Czy Adblock Plus dzia??a w og??le?

Data: 2014-02-17 19:23:56
Autor: Marek
Czy Adblock Plus dzia??a w og??le?
Witam,

Zainstalowałem na Nexusie 5 program:
https://adblockplus.org/

Skonfigurowałem proxy jako localhost z portem 2020 - tak jak program sobie życzył.

W ustawieniach mam filtrowanie włączone. W ustawieniach zaawansowanych jest coś dziwnego. Mianowicie na samym początku mam przełącznik Proxy On/Off. Podświetlony jest na niebiesko ON choć nie wiem czy to znaczy, że należy kliknąć aby było "ON" czy też jest już ustawiona pozycja "ON". W obu pozycjach tego przełącznika opis opcji jest:

"Proxy Adblock jest wyłączony."

https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7VTlzSWd3dW5NUnc/edit?usp=sharing

Rysunek pewnie nie wyświetli się ale można go pobrać strzałeczką w dół i zobaczyć lokalnie. Niestety dysk Google, chyba jak każda aplikacja tej firmy, ma poważne niedociągnięcia :-( Może w międzyczasie to poprawią.

Co jeszcze bardziej ciekawe: klikam informacje o konfiguracji programu, otwiera siÄ™ okno dialogowe:

https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7Unk3cHBrNUdhZ0k/edit?usp=sharing

Aplikacja widzi ustawienia proxy jako null???

Marek

Data: 2014-02-18 11:01:54
Autor: Salata
W dniu 2014-02-17 19:23, Marek pisze:
Witam,

Zainstalowałem na Nexusie 5 program:
https://adblockplus.org/

AdblockPlus juz jakis czas temu zostal mocno ograniczony przez google. Gdzies czytalem wypowiedz autora, ze na najnowszych androidach jego dzialanie jest nieprawidlowe. Jedynie co chyba jeszcze jakos dziala to Adaway, ale to wymaga root'a.

Niestety niektorych programow w wersji platnej nie ma i jest sie skazany na rootowanie, jak nie chcesz, aby ci reklamy zasmiecaly widok.

Co do reklam w przegladarce, to dziala kombinacja Firefox+Adblock. Chrome'a nie uzywam i zaluje ze Dolphin nie ma mechanizmu blokujacego reklamy na stronach.

--
regards
Salata

Data: 2014-02-18 19:36:53
Autor: Marek
W dniu 2014-02-18 11:01, Salata pisze:

Niestety niektorych programow w wersji platnej nie ma i jest sie skazany
na rootowanie, jak nie chcesz, aby ci reklamy zasmiecaly widok.

Na tym mi zależało. Jednakże rootowanie nie wchodzi w grę bo gwarancję stracę :-( Zresztą boję się ingerować tak głęboko bo mogę coś zepsuć nawet bez względu na fakt gwarancji.

Co do reklam w przegladarce, to dziala kombinacja Firefox+Adblock.

Nie, przeglądarka to inna sprawa. Tam reklamy mogą sobie śmigać.

Marek

Data: 2014-02-19 08:55:47
Autor: Chris
Czy Adblock Plus dzia??a w og??le?
Marek nabazgrał(a):

[...]

Bez root-a nic nie zdziałasz wiec nie zaśmiecaj sobie dodatkowo systemu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-02-19 21:13:25
Autor: Marek
W dniu 2014-02-19 08:55, Chris pisze:

Bez root-a nic nie zdziałasz wiec nie zaśmiecaj sobie dodatkowo systemu.

Ok, taką więc drogę obiorę...

Marek

Data: 2014-02-24 09:34:51
Autor: Chris
[...]

Jak będziesz szukał to sprawdone i polecane:

Adfree
http://forum.xda-developers.com/nexus-4/themes-apps/adfree-android-version-t2350984

albo Adaway choć tego nie testowałem
http://sufficientlysecure.org/index.php/adaway/