Czy

Data: 2019-12-23 14:51:24
Autor: A. Filip
Czy
Ja zostałem super skutecznie wytresowany przez "media" do traktowania zwrotu
"propagowanie treści nazistowskich" ze starannym unikaniem "detali"
jako co najmniej "z igły widły".

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-warszawa-aktywisci-zaatakowani-przez-neonazistow-16-latek-za,nId,4223931
Nadkom. Robert Szumiata ze śródmiejskiej policji poinformował, że do
zakłócenia akcji Food Not Bombs doszło około godz. 20.20 w niedzielę na
placu przy wyjściu z metra Centrum. Do inicjatorów trzej młodzi
mężczyźni kierowali wyzwiska. Doszło do szarpaniny i propagowania treści
nazistowskich. Nie wiadomo, czy doszło do pobicia -
*na policję nikt się nie zgłosił*

--
A. Filip
| Dobry chirurg musi mieć oko orła, serce lwa i dłoń kobiety.  | (Przysłowie angielskie)

Czy