzu-pedofilowi-na-wniosek-ofiar,nId,3208123
[Wniosek jest JEDNEJ OFIARY a RMF "intrygująco przyciął" URL]
Państwowy order odebrany księdzu pedofilowi na wniosek ofiary
17 września (10:09)
[...] Ks. Słomka miał się dopuszczać czynów pedofilskich w latach
1986-1994. [...]
W marcu Sąd Apelacyjny w Lublinie nakazał pozwanemu przez pana Piotra
księdzu wystosowanie do niego listu, zawierającego dokładnie
zredagowane przeprosiny. W maju ks. Słomka wykonał wyrok, o czym pan
Piotr także poinformował Kancelarię Prezydenta.

[B] http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24785134,ksiadz-profesor-byly-wykladowca-kul-przeprosil-za-czyny-pedofilskie.html#
Poszedł do sądu, zgłosił sprawę także do lubelskiej kurii. W zamian za
ugodę chciał 500 tysięcy zł zadośćuczynienia za doznane w dzieciństwie
krzywdy. Kuria się na to nie zgodziła, dlatego ruszył normalny
proces.

--
A. Filip
| Należy umieć rezygnować z rzeczy małych dla osiągnięcia wielkich.  | (Przysłowie japońskie)

Czy :-)