Czy 60 letnia baba może być boska?

Data: 2011-10-25 19:31:31
Autor: boukun
Czy 60 letnia baba może być boska?
Jakoś mnie wczoraj nie korciło, żeby włączać wieczorem jedynkę i sobie oszczędziłem...
I tak już nie dogonią najświetniejszych czasów PRLu...

Oj tęsknią za świetnością tamtych lat, oj tęsknią...

Pamiętam, jak w poniedziałkowym teatrze telewizji oglądałem w dawnych świetnych czasach sztukę pt. "Lot nad kukułczym gniazdem". Do dzisiaj mam tę scenerię i grę polskich aktorów w pamięci. Film z Nicholsonem się chowa...

boukun

Czy 60 letnia baba może być boska?