Czy A4 płatna od Tarnowa ?

Data: 2013-06-02 04:20:34
Autor: gowit
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Czy  A4  jest już  płatna  od Tarnowa  czy dopiero od Krakowa ?
Bo mam takiego linka do stronki z płatnymi autostradami    http://pliki.regiomoto.pl/portal/jpg/autostrady_oplaty_duza.jpg
I jest że płatna dopiero od Krakowa. A jak sie patrzy na zdjęcia
znaków drogowych to przed wjazdem na  A4 w Tarnowie jest że płatna.

Data: 2013-06-02 07:58:06
Autor: suryga
Czy A4 płatna od Tarnowa ?

od Balic w Krakowie

Data: 2013-06-02 17:13:24
Autor: Pablo
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
W dniu 2013-06-02 13:20, gowit pisze:
[...]

Nie jest płatna, i jeszcze prędko nie będzie

Data: 2013-06-02 20:51:50
Autor: Agent 23908
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
[...]

jechałem dzisiaj - jeszcze się nie płaci, trasa ładna ale zapomnij że zatankujesz po drodze, od Krakowa do Tarnowa zero stacji. S± nowe ładne "szczalnie" z obszernymi parkingami ale nic więcej. Nie zjesz nie zatankujesz, nic nie kupisz.

Agent 23908

Data: 2013-06-02 20:57:53
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Użytkownik "Agent 23908" <krzysztof70@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51ab943b$0$1268$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To samo chciałem napisać. W Tarnowie na stacji pytałem czy ludzie często przyjeżdzaj± z buteleczk± po benzynę a pan na to "Nie przyjeżdżaj± często, ale przychodz± non stop" Bezmy¶lnego penisa, który oddał tak długi odcinek bez żadnej stacji powinni odstrzelić.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-06-02 21:05:15
Autor: AZ
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
On 2013-06-02, kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:
jechałem dzisiaj - jeszcze się nie płaci, trasa ładna ale zapomnij że zatankujesz po drodze, od Krakowa do Tarnowa zero stacji. Są nowe ładne "szczalnie" z obszernymi parkingami ale nic więcej. Nie zjesz nie zatankujesz, nic nie kupisz.

To samo chciałem napisać. W Tarnowie na stacji pytałem czy ludzie często przyjeżdzają z buteleczką po benzynę a pan na to "Nie przyjeżdżają często, ale przychodzą non stop" Bezmyślnego penisa, który oddał tak długi odcinek bez żadnej stacji powinni odstrzelić.

Nie przesadzasz? :-) Tyle lat odcinek A2 od Strykowa do Konina (ok. 120km) istnial bez stacji i sie zylo a co najwazniejsze bylo darmowo - jaki to problem
zatankowac kawalek wczesniej? No chyba, ze ktos tankuje za kazdym razem za 50 PLN to wtedy moze byc problem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-06-02 22:19:23
Autor: Rafał Grzelak
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
AZ wrote:

[...]

Tam jest ile... 50km? Rezerwa w autach jest zdaje sie liczona na jakies
100km.
Wystarczy nie wjezdzac na autostrade ze swiecaca sie rezerwa, wielkie
halo...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-06-03 06:15:23
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy A4 płatna od Tarnowa ?

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@dupa.com> napisał w wiadomości news:xn0iiv4h7r08ic000news.atman.pl...
AZ wrote:

[...]

O ile się wie o tym, że NIGDZIE po drodze nie można zatankować. Teraz wiem i nie ma problemu, ale za pierwszym razem było mało fajnie choć nigdy do tej pory nie zdażyło mi się zostać na środku drogi z pustym bakiem.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-06-03 10:48:59
Autor: J.F
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
UĹĽytkownik "kamil/Endurorider.pl"  napisaĹ‚
[...]

Jak sie jedzie dalej, to nie chce sie czlowiekowi co chwila tankowac.
A potem wjezdza w taka autostrade i mysli - "gdzies tu u licha musi byc w koncu stacja".
A tu niespodzianka - nie ma i nie ma ..

