Czy Antoni już się wypowiedział?

Data: 2011-08-25 03:37:04
Autor: Leszczur
Czy Antoni już się wypowiedział?
On 25 Sie, 12:28, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Bezza ogowy pojazd Progress M-12M, kt rego celem by a Mi dzynarodowa Stacja
Kosmiczna, nie osi gn pr dko ci orbitalnej i spad na terytorium
Autonomicznej Republiki A taju.

nalezy koniecznie wyjaśnić czy została tam złośliwie i celowo
posadzona brzoza!

Data: 2011-08-25 14:24:34
Autor: stevep
Dnia 25-08-2011 o 12:37:04 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]

To była sztuczna brzoza, którą wiadome siły mogły w każdej chwili postawić  na drodze samolotu.

--
stevep

Czy Antoni już się wypowiedział?