Czy ABS zwairiuje przy oponach róznej wielkosci

Data: 2014-12-02 11:43:48
Autor: yabba
Czy ABS zwairiuje przy oponach róznej wielkosci
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3EFE846F9BE4budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
W jednym autku mam taka sytuacje, ze na jednej osi mam opony 185/65/15 a na
drugiej 195/65/15.
Czy ABS nie bedzie rozpoznawał roznych predkosci obrotowych opon jako "cos
sie dzieje"?

Byc moze nawet bedzie zestaw 195/65/15 + 195/55/15

Mozna tak łączyc? ABS da rade?

Zablokował mi się kiedyś zacisk z tyłu i zanim dojechałem 600 metrów do warsztatu, to koło na mokrym asfalcie kręciło się wolniej niż pozostałe. ABS wykrył problem dopiero jak wjechałem na ośnieżoną część ulicy i koło zupełnie się zatrzymało. Co prawda nie przekraczałem 30 km/h, ale czasem widuje się samochody, które jadą 90 km/h na dojazdówce znacznie mniejszej niż pozostałe koła i nic się nie dzieje.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-12-02 11:59:50
Autor: Budzik
Czy ABS zwairiuje przy oponach róznej wielkosci
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

[...]

Dzieki.
Inni też tak twoerdzili, wiec myslę ze bedzie ok :)

Czy ABS zwairiuje przy oponach róznej wielkosci