Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)

Data: 2012-04-15 11:26:26
Autor: xbartx
Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)

W biurach podatkowych też Alior dba żeby kolejek nie było ;)

<http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/
wiadomosc?newsId=781,Rozlicz-PIT-z-Alior-Bankiem>

Data: 2012-04-15 15:57:12
Autor: fct159
Czy Alior to jeszcze bank czy juĹź poczta p olska? ;)

W biurach podatkowych też Alior dba żeby kolejek nie było ;)

<http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/
wiadomosc?newsId=781,Rozlicz-PIT-z-Alior-Bankiem>

ciekawy pomysl!

to pokazuje, ze ktos w aliorze odrobil dobrze lekcje z przedmiotu jak budowac dlugoterminowe relacje z klientami

jedynie co zastanawia mnie ta umowa ramowa, ktora trzeba podpisac? czy ta umowa dotyczy rozliczenia pit czy pozniej korzystania z produktow aliora i mozliwosci "podpisania" umowy przez internet czy telefon? jesli to drugie, to wcale mi sie to nie podoba!

Data: 2012-04-15 15:57:44
Autor: fct159
Czy Alior to jeszcze bank czy juĹź poczta p olska? ;)

aliora i mozliwosci "podpisania" umowy przez internet czy telefon? jesli
to drugie, to wcale mi sie to nie podoba!

znaczy pomysl byl dobry, ale ktos go skopal na samym koncu

Data: 2012-04-15 17:26:24
Autor: Wemif
fct159 <fct159@investor.pl> wrote:

znaczy pomysl byl dobry, ale ktos go skopal na samym koncu

Z punktu widzenia banku to bardzo rozsadnie. Umowa ramowa, to taka
jaką podpisuje się u nich papierowo przy pierwszym produkcie, dalsze
umowy np. o rachunki itp. można już przez Internet czy może telefon.

a.

Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)