O ile się wie o tym, że NIGDZIE po drodze nie można zatankować. Teraz wiem i nie ma problemu, ale za pierwszym razem było mało fajnie choć nigdy do tej pory nie zdażyło mi się zostać na środku drogi z pustym bakiem.

Nie wiem jak tam - ale na A4 byly zachecajace znaczki - stacja w lewo 6km, stacja w prawo 4 km, ale czy to czlowiek wpadnie na to ze naprawde trzeba 6 km w bok od autostrady zjechac, bo przez 100 km nie bedzie okazji ?

Ale nie narzekajcie - ponoc brak paliwa na autostradzie to jedna z glownych awarii naprawianych przez assistance na zachodzie.
A jak w Niemczech policja dopadnie czlowieka wczesniej niz ADAC, to musi jeszcze 10 euro im zaplacic :-)

J.

Data: 2013-06-03 20:07:30
Autor: Tom N
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
J.F w <news:51ac587c$0$1268$65785112news.neostrada.pl>:

Jak sie jedzie dalej, to nie chce sie czlowiekowi co chwila tankowac.

Tylko sie planuje

A potem wjezdza w taka autostrade i mysli

Albo nie my¶li i nie planuje

Nie wiem jak tam - ale na A4 byly zachecajace znaczki

Ależ Jarku, mowa o A4...

Ale nie narzekajcie

Hmm, w 30 maja 2013 jechałem tam (Tarnów-Kraków), dzisiaj wracałem (Kraków
Tarnów) zarówno w czwartek, jak i dzisiaj wir w baku (149 km/h wg GPS), nikt
mnie nie wyprzedzał w czwartek, dzisiaj praktycznie też.

No i jako¶ kurcze te 80 km przejechałem we czwartek i dzisiaj, i tankować
nie musiałem, owszem, ¶rednia na 240km we czwartek z powodu A4 wzrosła z 7.2
na 8.8, a dzisiaj z 7.8 na 9.1, ale i tak co najmniej na kolejne 200 km
paliwa w baku było...

--
'Tom N'

Data: 2013-06-03 21:45:43
Autor: J.F
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Użytkownik "Tom N"  napisał w wiadomo¶ci
J.F w
[...]

W miedzyczasie zeszlo na A2.

A i A4 rozna jest, do Tarnowa akurat nie moze byc dlugo bez stacji, bo od Krakowa to ile tam - 70 km ?

[...]

Pojedz kiedys do Drezna i z powrotem, to latwiej zrozumiesz :-P

owszem, ¶rednia na 240km we czwartek z powodu A4 wzrosła z 7.2
na 8.8, a dzisiaj z 7.8 na 9.1,

No i tak mozna planowac :-P
A jak kto ma mocnejszy silnik i na 149 sie nie skonczy ? :-P

J.

Data: 2013-06-02 22:07:40
Autor: Ghost
Czy A4 płatna od Tarnowa ?

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomo¶ci news:kog4jh$ng4$1news.task.gda.pl...
[...]

Jak doloza stacje kaza sobie placic za autostrade, tez bedziesz jeczal, ze ktos do odstrzalu.

Data: 2013-06-02 22:46:27
Autor: J.F.
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Dnia Sun, 2 Jun 2013 22:07:40 +0200, Ghost napisał(a):
[...]

A nie wiesz o co chodzi ? Teraz oglasza przetarg na stacje, wygraja
najmocniejsi, odbija sobie w cenach paliw, a kto za to zaplaci ? Ci panstwo ..

Tak nawiasem mowiac to z paliwem na calej A4 nalezy uwazac, choc
ostatnio sie odwrocilo, i od Wroclawia do Gliwic stacje sa, a na
reszcie kiepsko.

J.

Data: 2013-06-03 06:16:22
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51aba610$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I tak w końcu wszystko będzie płatne w tym para państwie...

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-06-03 15:33:12
Autor: Ghost
Czy A4 płatna od Tarnowa ?

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomo¶ci news:koh5ap$2j6$1news.task.gda.pl...
[...]

Nadchodzi czas na zbawiciela!

Data: 2013-06-03 18:09:39
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51ac9b1a$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ducha z pl.misc.samochody który uzdrowi wszystkich!

