Czy Adam M. oraz Lech W. wiedzieli o księdzu

Data: 2018-12-09 17:38:25
Autor: Pajdak
Czy Adam M. oraz Lech W. wiedzieli o księdzu
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Gazeta Wyborcza właśnie nakreśliła nam obraz Solidarności jako grupy
ludzi "bardzo mało domyślnych".  Oni "nie wiedzieli" o swoim kapelanie
ale inni to _musieli_ wiedzieć!  No przecież Gazeta Wyborcza tak łatwo
dotarła do prawdy _teraz_ ! ;-)

No właśnie! Już w latach 2005-2007 było wiadomo co to za gagatek.

google -> gliński tuczy rydzyka ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-11 21:49:35
Autor: silvio balconetti
Am 09.12.18 um 17:38 schrieb Pajdak:
[...]

Jestem daleko i tez slyszalem, a nawet mialem "Wprost" z artykulem o pralacie z jego pieknym zdjeciem.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Czy Adam M. oraz Lech W. wiedzieli o księdzu