Czy Alior to jeszcze bank czy ju¿ poczta polska? ;)

Data: 2012-04-12 09:09:50
Autor: xbartx
Czy Alior to jeszcze bank czy ju¿ poczta polska? ;)

Akurat po bardzo długiej przerwie zawitałem wczoraj w progi Aliora aby wpłacić pieniądze a nawet powiem więcej waluty.
Jakież było moje zaskoczenie i przerażenie (nie powiem) jak wchodząc zobaczyłem kolejkę na kilkanaście jak nie więcej osób. Pierwsza moja myśl to 'k.rwa przecież jak nigdy tego nie wpłacę'. Jednak po chwili okazało się, że jestem pierwszy w kolejce do jedynego pustego okienka z czterech. Jak podpytałem Pani to się okazało, że w Aliorze można opłacać rachunki za darmo a dzisiaj jest akurat deadline. Ostatnio byłem na poczcie i takich kolejek nie było he he. Nie byłem zbyt długo ale usłyszałem, że Panie każdemu opłacającemu rachunki coś tam podciskają, ale się tak zastanawiam czy im się ten biznes kręci. Kiedyś był zazwyczaj dwie Panie albo i jedna, muzyczka leciała, cisza i spokój. Teraz Pań jest 4 i mają pełne ręce roboty a opłaty są darmowe. --
xbartx

Data: 2012-04-12 11:19:55
Autor: Waldek
Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jm664u$be0$6inews.gazeta.pl...

Jak podpytałem Pani to się okazało, że w Aliorze można opłacać rachunki
za darmo a dzisiaj jest akurat deadline.

Cale szczescie ze nie dead mecz ;)

Panie każdemu opłacającemu rachunki coś tam podciskają, ale się tak
zastanawiam czy im się ten biznes kręci.

Pracuja na "marke" ;)
- ale moze tez chca "podkupic" czesc klientow pko bp ? ;)

Data: 2012-04-12 09:25:46
Autor: xbartx
Dnia Thu, 12 Apr 2012 11:19:55 +0200, Waldek napisał(a):

Cale szczescie ze nie dead mecz ;)

He he dobre.

- ale moze tez chca "podkupic" czesc klientow pko bp ? ;)

No tutaj to może i ma to sens, bo mogą drążyć powoli temat aby przenieść konto do nich.

--
xbartx

Data: 2012-04-12 15:51:45
Autor: Rafał Grzelak
xbartx wrote:

> [...]

 > - ale moze tez chca "podkupic" czesc klientow pko bp ? ;)

No tutaj to może i ma to sens, bo mogą drążyć powoli temat aby

"Bo widzi pani... ten pan co tam podeszedł do tego pustego okienka
wpłacać walutę, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku. Jakby i
pani się do nas przeniosła, to mogłaby pani płacić rachunki bez
kolejki..."

;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-12 19:02:30
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xn0hwrg563pa99b000@news.gazeta.pl...

[...]

Hehehe, dobre, dobre...

Data: 2012-04-12 21:40:36
Autor: Krystek
W dniu 2012-04-12 17:51, Rafał Grzelak pisze:
xbartx wrote:

[...]

....siedząc przed komputerem w swoim domu. Ma Pan(i) komputer? Nie? A telefon komórkowy? Przez komórkę też można dokonywać przelewów ze swojego rachunku..." ;)

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-12 21:27:51
Autor: Rafał Grzelak
Krystek wrote:

> wpłacać walutę, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku.
> Jakby i pani się do nas przeniosła, to mogłaby pani płacić rachunki
> bez kolejki..."

...siedzÄ…c przed komputerem w swoim domu. Ma Pan(i) komputer? Nie? A
telefon komórkowy? Przez komórkę też można dokonywać przelewów ze
swojego rachunku..." ;)

No, no! Jak w tym dowcipie, gdzie gosc przyszedl do sklepu po podpaski
dla zony a wyszedl z nowymi wedkami i lodka motorowa. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-14 17:54:44
Autor: xbartx
Dnia Thu, 12 Apr 2012 21:40:36 +0200, Krystek napisał(a):

...siedzÄ…c przed komputerem w swoim domu. Ma Pan(i) komputer? Nie? A
telefon komórkowy? Przez komórkę też można dokonywać przelewów ze
swojego rachunku..." ;)

Hmmm komputer stoi w oddziale a wiadomo starszym osobom ruch zawsze się przyda. Babcia mojego kolegi (ponad 80 lat) normalnie z komunikatora korzysta i nawijam z wnuczkami i to nie jest skype ;) Jak ktoś chce to pewnie ogarnie taką prostą rzecz, bo jeżeli mu przelewy zdefiniują to klikania już wtedy naprawdę niewiele.

Data: 2012-04-14 02:17:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy Alior to jeszcze bank czy ju¿ poczta polska? ;)

"Rafa³ Grzelak" xn0hwrg563pa99b000@news.gazeta.pl

"Bo widzi pani... ten pan co tam podeszed³ do tego pustego okienka
wp³acaæ walutê, to nasz Klient, który ma konto w naszym banku. Jakby
i pani siê do nas przenios³a, to mog³aby pani p³aciæ rachunki bez
kolejki..."

A je¶li kupi pan (za jedyne 50 z³otych) kartê sta³ego klienta,
bêdzie pan móg³ zlecaæ przelewy prawie za darmo. ;)

Data: 2012-04-12 11:25:38
Autor: Maseł
Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta pol ska? ;)
W dniu 2012-04-12 11:09, xbartx pisze:
[...]
zastanawiam czy im się ten biznes kręci. Kiedyś był zazwyczaj dwie Panie albo i jedna, muzyczka leciała, cisza i spokój. Teraz Pań jest 4 i mają pełne ręce roboty a opłaty są darmowe.

Ale pewnie kasa lezy na kontach technicznych tego Alira ze 3 dni zanim
trafi do biednej gazowni, czy innej spoldzielni mieszkaniowej...

Pozdro

Maseł

Data: 2012-04-12 13:54:44
Autor: Animka
[...]

Na Pulawskiej niedaleko Dolnej przydzielona tylko jedna kasjerka-do wszystkiego! Tłum ludzi. Jedna osoba siedzi lub stoi (w zalezności czy kasjerka jest przy stoliku czy za ladą) przy tej kasjerce z pół godziny, bo każdą zapłatę musi wprowadzić do komputera, potem czeka na jakieś potwierdzenie, potem każdą opłatę kient-ka musi potwierdzić/podpisać się na tablecie. Reszta pań tego Banku nic nie robi, siedzą sobie gdzieś na zapleczu. Kierownik obskakuje dwa Banki, bo jest kierownikiem dwóch banków, więc często go nie ma.

--
animka

Data: 2012-04-15 11:26:26
Autor: xbartx
Czy Alior to jeszcze bank czy ju¿ poczta polska? ;)

W biurach podatkowych też Alior dba żeby kolejek nie było ;)

<http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/
wiadomosc?newsId=781,Rozlicz-PIT-z-Alior-Bankiem>

Data: 2012-04-15 15:57:12
Autor: fct159
[...]

ciekawy pomysl!

to pokazuje, ze ktos w aliorze odrobil dobrze lekcje z przedmiotu jak budowac dlugoterminowe relacje z klientami

jedynie co zastanawia mnie ta umowa ramowa, ktora trzeba podpisac? czy ta umowa dotyczy rozliczenia pit czy pozniej korzystania z produktow aliora i mozliwosci "podpisania" umowy przez internet czy telefon? jesli to drugie, to wcale mi sie to nie podoba!

Data: 2012-04-15 15:57:44
Autor: fct159
Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta p olska? ;)

aliora i mozliwosci "podpisania" umowy przez internet czy telefon? jesli
to drugie, to wcale mi sie to nie podoba!

znaczy pomysl byl dobry, ale ktos go skopal na samym koncu

Data: 2012-04-15 17:26:24
Autor: Wemif
fct159 <fct159@investor.pl> wrote:

znaczy pomysl byl dobry, ale ktos go skopal na samym koncu

Z punktu widzenia banku to bardzo rozsadnie. Umowa ramowa, to taka
jak± podpisuje siê u nich papierowo przy pierwszym produkcie, dalsze
umowy np. o rachunki itp. mo¿na ju¿ przez Internet czy mo¿e telefon.

a.

Czy Alior to jeszcze bank czy ju¿ poczta polska? ;)