Data: 2013-06-06 11:25:46
Autor: Ghost
Czy A4 płatna od Tarnowa ?

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomo¶ci news:koif43$ag3$1news.task.gda.pl...
[...]

nie, jara, co poskjie zjara

Data: 2013-06-03 22:38:17
Autor: Marek Dyjor
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

nie żadnej parapań¶two tylko

neoliberalizm, komunisto.

Data: 2013-06-03 14:00:31
Autor: Marek Dyjor
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

ila tam jest kilometrów 200 ?   przecież na rezerwie sie zwykle ze 100 km przejedzie.

Data: 2013-06-03 12:05:53
Autor: AZ
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
On 2013-06-03, Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

ila tam jest kilometrĂłw 200 ?   przecieĹĽ na rezerwie sie zwykle ze 100 km przejedzie.
No ale jak sie caly czas na rezerwie jezdzi to skad wiedziec ile jeszcze
jej zostalo?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-06-03 21:48:39
Autor: Marek Dyjor
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
AZ wrote:
On 2013-06-03, Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

ja tak kiedys na rezerwie na Chorwacji jechaĹ‚em,  jak juz wjechaĹ‚em na stacjÄ™ to mi pod dystrybutorem silnik zgasĹ‚ :)

zabawa była przednia bo jechałem już na oparach więc wyłaczyłem wszystko co prad zjada i prawie nie hamowałem na zakrętach a było ich bardzo dużo :)

po przeprawie promowej okazało sie że na wyspie tam gdzie przypłyneliśmy nie ma stacji jest dopiero po drugiej stronie wyspy :)

Data: 2013-06-03 14:15:24
Autor: J.F
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał
[...]

Byl czas gdy z Wroclawia do Gliwic bylo 160km a stacji przy drodze zadnej.

Od Zgorzelca do Wroclawia teraz nie jest duzo lepiej ...

J.

Data: 2013-06-03 18:39:09
Autor: gzk
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
ila tam jest kilometrów 200 ?

ok. 100 km

Data: 2013-06-02 22:33:59
Autor: Staszek Sosenko
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
[...]

Tak paczę na mapkę i nie wiem, sk±d się komu¶ wzięło 62km płatnej A4 z Krakowa. Od bramki do bramki jest równe 48km <sic!>

Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to jaki¶ Q mało ¶mieszny żart...

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
# 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4                         #

Data: 2013-06-02 21:01:13
Autor: AZ
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
On 2013-06-02, Staszek Sosenko <szukaj@w.sigu> wrote:

Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to jakiś Q mało śmieszny żart...

No ale za to zarzadca A4 wyszedl naprzeciw motocyklistom i OIDP jest polowa
stawki w okresie listopad-luty.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-06-02 23:17:34
Autor: Staszek Sosenko
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
On 2013-06-02, Staszek Sosenko <szukaj@w.sigu> wrote:

Z innej beczki: rĂłwna stawka dla samochodĂłw i motocykli na A2 i A1 to
jakiś Q mało śmieszny żart...

No ale za to zarzadca A4 wyszedl naprzeciw motocyklistom i OIDP jest polowa
stawki w okresie listopad-luty.

Dlatego piszę - A2 i A1. Stalexport się ugiął i - tfu! - chwała mu za to. Tylko gdyby na tym odcinku obowiązywały stawki państwowe, to by było 5zł / 2,5zł zamiast obecnych 18zł / 9zł...

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-KrĂłlewskie Miasto KrakĂłw #
# 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4                         #

Data: 2013-06-02 21:20:18
Autor: AZ
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
On 2013-06-02, Staszek Sosenko <szukaj@w.sigu> wrote:
[...]

Ale doczytales? LISTOPAD-LUTY... Sie nie ugial, tylko zakpil.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-06-02 23:30:50
Autor: Staszek Sosenko
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
W dniu 2013-06-02 23:20, AZ pisze:

Ale doczytales? LISTOPAD-LUTY... Sie nie ugial, tylko zakpil.

Mea culpa - nie doczytałem. A raczej bezmyślnie pominąłem ;)

Tylko skąd taka informacja? W zeszłym roku leciałem w weekend majowy do Świebodzina i płaciłem po 4,50 na obu bramkach. Tak też wynika z ich cennika tutaj: http://www.autostrada-a4.pl/oplaty/oplaty-i-sposoby-platnosci

Data: 2013-06-02 22:42:25
Autor: J.F.
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Dnia Sun, 02 Jun 2013 22:33:59 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):
[...]

Tez jestem ciekaw, bo rozne dlugosci padaly i dawniej.
Moze byc kwestia Viatolla, moze trzeba uswiadomic klientom ze za
wiecej placa. Amoze Stalexport za wiecej odpowiada ?

Pod Wroclawiem podobnie - bramka ustawiona 3 km za wezlem bielanskim,
ale oplaty licza jak od wezla.

Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to jaki¶ Q mało ¶mieszny żart...

Wolny rynek - nie podoba sie, to moga nie korzystac :-)

Zreszta wiesz jak to z takimi motocyklistami - podjedzie taki, stanie,
rekawice sciaga, kombinezon rozpina, drobnych szuka, zapina, zaklada -
nosz kurde, nalezy mu sie taka sama oplata :-)

J.

Data: 2013-06-02 23:14:01
Autor: Staszek Sosenko
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
W dniu 2013-06-02 22:42, J.F. pisze:

Pod Wroclawiem podobnie - bramka ustawiona 3 km za wezlem bielanskim,
ale oplaty licza jak od wezla.

Przy cenie 10gr/km jestem w stanie przymkn±ć oko na te 3km. Natomiast cena 3,5 raza wyższa (zakładaj±c 18zł za 48km) na autostradzie wybudowanej przez Państwo, z koncesj± uzyskan± na mocy TAJNEJ <sic!> umowy, uniemożliwiaj±cej zwiększenie przepustowo¶ci tras alternatywnych to IMHO porażaj±ca kpina ze społeczeństwa, żeby nie nazwać tego zwykłym skurwysyństwem.

Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to
jaki¶ Q mało ¶mieszny żart...

Wolny rynek - nie podoba sie, to moga nie korzystac :-)

Nie podoba mi się i nie korzystam. Znad Morza wracałem "star±" jedynk±. Koncesjonariusze powszechnie dyktuj± ceny proporcjonalne do wielko¶ci pojazdu. Ale jako¶ nie maj± chęci proporcjonalnie ich zmniejszyć dla motocykli. Jedynie Stalexport się ugi±ł.

Data: 2013-06-03 03:25:29
Autor: J.F.
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Dnia Sun, 02 Jun 2013 23:14:01 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):
W dniu 2013-06-02 22:42, J.F. pisze:
Pod Wroclawiem podobnie - bramka ustawiona 3 km za wezlem bielanskim,
ale oplaty licza jak od wezla.

Przy cenie 10gr/km jestem w stanie przymkn±ć oko na te 3km. Natomiast

Cena owszem znosna.

cena 3,5 raza wyższa (zakładaj±c 18zł za 48km) na autostradzie wybudowanej przez Państwo, z koncesj± uzyskan± na mocy TAJNEJ <sic!>

Cos mi sie wydaje ze tajna to ona jest po to abys sie nie dowiedzial
ile panstwo z tego ma. Bo skoro autostrada panstwowa, to i wiekszosc
wplywow powinna byc panstwowa.

umowy, uniemożliwiaj±cej zwiększenie przepustowo¶ci tras alternatywnych

rzekomo, bo tajna. chyba ze Stalexport musial jednak sporo
zainwestowac.
Ale ... na "panstwowym" koncesja nie zabrania, ale powiedz - jaki sens
ma aby panstwo polepszalo drogi i zachecalo do omijania platnej
autostrady ? :-)

to IMHO porażaj±ca kpina ze społeczeństwa, żeby nie nazwać tego zwykłym skurwysyństwem.

Przy stalexporcie owszem, przy pozostalych prywatnych - tam wplywy
musza pokryc koszt budowy i jeszcze dac zarobic. A na panstwowym - nie
musza.

J.

Czy A4 płatna od Tarnowa ?