Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?

Data: 2011-06-22 18:26:45
Autor: Adam Szewczak
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
Hej.

Moze ktos jest bardziej zorientowany czy Albea tudziez palio po lifcie rdzewieja tak samo jak sieny (progi, nadkola)

PZDr
Adam

Data: 2011-06-22 19:58:59
Autor: Dawidus
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itt54c$rfl$1news.onet.pl...
[...]

Znajomi maj± Palio i wymieniali już progi i takie tam. Było sito. Lipa jaka¶.

Dawid

Data: 2011-06-22 21:33:25
Autor: szufla
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
Znajomi maj± Palio i wymieniali już progi i takie tam. Było sito. Lipa jaka¶.

ktory rocznik ?

sz.

Data: 2011-06-22 21:55:51
Autor: Adam Szewczak
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?

Użytkownik "szufla" <brak@poczty.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ittfu1$odr$1inews.gazeta.pl...
Znajomi maj± Palio i wymieniali już progi i takie tam. Było sito. Lipa jaka¶.

ktory rocznik ?

sz.

    No wlasnie przed liftem czy po.

PZDr
Adam

Data: 2011-06-22 21:17:06
Autor: to
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
begin Adam Szewczak
Moze ktos jest bardziej zorientowany czy Albea tudziez palio po lifcie
rdzewieja tak samo jak sieny (progi, nadkola)

Nie kupuj tego, dzieci sąsiadów będą w ciebie rzucały szyszkami i martwymi myszami.

Data: 2011-06-23 00:47:10
Autor: Adam Szewczak
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?

begin Adam Szewczak

--

    Pomijajac to ze jakos mnie samochody na F nigdy nie ciagnely (noooo dobra z wyjatkami kilkoma)

to tak z ciekawosci zerknalem na te palio i chyba jedyna rozsadna propozycja jest te po lifcie z silnikiem 1.9TJD

PZDr
Adam

Data: 2011-06-22 23:49:25
Autor: to
[...]

To już lepiej kup Punto, wtedy może zdarzyć się coś ciekawego, np. klocek może Ci wypaść.

Data: 2011-06-23 01:30:57
Autor: tadek
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
On 23 Cze, 01:49, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Adam Szewczak

>     Pomijajac to ze jakos mnie samochody na F nigdy nie ciagnely (noooo
> dobra z wyjatkami kilkoma)

> to tak z ciekawosci zerknalem na te palio i chyba jedyna rozsadna
> propozycja jest te po lifcie z silnikiem 1.9TJD

To już lepiej kup Punto, wtedy może zdarzyć się co¶ ciekawego, np. klocek
może Ci wypa¶ć.

kupiłem córce Punto I z 1999 r i jest bardzo zadowolona. JeĽdzi do
koleżanek ,na uczelnie bez problemów. / z wyj±tkiem przebitych opon/

Data: 2011-06-23 17:34:41
Autor: to
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
begin tadek
kupiłem córce Punto I z 1999 r i jest bardzo zadowolona. Jeździ do
koleĹĽanek ,na uczelnie bez problemĂłw. / z wyjÄ…tkiem przebitych opon/

I jak? Lambdy nie ukradli? Klocek jej ani razu nie wypadł?

Data: 2011-06-23 10:10:16
Autor: Adam Szewczak
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4e027f85$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
begin Adam Szewczak

[...]

    Ja nie napisalem ze kupuje.

Natomiast jezeli juz cos na F bym mial to nie pogardze Kappa Coupe

PZDr
Adam

Data: 2011-06-23 11:20:38
Autor: MadMan
Dnia 22 Jun 2011 23:49:25 GMT, to napisał(a):

To już lepiej kup Punto, wtedy może zdarzyć się co¶ ciekawego, np. klocek może Ci wypa¶ć.

Klocek klockiem, ale jak ci zwin± sondę lambda to dopiero będzie
ciekawie!

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-06-23 17:42:39
Autor: Michał Gut
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
Klocek klockiem, ale jak ci zwin± sondę lambda to dopiero będzie
ciekawie!

e tam, to se uniwesalna zamontuje:)

Data: 2011-06-23 11:26:13
Autor: Nex@pl
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
W dniu 2011-06-23 01:49, to pisze:
begin Adam Szewczak

To już lepiej kup Punto, wtedy może zdarzyć się coś ciekawego, np. klocek
może Ci wypaść.

Ale ten klocek to niby z wraĹĽenia z jazdy? :)

Data: 2011-06-22 21:32:01
Autor: szufla
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?
Moze ktos jest bardziej zorientowany czy Albea tudziez palio po lifcie rdzewieja tak samo jak sieny (progi, nadkola)

Uzytkuje jedno Palio II, rocznik 2004 i nic nie zauwazylem, ale nawet gdyby cos sie dzialo to bym sie tym w takim aucie nie przejmowal.

sz.

Data: 2011-06-22 21:55:35
Autor: Adam Szewczak
Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?

Użytkownik "szufla" <brak@poczty.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ittfre$o0b$1inews.gazeta.pl...
[...]

    No niby wartosc samego samochodu jest znikoma :P

PZDr
Adam

Czy Albea/palio rdzewieje tak samo jak Siena ?