Data: 2014-10-08 23:39:18 | |
Autor: PiteR | |
Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy? | |
na ** p.m.s ** Lisciasty pisze tak:
a ojciec utrzymuje że w ASO zbadają i powiedzą. to niech wywróżą ile jeszcze km wytrzymałoby moje :) http://youtu.be/JJyjTenIEw8 -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-10-08 23:52:03 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy? | |
W dniu 2014-10-08 23:39, PiteR pisze:
na ** p.m.s ** Lisciasty pisze tak: Hehe... To chyba nie trzeba sobie było rąk brudzić, a wszyscy sąsiedzi słyszeli że dwumas umarł jak parkowałeś ;) |
|
Data: 2014-10-09 00:32:15 | |
Autor: PiteR | |
Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy? | |
na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:
W dniu 2014-10-08 23:39, PiteR pisze: Nie było żadnych objawów, wibracji, stuków ani niedogodności ze strony koła. Właściwie żyłem w przekonaniu i nadziei, że mój rocznik jeszcze nie miał montowanego DMF. Przy wymianie łożyska igiełkowego okazało się, że niestety jest :/ To koło także nie dawało żadnych znaków ostrzegawczych. Pewnego pięknego dnia zablokowało wał. http://piterpro.private.pl/auto/dmf.jpg -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-10-09 00:42:50 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy? | |
W dniu 2014-10-09 00:32, PiteR pisze:
na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak: Dziwne... Może jakimś szczęśliwym zbiegiem okoliczności się zablokowało w jednej pozycji? ;) W każdym razie pokazuje to że jest to zbędny element i naprawa za pomocą spawarki powinna zadziałać :) Bo tak swoją drogą to działanie tego ustrojstwa jest jakieś symboliczne - LUK sprzedaje zamienniki bez ruchomych części, widziałem auta z czymś takim i jak dla mnie różnica niewielka. Oczywiście dokładniejsze pomiary coś tam pokażą, ale taka prawda że skoro samochody od zawsze sobie radziły bez, a obroty biegu jałowego były nie wyższe niż dziś i nic się nie telepało, a skrzynia biegów była najtrwalszym elementem auta, to niby co się miało ostatnio zmienić? Bo jedyne co się zmieniło, to to że wszyscy narzekają na dwumasy - że awaryjne i że drogie. |
|
Data: 2014-10-08 16:31:50 | |
Autor: kogutek444 | |
Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy? | |
W dniu czwartek, 9 października 2014 00:42:50 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
W dniu 2014-10-09 00:32, PiteR pisze: Ani awaryjne i drogie. Producentów aut interesuje żeby pierwszy nabywca był zadowolony. I pierwszy jest zadowolony. Jak mu się dwumasa rozwali to nie ponosi kosztów bo na gwarancji wymienią. Dużo mniej interesuje go drugi. A od trzeciego traktują właścicieli jako dojne krowy. Producenci samochodów dokładnie wiedzą jakich przebiegów mają się spodziewać po pierwszym nabywcy i pod jakiegoś średniaka projektują samochody. |
|
Data: 2014-10-09 02:11:18 | |
Autor: PiteR | |
Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy? | |
na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:
Dziwne... Może jakimś szczęśliwym zbiegiem okoliczności się rdza skleiła ;) W każdym razie pokazuje to że jest to zbędny element i naprawa za No właśnie podobno źle się spawa koła? Po obwodzie zapewne. Bo wieść gminna niesie, że trudno jest zespawać w równoleglej płaszczyźnie. Ja bym położył na nie jakiś ciężar przed spawaniem, który docisnie obie częsci. -- Piter golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał. |
|
Data: 2014-10-09 09:44:16 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy? | |
W dniu 2014-10-09 02:11, PiteR pisze:
Ja bym położył na nie jakiś ciężar przed spawaniem, który docisnie obie No takie rzeczy to zawsze kwestia precyzji i narzędzi. Ja bym pewnie złapał w tokarkę, drugą część docisnął konikiem, wtedy wszystko pomierzył czujnikiem zegarowym. Potem zawołał kogoś kto umie pospawać tak żeby mi konstrukcji nie rzuciło :) A na koniec najlepiej jeszcze chyba wyważyć. Ale jakoś nigdy nie miałem potrzeby. Podobno w V6 dwumasa jest wieczna :) |
|