Czy Antoni Macierewicz to Izaak Singer?

Data: 2011-11-05 12:37:03
Autor: sofu
Czy Antoni Macierewicz to Izaak Singer?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j935h0$oul$1news.onet.pl...
  http://www.ojczyzna.pl/ARTYKULY/13_pytan_do_posla_A-Macierewicza.htm

  Oficjalnie temu zaprzecza potrafi ktoś udowodnić, że mówi nieprawdę.
  Co jakiś czas pojawia się w necie ta "insynuacja" czas więc byłoby choć
  tu na grupie tę sprawę rozstrzygnąć.

Osobiście nie mam pojecia jak to jest z Macierewiczem. Ani on mój brat ani swat
Ale należy pamiętać, że po necie krąży wiele fałszywek.
Ktoś z różnych przyczyn napisze jakieś głupoty np. na temat jakiegoś kremu i potem to jest powielane bez końca stając się nieomal aksjomatem. Nie ma nic łatwiejszego niż  dyskredytowanie kogoś przez net.

sofu

Czy Antoni Macierewicz to Izaak Singer?