Czy A4 płatna od Tarnowa ?

Data: 2013-06-02 22:33:59
Autor: Staszek Sosenko
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
W dniu 2013-06-02 13:20, gowit pisze:
Czy  A4  jest już  płatna  od Tarnowa  czy dopiero od Krakowa ?
Bo mam takiego linka do stronki z płatnymi autostradami
    http://pliki.regiomoto.pl/portal/jpg/autostrady_oplaty_duza.jpg
I jest że płatna dopiero od Krakowa. A jak sie patrzy na zdjęcia
znaków drogowych to przed wjazdem na  A4 w Tarnowie jest że płatna.

Tak paczę na mapkę i nie wiem, sk±d się komu¶ wzięło 62km płatnej A4 z Krakowa. Od bramki do bramki jest równe 48km <sic!>

Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to jaki¶ Q mało ¶mieszny żart...

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
# 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4                         #

Data: 2013-06-02 21:01:13
Autor: AZ
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
On 2013-06-02, Staszek Sosenko <szukaj@w.sigu> wrote:

Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to jakiś Q mało śmieszny żart...

No ale za to zarzadca A4 wyszedl naprzeciw motocyklistom i OIDP jest polowa
stawki w okresie listopad-luty.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-06-02 23:17:34
Autor: Staszek Sosenko
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
On 2013-06-02, Staszek Sosenko <szukaj@w.sigu> wrote:

Z innej beczki: rĂłwna stawka dla samochodĂłw i motocykli na A2 i A1 to
jakiś Q mało śmieszny żart...

No ale za to zarzadca A4 wyszedl naprzeciw motocyklistom i OIDP jest polowa
stawki w okresie listopad-luty.

Dlatego piszę - A2 i A1. Stalexport się ugiął i - tfu! - chwała mu za to. Tylko gdyby na tym odcinku obowiązywały stawki państwowe, to by było 5zł / 2,5zł zamiast obecnych 18zł / 9zł...

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-KrĂłlewskie Miasto KrakĂłw #
# 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4                         #

Data: 2013-06-02 21:20:18
Autor: AZ
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
On 2013-06-02, Staszek Sosenko <szukaj@w.sigu> wrote:
[...]

Ale doczytales? LISTOPAD-LUTY... Sie nie ugial, tylko zakpil.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-06-02 23:30:50
Autor: Staszek Sosenko
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
W dniu 2013-06-02 23:20, AZ pisze:

Ale doczytales? LISTOPAD-LUTY... Sie nie ugial, tylko zakpil.

Mea culpa - nie doczytałem. A raczej bezmyślnie pominąłem ;)

Tylko skąd taka informacja? W zeszłym roku leciałem w weekend majowy do Świebodzina i płaciłem po 4,50 na obu bramkach. Tak też wynika z ich cennika tutaj: http://www.autostrada-a4.pl/oplaty/oplaty-i-sposoby-platnosci

Data: 2013-06-02 22:42:25
Autor: J.F.
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Dnia Sun, 02 Jun 2013 22:33:59 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):
[...]

Tez jestem ciekaw, bo rozne dlugosci padaly i dawniej.
Moze byc kwestia Viatolla, moze trzeba uswiadomic klientom ze za
wiecej placa. Amoze Stalexport za wiecej odpowiada ?

Pod Wroclawiem podobnie - bramka ustawiona 3 km za wezlem bielanskim,
ale oplaty licza jak od wezla.

Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to jaki¶ Q mało ¶mieszny żart...

Wolny rynek - nie podoba sie, to moga nie korzystac :-)

Zreszta wiesz jak to z takimi motocyklistami - podjedzie taki, stanie,
rekawice sciaga, kombinezon rozpina, drobnych szuka, zapina, zaklada -
nosz kurde, nalezy mu sie taka sama oplata :-)

J.

Data: 2013-06-02 23:14:01
Autor: Staszek Sosenko
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
W dniu 2013-06-02 22:42, J.F. pisze:

Pod Wroclawiem podobnie - bramka ustawiona 3 km za wezlem bielanskim,
ale oplaty licza jak od wezla.

Przy cenie 10gr/km jestem w stanie przymkn±ć oko na te 3km. Natomiast cena 3,5 raza wyższa (zakładaj±c 18zł za 48km) na autostradzie wybudowanej przez Państwo, z koncesj± uzyskan± na mocy TAJNEJ <sic!> umowy, uniemożliwiaj±cej zwiększenie przepustowo¶ci tras alternatywnych to IMHO porażaj±ca kpina ze społeczeństwa, żeby nie nazwać tego zwykłym skurwysyństwem.

Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to
jaki¶ Q mało ¶mieszny żart...

Wolny rynek - nie podoba sie, to moga nie korzystac :-)

Nie podoba mi się i nie korzystam. Znad Morza wracałem "star±" jedynk±. Koncesjonariusze powszechnie dyktuj± ceny proporcjonalne do wielko¶ci pojazdu. Ale jako¶ nie maj± chęci proporcjonalnie ich zmniejszyć dla motocykli. Jedynie Stalexport się ugi±ł.

Data: 2013-06-03 03:25:29
Autor: J.F.
Czy A4 płatna od Tarnowa ?
Dnia Sun, 02 Jun 2013 23:14:01 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):
W dniu 2013-06-02 22:42, J.F. pisze:
Pod Wroclawiem podobnie - bramka ustawiona 3 km za wezlem bielanskim,
ale oplaty licza jak od wezla.

Przy cenie 10gr/km jestem w stanie przymkn±ć oko na te 3km. Natomiast

Cena owszem znosna.

cena 3,5 raza wyższa (zakładaj±c 18zł za 48km) na autostradzie wybudowanej przez Państwo, z koncesj± uzyskan± na mocy TAJNEJ <sic!>

Cos mi sie wydaje ze tajna to ona jest po to abys sie nie dowiedzial
ile panstwo z tego ma. Bo skoro autostrada panstwowa, to i wiekszosc
wplywow powinna byc panstwowa.

umowy, uniemożliwiaj±cej zwiększenie przepustowo¶ci tras alternatywnych

rzekomo, bo tajna. chyba ze Stalexport musial jednak sporo
zainwestowac.
Ale ... na "panstwowym" koncesja nie zabrania, ale powiedz - jaki sens
ma aby panstwo polepszalo drogi i zachecalo do omijania platnej
autostrady ? :-)

to IMHO porażaj±ca kpina ze społeczeństwa, żeby nie nazwać tego zwykłym skurwysyństwem.

Przy stalexporcie owszem, przy pozostalych prywatnych - tam wplywy
musza pokryc koszt budowy i jeszcze dac zarobic. A na panstwowym - nie
musza.

J.

Czy A4 płatna od Tarnowa ?