Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy?

Data: 2014-10-08 20:43:42
Autor: masti
Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy?
Lisciasty wrote:

Corolla verso 2.2 diesel, przebieg 160 kkm.
Luźna rozmowa z ojcem przerodziła się w kłótnię,
bo ja utrzymuję że nikt nie jest w stanie określić,
czy sprzęgło i dwumasa wytrzyma jeszcze 10, czy może
50 kkm, a ojciec utrzymuje że w ASO zbadają i powiedzą.
Czy faktycznie są jakieś metody, czy moje podejście
sceptyka jest prawidłowe? :>

w ASO to mu co najwyżej sprzedadzą nowe z montażem. Po pierwsze nie
umieją po drugie są zainteresowani wykazaniem, że jest złe i trzeba zmienić.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-10-08 22:46:14
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2014-10-08 22:43, masti pisze:
Lisciasty wrote:

[...]

Nie wiem czy w ASO udaje się sprzedać dużo kół dwumasowych- po przebiegu po którym wymiana jest konieczna, dwumasa z wymianą w ASO to pewnie połowa wartości auta ;)

Data: 2014-10-08 21:17:16
Autor: masti

Lisciasty wrote:

[...]

e tam. na pewno jest masa takich co zapłacą bo to przecież ASO :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy?