Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)

Data: 2012-04-12 11:19:55
Autor: Waldek
Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jm664u$be0$6inews.gazeta.pl...

Jak podpytałem Pani to się okazało, że w Aliorze można opłacać rachunki
za darmo a dzisiaj jest akurat deadline.

Cale szczescie ze nie dead mecz ;)

Panie każdemu opłacającemu rachunki coś tam podciskają, ale się tak
zastanawiam czy im się ten biznes kręci.

Pracuja na "marke" ;)
- ale moze tez chca "podkupic" czesc klientow pko bp ? ;)

Data: 2012-04-12 09:25:46
Autor: xbartx
Czy Alior to jeszcze bank czy ju¿ poczta polska? ;)
Dnia Thu, 12 Apr 2012 11:19:55 +0200, Waldek napisał(a):

Cale szczescie ze nie dead mecz ;)

He he dobre.

- ale moze tez chca "podkupic" czesc klientow pko bp ? ;)

No tutaj to może i ma to sens, bo mogą drążyć powoli temat aby przenieść konto do nich.

--
xbartx

Data: 2012-04-12 15:51:45
Autor: Rafał Grzelak
xbartx wrote:

> [...]

 > - ale moze tez chca "podkupic" czesc klientow pko bp ? ;)

No tutaj to może i ma to sens, bo mogą drążyć powoli temat aby

"Bo widzi pani... ten pan co tam podeszedł do tego pustego okienka
wpłacać walutę, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku. Jakby i
pani się do nas przeniosła, to mogłaby pani płacić rachunki bez
kolejki..."

;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-12 19:02:30
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xn0hwrg563pa99b000@news.gazeta.pl...

[...]

Hehehe, dobre, dobre...

Data: 2012-04-12 21:40:36
Autor: Krystek
W dniu 2012-04-12 17:51, Rafał Grzelak pisze:
xbartx wrote:

[...]

....siedząc przed komputerem w swoim domu. Ma Pan(i) komputer? Nie? A telefon komórkowy? Przez komórkę też można dokonywać przelewów ze swojego rachunku..." ;)

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-12 21:27:51
Autor: Rafał Grzelak
Krystek wrote:

> wpłacać walutę, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku.
> Jakby i pani się do nas przeniosła, to mogłaby pani płacić rachunki
> bez kolejki..."

...siedzÄ…c przed komputerem w swoim domu. Ma Pan(i) komputer? Nie? A
telefon komórkowy? Przez komórkę też można dokonywać przelewów ze
swojego rachunku..." ;)

No, no! Jak w tym dowcipie, gdzie gosc przyszedl do sklepu po podpaski
dla zony a wyszedl z nowymi wedkami i lodka motorowa. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-14 17:54:44
Autor: xbartx
Dnia Thu, 12 Apr 2012 21:40:36 +0200, Krystek napisał(a):

...siedzÄ…c przed komputerem w swoim domu. Ma Pan(i) komputer? Nie? A
telefon komórkowy? Przez komórkę też można dokonywać przelewów ze
swojego rachunku..." ;)

Hmmm komputer stoi w oddziale a wiadomo starszym osobom ruch zawsze się przyda. Babcia mojego kolegi (ponad 80 lat) normalnie z komunikatora korzysta i nawijam z wnuczkami i to nie jest skype ;) Jak ktoś chce to pewnie ogarnie taką prostą rzecz, bo jeżeli mu przelewy zdefiniują to klikania już wtedy naprawdę niewiele.

Data: 2012-04-14 02:17:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy Alior to jeszcze bank czy ju¿ poczta polska? ;)

"Rafa³ Grzelak" xn0hwrg563pa99b000@news.gazeta.pl

"Bo widzi pani... ten pan co tam podeszed³ do tego pustego okienka
wp³acaæ walutê, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku. Jakby
i pani siê do nas przenios³a, to mog³aby pani p³aciæ rachunki bez
kolejki..."

A je¶li kupi pan (za jedyne 50 z³otych) kartê sta³ego klienta,
bêdzie pan móg³ zlecaæ przelewy prawie za darmo. ;)

Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)